Контрольна робота № 10 з математики для учнів 6 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Координатна площина” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Координатна площина”

УЧ_________ 6 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Визначте координати точок , , і , які зображені на рисунку.

А

Б

В

Г

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

2. Назвіть дві прямі, паралельні до осі .

А

Б

В

Г

,

,

,

,

3. На рисунку зображено графік зміни температури повітря впродовж дня. У який проміжок часу температура повітря була вищою від ?

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між точками на координатній площині (1 – 4) та їх розташуванням на координатній площині (А – Д).

1

А

V чверть

2

Б

III чверть

3

В

I чверть

4

Г

II чверть

 

Д

IV чверть

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Запишіть формулу обчислення периметра рівностороннього трикутника зі стороною см.

 

Відповідь: ______________________________

6. На координатній площині побудуйте точки , , , . Сполучіть точки відрізками. Запишіть паралельні прямі.

 

Відповідь: ______________________________

7. Дано координати трьох вершин прямокутника : ; і . Знайдіть координати точки .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Користуючись графіком руху туриста, установіть:

а) скільки часу турист відпочивав;

б) через скільки годин після початку руху турист був за км від дому?

9. Позначити на координатній площині точки , , , . Знайдіть координати точки перетину діагоналей прямокутника , його периметр і площу.

10. Накресліть чотирикутник, у якого дві сторони паралельні, а дві інші – не паралельні. Зробіть відповідні позначення.

 

Оцінка _____


ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Координатна площина”

УЧ_________ 6 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Визначте координати точок , , і , які зображені на рисунку.

А

Б

В

Г

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

2. Назвіть дві прямі, паралельні до осі .

А

Б

В

Г

,

,

,

,

3. На рисунку зображено графік зміни температури повітря впродовж дня. У який проміжок часу температура повітря була нижчою від ?

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між точками на координатній площині (1 – 4) та їх розташуванням на координатній площині (А – Д).

1

А

II чверть

2

Б

I чверть

3

В

III чверть

4

Г

IV чверть

 

Д

V чверть

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Запишіть формулу обчислення периметра периметру квадрата зі стороною см.

 

Відповідь: ______________________________

6. На координатній площині побудуйте точки , , , . Сполучіть точки відрізками. Запишіть перпендикулярні прямі.

 

Відповідь: ______________________________

7. Дано координати трьох вершин прямокутника : ; і . Знайдіть координати точки .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Користуючись графіком руху туриста, установіть:

а) скільки часу турист відпочивав;

б) через скільки годин після початку руху турист був за км від дому?

9. Позначити на координатній площині точки , , , . Знайдіть координати точки перетину діагоналей прямокутника , його периметр і площу.

10. Накресліть чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні. Зробіть відповідні позначення.

 

Оцінка _____

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
3441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку