Контрольна робота з української мови за темою "Іменник" для учнів 6 класу. Робота містить два варіанти різнорівневих завдань. Матеріал розрахований для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
1
Тема: Контрольна робота. Перевірка знань з мови (“Іменник”)
Мета: перевірити рівень сформованості знань учнів за темою «Іменник»;
розвивати мислення учнів, увагу, самостійність;
виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Варіант І
Початковий рівень
(Кожна правильна відповідь -1 б.)
Іменник відповідає на питання:
а) Хто? Що?
б) Який? Яка? Яке? Які?
в) Що робить? Що роблять?
а) карусель, малий, великий;
б) труд, трудитись, трудівник;
в) море, річка, праця.
а) місто;
б) країна;
в) Харків.
Середній рівень
(Кожна правильна відповідь – 1,5 б.)
Дерево - _____________
кіт - _____________
серце - ______________
Поле ( ), вулиця ( ), кошеня( ).
Достатній рівень
(3 б)
Н.в. ___________
Р.в. ____________
Д.в. ____________
З.в. ____________
О.в. ____________
М.в. ____________
Високий рівень
(3 б)
Дерева стояли в снігу, неначе в теплому кожуху.
________________________________________________________
________________________________________________________
Варіант ІІ
Початковий рівень
(Кожна правильна відповідь -1 б.)
Оберіть правильний варіант відповіді:
а) ознаку предмета;
б) назву предмета;
в) дію предмета.
а) гори, Карпати, почуття ;
б) вишня, яблучний, пиріг;
в) небо, зоряний, гроза.
а) держава;
б) Австралія;
в) місто.
Середній рівень
(Кожна правильна відповідь – 1,5 б.)
Бджоли – _____________
люди – _____________
звірі – _____________
Сонце ( ), радість ( ), мишеня( ).
Достатній рівень (3 б)
Н.в. ___________
Р.в. ____________
Д.в. ____________
З.в. ____________
О.в. ____________
М.в. ____________
Високий рівень (3 б)
Сонце вигравало промінням на рум’яному яблуці.
_______________________________________________________
_______________________________________________________