КОНТРОЛЬНА РОБОТА №7 З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ: РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ 4 КЛАС (ІІ семестр)

Про матеріал

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №7 З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ: РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ .4 КЛАС (ІІ семестр)

"ДВІ БІЛОЧКИ" УКРАЇНСЬКА НАРОДНА КАЗКА. Теккст для опрацювання та 6 завдань за змістом прочитаного.

Перегляд файлу

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №7  З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ:

РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ

 

4 КЛАС  (ІІ семестр)

 

  1. Прочитай уважно текст.

 

ДВІ БІЛОЧКИ

УКРАЇНСЬКА НАРОДНА КАЗКА

 

Жили в густому лісі дві білочки. Однаково гарні, пухнасті, прудкі. Тільки не однакової вдачі. Бо одна з них увесь день трудилася: збирала горішки, гриби, жолуді і все складала у своєму дуплі.

А друга була зовсім недбайлива. Цілими днями тільки їй роботи, що стрибати, лякати пташок у гніздах або сидіти без діла й свистати на весь ліс. А схоче попоїсти – не журиться. Тож влітку всюди їжі повно! То горіх, то жолудь, то шишки. Поїсть, що є, – та й знову скаче весела, сита.

Тим часом перша білочка наносила собі в дупло харчів. І вже заздалегідь устелила свою хатинку мохом і сухим листям, щоб було тепло та м’яко взимку. Гарна була господиня.

Так пройшло літо, в одної білочки – у праці й клопотах, а в другої – в іграх.

Минула дощова осінь. Прийшла холодна зима. У лісі стало сумно й пусто: ні листячка, ні грибів, ні горішків. Тільки мороз і вітер, що снігами мете.

Сидить в тепленькому дуплі працьовита білочка й гадки про біду не має. Все літо працювала, щоб зимою спокійно відпочити. І м’яко їй, і тепло, і з’їсти є що.

Та не так жилося лінивій білочці. У її дуплі харчів на зиму нема, ані одного горішка! Тільки холодний вітер по хатині свище, гуляє.

Сидить бідна білочка голодна, змерзла, в клубочок звилася. Кинеться по лісі туди, сюди, нічого нема – усе замерзло. Хоч умирай з холоду та голоду!

Аж згадала нещасна білка свою старанну, роботящу сусідку та й думає: «Піду я до неї. Може, допоможе, у неї гори припасів».

Іде вона до сусідки та несміло стукає в двері. Відчинила дбайлива білка двері, як поглянула на нещасну, худющу сусідку, то відразу все зрозуміла. – Прошу, сідай, саме на обід потрапила! Чим хата багата... От зігрійся трохи в моху, а я приготую тобі горішків і жолудів... На, їж на здоров’ячко. Та й разом зі мною живи.

Засоромлена білка почала говорити:

– Але ж я не заслужила на таку доброту. Я ціле літо гуляла.

– Нічого, – каже друга, – тепер ти також будеш дбати так, як я. Ти ж зрозуміла тепер, що без праці нема добра! Будемо разом працювати і разом жити.

І відтоді жили білочки разом. А ліниву білку біда і нужда навчила працювати. Найближчого літа вона стала старанною і принесла великі припаси харчів до спільної хати.                                                                                                       (368 слів)

  1. Виконай завдання.

 

1. Чим обидві білочки були схожі?

А) вони були ледачі, недбайливі й безтурботні.

Б) вони були дбайливі, працьовиті й старанні.

В) вони були гарні, пухнасті й прудкі.

 

2. Що схвалюється у творі?

А) працьовитість і дбайливість   

Б) спритність і сміливість   

В) доброта й чесність

 

3. Визнач головну думку твору.

А) Не тяжка робота, коли до неї охота.

Б) Як робити дружно, не буде сутужно.

В) Тяжко тому жити, хто не хоче робити.

 

4. Як називається невеликий, найчастіше віршований твір повчального змісту?

А) байка        

Б) вірш          

В) скоромовка

 

5. Віднови послідовність пунктів плану відповідно до змісту твору. Простав цифри в порожні клітинки.

  • Розваги лінивої білочки.
  • Жили дві білочки в густому лісі.
  • Клопоти дбайливої білочки.
  • Без праці нема добра.
  • Допомога дбайливої білочки.

 

6. Запропонуй свій заголовок до цього твору. Обґрунтуй свій вибір.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Larysa
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
12398
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку