Контрольна робота №6 (тестові завдання). Прикметник.

Про матеріал

Урок №83: 6 клас, українська мова

Тема: Контрольна робота №6 (тестові завдання). Прикметник.

Мета: оцінити рівень засвоєних знань учнів із вивчених тем, розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; виховувати відповідальне ставлення до навчання.

Тип уроку: контроль та корекції знань.

Перегляд файлу

Урок №83: 6 клас, українська мова

Тема: Контрольна робота №6 (тестові завдання). Прикметник. 

Мета: оцінити рівень засвоєних знань учнів із вивчених тем, розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати відповідальне ставлення до навчання.

Тип уроку: контроль та корекції знань.

Перебіг уроку

1.     Організаційний момент

2.     Ознайомлення з темою, метою і завданнями уроку

3.     Мотивація навчальної діяльності 

4.     Виконання тестових завдань 

В – 1 

1.       Якісними є всі прикметники:

А) книжковий, мудрий, розумний;               Б) хоробрий, сміливий, відважний;             В) комп’ютерний, складний, дрібний; Г) добірний, сортовий, смачний;           

Д) східний, західний, високий.

2.       Якісними є всі прикметники:

А) теплий, легкий, вузький;                  Б) рідний, світлий, батьків;             

В) джерельний, чистий, холодний;       Г) ранній, пізній, близький;

Д) дужий, сосновий, білий.

3.       Відносними є всі прикметники в рядку:

А) здібний учень, міський трамвай; Б) чоловічий костюм, чоловіче кіно;   

В) ялинкова прикраса, здібне тісто;   Г) шкільна перерва, пшоняна каша.

4.       Відносними є всі прикметники в рядку:

А) сиве волосся, джерельна вода; Б) дерев’яна рама, осінній день;

В) кам’яна хата, заяча шуба; Г) мідний казан, літня спека.

5.       Присвійними є всі прикметники:

А) орлине гніздо, заяча нора; Б) орлиний зір, заячий характер; 

В) батькова хата, сталевий трос; Г) золоте серце, сталева натура.

6.       Присвійними є всі прикметники у рядку:

А) крокодилячі зуби, вдовин син; Б) шоферова краватка, дідусів фотоапарат;

В) овечий сир, вовча здобич; Г) вишневе варення, Сергієві речі.

7.       Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:

А) сліпий, приємний; Б) красивий, м’яке; В) глухий, чорний; Г) білуватий, лисячий.

8.       Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:

А) далекий, пізній; Б) срібний, могутній; В) гарячий, синій; Г) крижаний, маленький.

9.       Суфікс -ев- має прикметник, утворений від слова: А) край; Б) груша; В) кущ; Г) кварц; Д) вечір.

10.   Літера і пишеться в закінченні усіх прикметників рядка:

А) пшеничний, більший; Б) срібний, родинний;  В) шкільний, голодний; Г) братній, художній.

11.   Літера і пишеться в закінченнях усіх прикметників рядка:

А) нижчий, вищий; Б) середній, вчорашній; В) чарівний, трикутний; Г) торішній, сімейний.

12.   З подвоєнням -нн- слід писати прикметник:

А) бето…ий; Б) бджоли..ий; В) дерев’я..ий; Г) голуби..ий; Д) жада..ий.

В – 2

1.       Якісними є всі прикметники рядка:

А) щедрий, скупий; Б) свинячий, мертвий;               В) добрий, злий, веселий;          Г) печальний, тужливий.

2.       Якісними є всі прикметники:

А) яскравий, широкий;                  Б) український, блідий;             

В) добрий, порожній;       Г) кмітливий, дотепний;

3.       Відносними є всі прикметники в рядку:

А) водяний млин, смачна страва; Б) лляна скатертина, чудовий подарунок;   

В) цегляний будинок, колискова пісня;   Г) кавова чашка, Оксанчина усмішка.

4.       Відносними є всі прикметники в рядку:

А) кришталевий бокал, висячий комір; Б) кришталева душа, український правопис;

В) свіжа газета, срібна ложка.

5.       Присвійними є всі прикметники:

А) собача будка, качиний ніс; Б) генералова дочка, маршальський жезл;

В) материн дім, Петрів костюм; Г) козацькі змагання, осляча впертість.

6.       Присвійними є всі прикметники у рядку:

А) куряча лапа, езопова мова; Б) вовчий хвіст, шевченкові твори; В) дівочі уста, риб’ячий хвіст; Г) братова книга, Лесина поезія.

7.       Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:

А) крутий, порожній; Б) солонуватий, дорогий; В) добрий, високий; Г) повний, багряний.

8.       Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:

А) сміливий, чистий; Б) дерев’яний, лихий; В) науковий, темний; Г) палкий, вчорашній.

9.       Суфікс -єв- має прикметник, утворений від слова: А) алича; Б) життя; В) мигдаль; Г) емаль; Д) сталь.

10.   Літера і пишеться в закінченні усіх прикметників рядка:

А) прадавній, Всевишній; Б) додатний, природний;  В) зворотний, літній ; Г) жіночий, пізній.

11.   Літера і пишеться в закінченнях усіх прикметників рядка:

А) сердешний, довгошиїй; Б) пекучий, безкраїй; В) самотній, зовнішній; Г) кутній, теперішній, прощальний.

12.   З подвоєнням -нн- слід писати прикметник:

А) довгожда…ий; Б) змії..ий; В) полив’я..ий; Г) здорове..ий; Д) солов’ї..ий.

 

V. Організований збір зошитів для тематичних контрольних робіт

VII.      Відповіді на запитання

VIII.   Підбиття підсумків уроку. Рефлексія 

-         сьогодні на уроці я повторив…

-         сьогодні я навчився…

IX.          Домашнє завдання

Підготувати повідомлення про числівник.

 

  

           

 

pdf
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
3842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку