Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Множення раціональних чисел” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Множення раціональних чисел”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Знайдіть помилку в обчисленнях.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Яке з чисел є коренем рівняння ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Яке з чисел є коренем рівняння ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між степенями (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Розкрийте дужки .
Відповідь: ______________________________
6. Зведіть подібні доданки .
Відповідь: ______________________________
7. Спростіть вираз: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Знайдіть добуток усіх цілих від’ємних розв’язків нерівності .
9. Знайдіть значення виразу , якщо .
10. Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки .
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Множення раціональних чисел”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Знайдіть помилку в обчисленнях.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Яке з чисел є коренем рівняння ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Яке з чисел є коренем рівняння ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між степенями (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Розкрийте дужки .
Відповідь: ______________________________
6. Зведіть подібні доданки .
Відповідь: ______________________________
7. Спростіть вираз: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Знайдіть добуток усіх цілих від’ємних розв’язків нерівності .
9. Знайдіть значення виразу , якщо .
10. Розкрийте дужки і зведіть подібні доданки .
Оцінка _____