Контрольна робота з математики для учнів 4 класу для перевірки знань з теми " Ділення на одноцифрове число"
Текст контрольної роботи чотирирівневий. Виконання певного рівня завдання оцінюється відповідною кількістю балів. Пояснення щодо оцінювання роботи розміщено в інформації для вчителя.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учня з теми.
Інформація для вчителя
Тексти контрольної роботи чотирирівневі:
1 рівень –початковий ( репродуктивний)
При виконанні цього рівня завдань учень вибирає одну із запропонованих трьох відповідей. При вірному виконанні завдання цього рівня учень набирає 3 бали.
2 рівень – середній ( конструктивний)
Цей рівень включає 2 завдання (задача та приклади), які учень повинен розв’язати і написати правильну відповідь. Запропоновані завдання характеризують середній рівень навчальних досягнень учнів. Кожне завдання оцінюється в 1, 5 бала.
3 рівень – достатній ( репродуктивно - конструктивний)
Завдання цього рівня – задача, яка розв’язується кількома діями і характеризує достатній рівень навчальних досягнень учнів. Оцінюється виконання даного рівня 3 балами.
4 рівень – високий ( творчий)
Виконання даного рівня завдань вимагає від учня творчого застосування знань набутих в процесі вивчення відповідної теми. За виконання завдання цього рівня учень отримує 3 бали.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учнів з теми.
Контрольна робота №7
Тема «Ділення на одноцифрове число»
Варіант 1
1 рівень
1.Знайди сторону прямокутника, якщо відома площа 25 см2 і одна сторона 5 см;
а) 32 см.; б) 2 см; в) 5 см
2. Виконай дію. 3180 : 6 = ... :
а) 60; б) 660; в)530
3.З год. - це ... :
а) 180 хв.; б) 40 хв.; в) 300 хв
2 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Магазин продав 1640 м тканини трьох сортів. Перших двох сортів по 720 м, а решта третього сорту. Скільки метрів тканини третього сорту продав магазин?
2. Розв'яжи приклади.
(24180 -8060) : 2 = 21033:3 =
56 м 63 см : 7 =
3 рівень
1. Розв'яжи задачу.
З пришкільної ділянки зібрали 448 ц капусти, буряків у 2 рази менше, ніж капусти, моркви -на 48 ц більше, ніж буряків. Скільки всього центнерів овочів зібрали з ділянки?
4 рівень
1.Розв’яжи задачу, вставивши у схему розв’язку відповідні числа
На підводу поклали 5 мішків гречки і 3 мішки рису, в кожному мішку порівну. Усього зерна було 640 кг.
Скільки кг гречки поклали на підводу?
+
: :
Х
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1. Знайди сторону прямокутника, якщо відома площа 60 см2 і одна сторона 2 см:
а) 8 см; б) 30 см; в) 360 см.
2. Розв'яжи приклад. 61104 : 2 — ... :
а) 31520; б) 30552; в) 31552.
3. 8 год. - це ...
а) 480 хв.; б) 400 хв.; в) 60 хв.
2 рівень
1. Розв'яжи задачу.
За першу годину лижник пройшов 12 км 500 м, а за другу - на 600 м менше, ніж за першу. Скільки кілометрів йому ще треба пройти, якщо весь шлях становить 25 км?
2. Розв'яжи приклади:
(64523 - 24561) : 2 = 24 м 48 см : 8 =
21042 : 7 =
3 рівень
1. Розв'яжи задачу.
З однієї ділянки поля фермер зібрав 127 т 8 ц буряка, а з другої - у 3 рази менше. Скільки з них вийде цукру, якщо маса цукру становить шосту частину від маси буряків?
4 рівень
1.Розв’яжи задачу, вставивши у схему розв’язку відповідні числа
27 літрів молока розлили у 3 банки і 6 каструль. Місткість банки і каструлі однакова. Скільки літрів молока було у каструлях?
+
: :
Х