Перевірка навчальних досягнень з теми «Людина – живий організм».
Метою уроку є закріплення дітей про людину як живий організм; прооргани та системи, з яких складається організм людини; розвиток уваги школярів, уміння спостерігати, аналізувати, узагальнювати, робити висновки; сприяння розвитку різних органів чуття; виховання потреб у здоровому способі життя.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №6 «ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ» 3 клас
Дата Учень/учениця
3. Допиши речення. (1 б)
Для чого людині потрібні поживні речовини? ______________________________________________________
________________________________________________________________________.
4. Встанови послідовність проходження їжі через органи травлення. (1 б)
5. Доповни речення. (1 б)
При диханні в організм поступає ____________________________, а з організму виділяється ______________________________________________________________________________ .
6. Запиши назви органів дихання: (1 б)
7. Встанови відповідність між частинами скелета та внутрішніми органами, які вони захищають від пошкодження. (0,5 б)
Хребет - спинний мозок.
Грудна клітка - головний мозок.
Череп - серце, легені, печінка.
8. Продовж речення (1 б). До органів кровообігу належать , , , , . Вони утворюють
9. Продовж речення (2 б).
Шкіра – це .
Вона захищає .
Властивості шкіри: .
10. З чого складається шкіра?Вибрати правильну відповідь.(0,5 б)
11. Поміркуй. Запиши своє міркування. (2 б)
Які органи чуття має людина? Для чого потрібні органи чуття?
.