Контрольна робота 8 клас «Розв'язування прямокутних трикутників». Метою роботи є перевірити вміння, знання і навички учнів з даної теми; розвивати вміння працювати самостійно, сприяти активізації розумової діяльності, розвивати бажання застосовувати набуті знання, вміння та навички для досягнення поставленої мети.
Контрольна робота 8 клас
«Розв’язування прямокутних трикутників»
І ВАРІАНТ
1. У прямокутному трикутнику АВС гіпотенуза АВ дорівнює 8м,
а катет АС – 4м. Знайдіть другий катет і гострі кути трикутника.
2. У прямокутному трикутнику АВС (<С = 90˚): АС = 12м, tg<В =.
Знайдіть другий катет і гіпотенузу трикутника.
3. Знайдіть катети і другий гострий кут прямокутного трикутника, гіпотенуза
якого с = 15см і < α = 40˚. Округліть довжини катетів з точністю до сотих.
4. Дайте означення тангенса та косинуса гострого кута прямокутного трикутника.
ІІ ВАРІАНТ
1. У прямокутному трикутнику АВС гіпотенуза АВ дорівнює 10дм,
а катет АС – 5дм. Знайдіть другий катет і гострі кути трикутника.
2. У прямокутному трикутнику АВС (<С = 90˚): СB = 12м, cos<В = .
Знайдіть другий катет і гіпотенузу трикутника.
3. Знайдіть катети і другий гострий кут прямокутного трикутника, гіпотенуза
якого с = 20см і < α = 44˚. Округліть довжини катетів з точністю до сотих.
4. Дайте означення котангенса та синуса гострого кута прямокутного трикутника.