29 червня о 18:00Вебінар: Практика вдумливого читання: поради для роботи в початковій школі (і не тільки)

Контрольна робота № 6 з української літератури "Василь Стус. Постмодернізм (автори на вибір)" (11 клас рівень стандарту)

Про матеріал

Контрольна робота № 6 з української літератури (11 клас рівень стандарту)

Дивіться уважно, контрольна зроблена за творчістю Василя Стуса («Господи, гніву пречистого…», «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе»), Юрія Андруховича («Астролог», «Пісня про мандрівного спудея», «ShevchenkoisOK»), Оксани Забужко («Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»), Галини Пагутяк («Потрапити в сад»)

ТЕСТУВАННЯ

Два варіанти

Перегляд файлу

Контрольна робота № 6 з української літератури (11 клас рівень стандарту)

 «Стоїчна українська поезія» та «Сучасна українська література»

Тестування

Варіант 1

  1. «Де не стоятиму – вистою…», – вірить ліричний герой твору

А О. Забужко            

Б Л. Костенко

В В. Стуса

Г Ю. Андруховича

Д Г. Пагутяк

  1. Постмодернізмові притаманні всі ознаки, ОКРІМ

А пародійність, поєднання різних стильових тенденцій 

Б інтерес до архаїки, міфу

В універсальність проблематики 

Г штучний пафос, збіднення лексики

  1. Укажіть, яке з літературних угруповань НЕ НАЛЕЖИТЬ до постмодерністичних

А «Бу-Ба-Бу»         Б «Пропала грамота» В «ЛуГоСад»               Г «Нова генерація»

  1. «Патріархом» Бу-Ба-Бу називають

А Олександра Ірванця

Б Віктора Неборака

В Юрія Андруховича

Г Степана Процюка

  1. Укажіть, кому належать рядки

... Моя душа, запрагла неба,

в буремнім леті держить путь на стовп

високого вогню, що осіянний

одним твоїм бажанням.

А О. Забужко           Б Г. Пагутяк В В. Стус Г Ю. Андрухович

  1. Укажіть жанр твору Ю. Андруховича «Shevchenko is OK»

А новела Б повість В есе Г ліричний вірш

  1. За формою є молитвою твір

А «Господи, гніву пречистого…»

Б «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»

В «Рядок з автобіографії»

Г «Пісня мандрівного спудея»

  1. У рядках

з щовба на щовб, аж поза смертні грані

людських дерзань, за чорну порожнечу,

де вже нема ні щастя, ні біди

використано

А метонімію                  Б порівняння                   В оксиморон                Г алітерацію

  1. Словами Не кожному тісно межи стінами. Ой не кожному... Грицько («Потрапити в сад» Г. Пагутяк) говорить про себе й

А Стьопу             Б Микольця                   В Тараса Шевченка                          Г Григорія Сковороду

  1. Укажіть варіант, де правильно визначено лексичне значення слова «спудей»

А професор, викладач       Б студент братської школи         В мандрівник, подорожній    Г поет, вільний митець

  1. Установіть відповідність між героєм твору («Потрапити в сад» Г. Пагутяк) та його характеристикою.

Герой твору

Характеристика         

1 Стьопа

2 Грицько

3 Микольцьо

4 тато Грицька

А Золоті руки мав... Біда.

Б ...у латаній ватянці, похмільний, неголений, з голубими ясними очима.

В ...був увесь запухлий, аж синій... вікно й двері помалював білою фарбою, не пошкодував грошей.

Г ...дарма що волочився, дбав, аби на ньому все було чисте.

Д ...жартома стрельнув над вухом, хотів злякати.

  1. Установіть відповідність між письменником та літературним угрупуванням, до якого він належить

Угрупування

Письменник                 

1 Бу-Ба-Бу

2 ЛуГоСад

3 «Пропала грамота»

4 «Нова дегенерація»

А Юрко Позаяк

Б Іван Андрусяк

В Оксана Забужко

Г Іван Лучук

Д Юрій Андрухович 

 

  • Підготуватися до уроку літератури рідного краю: обрати поетичний твір А. Кичинського для вираз­ного читання й аналізу; пригадати факти з біографії автора.

 

Контрольна робота № 6 з української літератури (11 клас рівень стандарту)

«Стоїчна українська поезія» та «Сучасна українська література»

Тестування

Варіант 2

  1. Для поезії Василя Стуса характерні всі ознаки, ОКРІМ

А відчуження від світу; Б проблема вибору; В стан трагічної самотності й активної дії; Г формування себе; Д зневіра й сумніви


  1. Укажіть, яке з літературних угруповань НАЛЕЖИТЬ до постмодерністичних

А «Музагет»     Б «Нова дегенерація»     В «Біла студія» Г «Нова генерація»

  1. Постмодернізмові притаманні всі ознаки, ОКРІМ

А іронічність та пародійність 

Б правдиве відтворення дійсності

В інтерес до архаїки, міфу 

Г епатажність, культ незалежної особистості


  1. Укажіть, хто із зазначених авторів був дисидентом

А О. Забужко Б Г. Пагутяк В В. Стус Г Ю. Андрухович

  1. Укажіть, кому належать рядки

Ото дитина, далебі!

Таж він таке до рук отримав!

Він міг привласнити собі

Не тільки славу – ймення Рима!

А Г. Пагутяк            Б О. Забужко                   В В. Стус           Г Ю. Андрухович

  1. Укажіть, який художній засіб використано в назві збірки В. Стуса «Веселий цвинтар»

А метафора Б оксиморон В порівняння Г риторичне звертання

  1. Укажіть, кого називають «патріархом» сучасної української літератури

А Ю. Андруховича Б О. Забужко В В. Стуса Г Г. Пагутяк

  1. За стоїчними мотивами вірш «Господи, гніву пречистого…» співзвучний із твором

А «Contra spem spero!»       Б «Балада про соняшник»           В «Страшні слова, коли вони мовчать…»      Г «Астролог»

  1. Автор поєднує у своєму письмі науковий стиль із публіцистичним, іронію з пафосом. Уже в першому реченні міститься натяк на те, що українці сприймають Т. Шевченка як ідеалізований образ святого: «Агіографія Тараса Шевченка для більшості українців починається з його дитячої подорожі до кінця світу». Агіографія — це різновид церковної літератури, оповідання про життя святих (житія). Про який твір ідеться в описі?

А «Господи гніву пречистого…» В. Стуса

Б «У бур’янах» С. Васильченка

В «Shevchenko is OK» Ю. Андруховича

Г «Потрапити в сад» Г. Пагутяк


  1. До позасюжетних елементів в оповіданні «Потрапитив сад» Г. Пагутяк належить рядок

А Він дивився, як Стьопка, нагинаючись під вітром, побіг до чайної.

Б З-за високої мурованої стіни визирали гілки з червоними яблуками.

В Грицько вийшов з електрички й пішов до буфету за пивом з копченою рибою...

Г По пісні Микольцьо схлипнув, як дитина, а потім рукою витер носа.

  1. Укажіть, який художній засіб використано автором у фрагменті «земля собі пілігримить»

А метафора Б оксиморон В епітет Г неологізм

  1. Установіть відповідність між автором і уривком із його твору (декілька фрагментів можуть належати одному авторові)

  1. Ю. Андрухович       2 О. Забужко                  3 Г. Пагутяк                          4 В. Стус                

А  Бо над суворий льодостав                  

Віків, що й нам сяга по груди,

Рим — все ж стоїть, як і стояв,

а варвар — варваром і буде.

Б   Вірою тугу розвіюю,

щоб був я завжди такий,

яким мене мати родила

і благословила в світи.

В   Дарували від батька до сина

Честь у спадок — як білу кість!

Мої предки були красиві —

Ворогам на подив і злість.

Г  «Він був темою. Розмови про нього точилися за грою в карти, на чаюваннях, при знайомствах і візитах, у книгарнях. Театрах, перед церквою, на масляних і великодніх балах... Він виникав також у службовому листуванні - і це тривало ще довгі десятиліття по його смерті...»

Д   І постарайтесь, я вас дуже прошу,

щоб явір тихі сльози витирав,

щоб небо, нахилившись, наслухало,

щоб завше був натхненний соловій...

Е На вокзалах, як правило, сади не ростуть. А на цьому був. З-за високої мурованої стіни визирали гілки з червоними яблуками. Тільки горобцям вільно було перелітати через огорожу. Якби будівники мали хоч трохи фантазії й вірили, що поети мають крила, вони придумали б складнішу систему охорони, ніж стіна й металеві, вічно замкнені двері в ній. Утім, поети, що їх мали, давно повмирали.

  • Підготуватися до уроку літератури рідного краю: обрати поетичний твір А. Кичинського для вираз­ного читання й аналізу; пригадати факти з біографії автора.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Антипова Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 травня
Переглядів
4069
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку