Контрольна робота для учнів 7 класів з теми "Цілі вирази".
Контрольна робота складається з двох частин. У першій частині запропоновано шість завдань з вибором однієї правильної відповіді, що відповідають початковому і середньому рівням навчальних досягнень учнів. Друга частина складається із завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю, що відповідають достатньому і високому рівням навчальних досягнень учнів.
Кількість набраних балів за контрольну роботу переводиться у 12-бальну систему шляхом поділу на два.
Контрольна робота 7 клас
Тема «Цілі вирази»
Варіант 1
Частина перша
1. (2 б) Якому з наведених виразів тотожно дорівнює вираз -4а+6b-3a-7b?
А) -7а+b; Б) 7a-b; В) -7a-b; Г) 7a+b.
2. (2 б) -7а+(13-4а)=…
А) -11а+13; Б) -11а-13; В) -3а+13; Г) 3а-13.
3. (2 б) -11а-(5а-2)=…
А) -6а-2; Б) -16а+2; В) -16а-2; Г) -6а+2.
4. (2 б) -3(4а-1)=…
А) -12а-3; Б) -12а-1; В) 12а+3; Г) -12а+3.
5. (2 б) Різниця квадратів чисел а і b записується у вигляді:
А) (а-b)2; Б) (a+b)2; В) a2-b2; Г) a2+b2.
6. (2 б) Значення якого виразу дорівнює -4,3 при значенні х=2?
А) -5х-24,5; Б) 2,5х+12,75; В) 3,7-4х; Г) 4,3-0,5х.
Частина друга
7. (2 б) Спростіть вираз:
1) х-(2х+3)+(2-0,5х);
2)
8. (3 б) Знайдіть значення виразу:
0,8(3х-14)-0,3(4-5х) при х=.
9. (2 б) Одна сторона прямокутника дорівнює а см, а друга – на 3 см більша. Знайдіть периметр прямокутника. Запишіть результат у вигляді виразу.
10. (2 б) Доведіть, що значення виразу 3(х-2)-5(4+х)+2(х+13) не залежить від значення змінної.
11. (3 б) Знайдіть три послідовних парних числа, сума яких дорівнює 126.
Контрольна робота 7 клас
Тема «Цілі вирази»
Варіант 2
Частина перша
1. (2 б) Якому з наведених виразів тотожно дорівнює вираз -4m-5n-2m+6n?
А) -9m+4n; Б) -6m+n; В) 6m-n; Г) -6m-n.
2. (2 б) -7а+(5а-2)=…
А) -2а+2; Б) -12а-2; В) -2а-2; Г) -12а+2.
3. (2 б) -9а-(7-8а)=…
А) -17а-7; Б) -17а+7; В) -а+7; Г) -а-7.
4. (2 б) -2(8а-3)=…
А) -16а-3; Б) -16а+6; В) 6а-6; Г) -16а-6.
5. (2 б) Квадрат різниці чисел а і b записується у вигляді:
А) (а-b)2; Б) (a+b)2; В) a2-b2; Г) a2+b2.
6. (2 б) Значення якого виразу дорівнює -5,1 при значенні х=2?
А) 1,5х+14,75; Б) 2,9-4х; В) 5,1-0,5х; Г) -5х-28,5.
Частина друга
7. (2 б) Спростіть вираз:
1) 1+(0,5х-3)-(1,5х-4);
2)
8. (3 б) Знайдіть значення виразу:
0,6(4х-18)-0,4(5-7х) при х=.
9. (2 б) Одна сторона прямокутника дорівнює а см, а друга – на 5 см більша. Знайдіть периметр прямокутника. Запишіть результат у вигляді виразу.
10. (2 б) Доведіть, що значення виразу 2(3-х)+7(х-4)-5(х-1) не залежить від значення змінної.
11. (3 б) Знайдіть три послідовних непарних числа, сума яких дорівнює 87.
Відповіді
Тема «Цілі вирази»
КР |
І варіант |
ІІ варіант |
|
Частина перша |
|
1 |
В |
Б |
2 |
А |
В |
3 |
Б |
Г |
4 |
Г |
Б |
5 |
В |
А |
6 |
Б |
Б |
|
Частина друга |
|
7 1) |
-1,5х-1 |
-х+1 |
7 2) |
у+3 |
-7у-2 |
8 |
-0,4 |
-0,8 |
9 |
4а+6 см |
4а+10 см |
10 |
0 не залежить від х |
-17 не залежить від х |
11 |
40, 42, 44 |
27, 29, 31 |
1