Контрольна робота 6 клас НУШ з української літератури

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури "З видимого пізнавай невидиме" для 6 класу НУШ, розроблена відповідно до навчальної програми (автори В.П. Архипової, С.І.Січкар).
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №4. Із видимого пізнавай невидиме

 (В. Рутківський «Джури козака Швайки»,М.Вороний «Євшан-зілля»). Тест

                                                      В-1

Завдання 1-8 оцінюється в 0,5 бала

1. Характерником у творі “Джури козака Швайки “ є

 А. Грицик    Б. Санько    В. Пилип    Г. Мацик

2. А одного разу дядьки засперечалися, хто з них зможе витягти з баюри навантаженого воза. Тягли-тягли-”ні в кого не виходило”. Хто витяг воза?

 А. Козак Швайка    Б. Байлемів Василь   В. Демко Дурна Сила   Г. Левко Заярний

3. А чом би й справді не переконати діда, що в нього,…, найзіркіші у Воронівці очі?” (Замість крапок треба вставити слово)

 А. Санька     Б. Демка    В. Грицика    Г. Мацика

4. Події у творі “Джури козака Швайки “розгортаються в поданій послідовності

А. Тишкевич викрадає козацького коня й зникає- Грицик і Санько знайомляться з Барвінком-Пилип Швайка женеться за Тишкевичем-Санько заговорює старого татарина

Б. Санько заговорює старого татарина- Грицик і Санько знайомляться з Барвінком-Тишкевич викрадає козацького коня й зникає-Пилип Швайка женеться за Тишкевичем

В. Грицик і Санько знайомляться з Барвінком- Тишкевич викрадає козацького коня й зникає-Пилип Швайка женеться за Тишкевичем- Санько заговорює старого татарина

Г. Грицик і Санько знайомляться з Барвінком- Санько заговорює старого татарина- Тишкевич викрадає козацького коня й зникає- Пилип Швайка женеться за Тишкевичем

5. “Євшан-зілля”-твір

 А. Епічний    Б. Ліричний    В. Ліро-епічний    Г. Драматичний

6. Історичну пам'ять у сина половецького хана (“Євшан-зілля “) пробудив(-ла,-ло)

 А. Розповідь про рідний степ    Б. Половецька пісня    В. Запашне зілля    Г. Віщий сон

7. “Ясним соколом у хмарах, сірим вовком в полі…” є

 А. Хан     Б. Князь     В. Гудець     Г. Ханський син

8. НЕПРАВИЛЬНИМ є твердження, що

 А. Поема “Євшан-зілля “ складається з трьох частин

 Б. У творі згадано Україну, Київ та Кримське ханство

 В. За епіграф до поеми взято рядки з літопису

 Г. Патріотичні почуття юнака пробудило зілля

Завдання 9-12 оцінюється в 2 бали

9. Установіть відповідність між героєм та його характеристикою

    1.” Дебелий сивуватий татарин зі шрамом через щоку”                А. Мацик

    2. “Як стисне комусь руку, то в того аж пальці злипаються…”     Б. Швайка

    3. “Високий жилавий чоловік, ще майже парубок…”                     В. Гафур-ага

    4. “Вогненночубий чоловік із рудим вусом до самого підборіддя Г. Демко Дурна Сила

        та сірими примруженими очима”                                                  Г. Санько

10. Увідповідніть ім'я та прізвище героїв (“Джури козака Швайки “)

     1.Лесь.                    А. Кожушний

     2. Левко.                 Б. Кривопичко

     3. Володько.           В. Перепічка

     4. Тиміш.                Г. Одуд

                                     Д. Заярний

  11. Увідповідніть слова з лексичним значенням (поема “Євшан-зілля “)

     1.Ясир.                   А. Тварина

     2. Твар.                   Б. Обличчя

     3. Байрак.               В. Полонений

     4. Манівці.             Г. Обхідний шлях

                                     Д. Порослий лісом яр

12. Складіть сенкан до теми “Євшан-зілля “.

Будова сенкану

1рядок —тема (один іменник)

2рядок— опис теми (два прикметники)

3рядок— дії, пов'язані з темою (три дієслова)

4рядок— речення (фраза із чотирьох слів)

5рядок— синонім, висновок до теми (одне слово)

               

docx
Додано
10 березня
Переглядів
1321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку