Контрольна робота 8 клас І варіант

Про матеріал
8 клас Підсумкова контрольна робота Варіант I І рівень ( по 0.5 б.) 1. Усі дієслова початкової форми в рядку А шаленіти, таланити, говорити, вірити Б буяння, щастило, скаженіє, керую В висловлюємося, вирувати, зроблю, говоріть Г фортунило, правити, ректи, вертаються
Перегляд файлу

8 клас

 

Підсумкова контрольна робота

 

Варіант I

 

І рівень ( по 0.5 б.)

1. Усі дієслова початкової форми в рядку

А шаленіти, таланити, говорити, вірити

Б буяння, щастило, скаженіє, керую

В висловлюємося, вирувати, зроблю, говоріть

Г фортунило, правити, ректи, вертаються

2. Укажіть рядок, у якому треба писати окремо НЕ з дієприкметником

А не/вгамовні діти; не/стримані почуття

Б не/вибране поле; не/политі квіти

В не/відредагований учнем твір; не/виправлена вчителем помилка

Г не/загнузданий кінь; не/знайдений предмет

3.Укажіть рядок, у якому є складений іменний присудок

А Увечері місто починає засинати.

Б Цього літа ми будемо відпочивати в Туреччині.

В Чернівці – серце Буковини.

Г Наш клас радий поїхати на екскурсію до Львова.

4. Неузгоджене означення вжито в реченні

А Перше побачення неможливо уявити без квітів.

Б Магазин ліворуч вражає своїми товарами на вітринах.

В Засушений гербарій я використовую протягом зими для аплікацій.

Г Липовий цвіт має духмяний аромат.

5. Непрямий додаток ужито в реченні

А Як на завтра вивчити вірш? Б Не забувайте мобільні телефони.

В Олесю, не забудь купити хліба! Г Я завжди ходжу з друзями гуляти.

6. У реченні « Набрати в рот води та слухати вчителя – такий наказ дав

класний керівник» підмет виражений

А інфінітивом Б фразеологізмом та інфінітивом

В складною власною назвою Г сполученням двох іменників

ІІ рівень (по 1 б.)

7. Установіть відповідність між реченням та способом вираження підмета

1.Четверо хлопців зняли відео про корисний сніданок. А займенник

2.Декламувати поезії – передавати настрій поета. Б прикметник

 

3.Ти підеш на тренування сьогодні? В інфінітив

4. Черговий не виконав свої обов’язки як слід. Г сполучення слів

 

Д іменник

 

8. Установіть відповідність між реченням та способом вираження присудка

1.Наше життя – бурхливий океан. А іменником

2.Небо на сході починає світлішати. Б допоміжне дієслово + інфінітив

3.Мамина усмішка була найчарівніша. В дієслівна зв’язка + прикметник

4.У зимовому парку буду я милуватися

зеленими ялинами.

 

Г складеною формою майбутнього

часу

Д прикметником

 

9. Установіть відповідність між видом односкладного реченням та прикладом

1.означено-особове А Снігом замело дорогу.

2.неозначено-особове Б Чесне діло роби сміло.

3.узагальнено-особове В На городі посадили картоплю.

4. безособове Г Шум дерев, спів пташок.

 

Д Кожного року сіємо хліб у ріллю віковую.

 

ІІІ рівень (по 1 б.)

Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.

1.Сергій Параджанов, вірменин за походженням, захопив увесь світ фільмом

Тіні забутих предків, зібравши десятки нагород на численних міжнародних

кінофестивалях. 2. Народжена в російському Смоленську Тетяна Яблонська

полонила душі українськими мотивами, від споглядання яких неначебто

очищаєшся й стаєш добрішим. 3. А як не згадати нащадка давнього

грузинського роду Івана Кавалерідзе, талановитого українського скульптора.

4. Головне усім нам робити свою справу з любов’ю, відчувати політ, і тоді

обов’язково мрія здійсниться. (О. Травневий)

10. Укажіть речення, у котрому допущено орфографічну помилку

А 1 Б 2 В 3 Г 4

11. Укажіть речення, у якому потрібно поставити тире між підметом та

присудком А 1 Б 2 В 3 Г 4

12.У другому реченні виділений фрагмент є

А додатком Б підметом В присудком Г обставиною

ІV рівень (3 б.)

Зробіть повний синтаксичний розбір поданого речення: Чудовий піаніст,

Лисенко надзвичайно точно і художньо передав твори Шопена, Шумана,

Ліста

doc
Додано
17 грудня 2023
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку