Контрольна робота з математики для учнів 4 класу для перевірки знань з теми "Площа фігури. Одиниці вимірювання площі "
Текст контрольної роботи чотирирівневий. Виконання певного рівня завдання оцінюється відповідною кількістю балів. Пояснення щодо оцінювання роботи розміщено в інформації для вчителя.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учня з теми.
Інформація для вчителя
Тексти контрольної роботи чотирирівневі:
1 рівень –початковий ( репродуктивний)
При виконанні цього рівня завдань учень вибирає одну із запропонованих трьох відповідей. При вірному виконанні завдання цього рівня учень набирає 3 бали.
2 рівень – середній ( конструктивний)
Цей рівень включає 2 завдання (задача та приклади), які учень повинен розв’язати і написати правильну відповідь. Запропоновані завдання характеризують середній рівень навчальних досягнень учнів. Кожне завдання оцінюється в 1, 5 бала.
3 рівень – достатній ( репродуктивно - конструктивний)
Завдання цього рівня – задача, яка розв’язується кількома діями і характеризує достатній рівень навчальних досягнень учнів. Оцінюється виконання даного рівня 3 балами.
4 рівень – високий ( творчий)
Виконання даного рівня завдань вимагає від учня творчого застосування знань набутих в процесі вивчення відповідної теми. За виконання завдання цього рівня учень отримує 3 бали.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учнів з теми.
Контрольна робота №6
Тема «Площа фігури. Одиниці вимірювання площі»
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1. Вибери правильний запис числа дев’ять тисяч дев'ять:
а) 9900; б) 9009; в) 9090.
2. Вибери, які одиниці використовують для вимірювання великої площі:
а) см2; б) ар; в) км2.
3. Площа прямокутника 54 см2, одна з його сторін дорівнює 9 см. Знайди другу сторону:
а) 6 см; б) 36 см; в) 54 см.
2 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Ширина саду 60 м, а довжина - в 3 рази більша. Знайди площу саду.
2. Розв'яжи приклади. Постав в порожній клітинці знак дії
4794 х 6 17005 х 8= 164804 48000 -275 3 =47722
3 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Дві прямокутні ділянки мають однакові площі. Довжина першої ділянки 25 м, а ширина — 6О м. Знайди довжину другої ділянки, якщо її ширина на 15 м більша за ширину першої ділянки.
4 рівень
1. Розв'яжи задачу.
В один ряд стоять 10 телеграфних стовпів. Відстань між сусідніми - 50 м. Яка відстань, між крайніми?
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1. Вибери правильний запис числа дев'ять тисяч п’ять :
а) 9500; б) 9005; в) 9050.
2. Вибери, які одиниці використовують для вимірювання невеликої площі?
а) км2; б) га; в) см2.
3. Площа прямокутника 49 см2, одна з його сторін дорівнює 7 см. Знайди другу сторону:
а) 49 см; б) 7 см; в) 63 см.
2 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Довжина прямокутника 12 см, а ширина - на 6 см менша. Знайди площу прямокутника.
2.Розв'яжи приклади. В порожні клітинки встав відповідні знаки дій.
5503 + 2 х 370 4800 = 1443 26400 -613 4 =
3 рівень
1.Розв'яжи задачу.
Площа саду і площа городу мають однакові площі. Довжина саду 45 м, а ширина 20. Знайди довжину городу, якщо його ширина на 5 м більша за ширину саду.
4 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Відстань між домом та магазином 200м. Хлопчик пройшов цю відстань туди і назад за 5 хвилин.
З якою швидкістю йшов хлопчик ?