Щоб перевірити ,як учні вміють застосовувати свої знання про людину та її організм, розвивати мислення, пам'ять, виховувати пізнавальний інтерес та самостійність в учнів я розробила Тестові завдання для учнів 3-х класів на тему "Людина та її організм"
Контрольна робота №6 по темі «Людина та її організм» І варіант
1. Наука, що вивчає будову тіла людини-це
А) ботаніка;
Б) фізіологія
В) анатомія
2. Діяльністю всього організму керує:
А) скелет
Б) нервова система
В) м’язи
3. Орган нюху – це:
А) шкіра
Б) язик
В) ніс
4. Які предмети догляду за шкірою названо правильно?
А) зубна щітка, зубна паста, жувальна гумка
Б) мочалка, мило, рушник, крем
В) паста для взуття, взуттєва щітка, клей
5. Встанови відповідність між частинами скелета та внутрішніми органами, які вони захищають від пошкодження.
Хребет - спинний мозок.
Грудна клітка - головний мозок.
Череп - серце, легені, печінка.
6. Доповни речення
При диханні в організм поступає_______________________________, а
З організму виділяється _____________________________________________.
7. Підкресліть органи травлення людини: язик, шлунок, бронхи, печінка, товста кишка, стравохід , легені, пряма кишка, ротова порожнина, носова порожнина, трахея
8. Перелічіть продукти рослинного походження:___________________________
_____________________________________________________________________.
9. У якому рядку вказані слова, що описують здорову людину?
А) сутулий, міцний, незграбний, високий
Б) горбатий, блідий, кволий, справний
В) стрункий, спритний, сильний, справний
10. Що розрізняє людина завдяки вухам?
А) холод, тепло, біль, дотик
Б) звуки
В) колір, розміри, форму, відстань
Г) смак
11. М’язи мають таке значення:__________________________________________
12. Які шкідливі звички руйнують здоров’я людини? ______________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Контрольна робота №6 по темі «Людина та її організм» ІІ варіант
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
А) захищає від холоду
Б) є опорою тіла людини
В) забезпечує поживні речовини
3. Орган смаку – це:
А) шкіра
Б) язик
В) ніс
4. Які предмети догляду за зубами названо правильно?
А) зубна щітка, зубна паста, жувальна гумка
Б) мочалка, мило, рушник, крем
В) паста для взуття, взуттєва щітка, клей
5. Встанови відповідність між частинами скелета та внутрішніми органами, які вони захищають від пошкодження.
Грудна клітка - головний мозок.
Хребет- спинний мозок.
Череп - серце, легені, печінка.
6. Доповни речення:
Від серця кров несуть _______________________, а до серця_________________
7. Підкресліть органи дихання людини: язик, шлунок, бронхи, печінка, товста кишка, стравохід , легені, пряма кишка, ротова порожнина, носова порожнина, трахея.
8. Перелічіть продукти тваринного походження:___________________________
_____________________________________________________________________.
9. Для чого людині потрібна їжа?
А) з їжею людини отримує поживні речовини
Б) з їжею людини отримує необхідний для життя кисень
В) з їжею людини отримує воду
10. Що розрізняє людина очима ?
А) холод, тепло, біль, дотик
Б) звуки
В) колір, розміри, форму, відстань
Г) смак
11. Нервова система складається з:
А) серце, судини
Б) головний мозок, спинний мозок
В) нерви
11. Що означає вести здоровий спосіб життя? _____________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________