Контрольна робота для 10 класу з теми "Творчість І.С.Нечуя-Левицького, Панаса Мирного" ІІ варіант

Про матеріал
Контрольна робота має на меті перевірку знань учнів з теми " Творчість І.С.Нечуя- Левицького, Панаса Мирного". Містить завдання з вибором однієї правильної відповіді (1-10), кількох правильних відповідей (11-12), завдання на встановлення відповідності (13-14), завдання з короткою відповіддю (15).
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

Творчість І.Нечуя-Левицького, Панаса Мирного    ІІ варіант

Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                       ( 5б) 

1. І. Нечуй-Левицький започаткував в українській літературі новий жанр

а) історичний роман;                         б) історична повість;

в) соціально-побутова повість;         г) соціально-психологічний роман.

2. У творі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» НЕ порушено проблеми

а) батьків і дітей;             б) патріотизму;

в)  виховання;                   г) авторитету в родині та самореалізації виховання.

3. «…А й дитина ж то вийшла – на славу! Повновиде, чорняве, головате, розумне... Тільки якесь невеселе, вовчкувате, тихе», – так сказано про

а) Грицька;            б) Максима;         в) Чіпку;        г) Галю.

4. Хто назвав Івана Нечуя-Левицького «всеобіймаючим оком України»?

а) Іван Франко;   б) Леся Українка; в)Ольга Кобилянська;  г) Борис Грінченко.

5. «Будинок з багатьма прибудовами й надбудовами» – цю характеристику роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» дано за

а) широку тематику;                                  б) розмаїтість ідей;

в) складну композицію;                             г) багатосюжетність.

 6. Що стало вирішальним моментом у виборі злочинного шляху центральним персонажем роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:

а) вплив товариства; б)нещасливе кохання; в) злиденне життя; г) втрата землі.

7. Омелько  Кайдаш  найбільше боявся

а)  збідніти; б)  захворіти; в)напитися; г) втопитися.

8. Героями одного твору є всі , окрім 

а)  Чіпка Варениченко;   б)  Максим Ґудзь;   в) Явдоха;  г)  Мелашка.

9. Чіпка остаточно став на шлях злочину після 

 а) вигнання його з земства;                       б) сварки з матір'ю;

 в) одруження з Галею;                               г) того, як у нього відібрали землю.

10. «Сидів... в білій сорочці з широкими рукавами ...Широкі рукава закачались до ліктів, з-під рукавів було видно здорові загорілі жилаві руки. Широке лице було сухорляве і бліде, наче лице в ченця. На сухому високому лобі набігали густі дрібні зморшки», — сказано в повісті про

а) Карпа;      б) Лавріна;        в) Омелька Кайдаша;      г) Чіпку Варениченка.

Завдання з вибором  кількох правильних  відповідей                           (2б )_

11. Позитивний вплив  на Чіпку мали:

а) думка  Пороха про   панування неправди у світі;   б) кохання до Галі;                   в) дитинство;           г)  обрання в земство;        д) господарські успіхи.

12. Явдоха («Хіба ревуть воли, як ясла повні?») - це

а) дитя «соціального дна»;    б) дружина Грицька;   в) злодійка.

г) мати  Чижика;  д)  сільська багачка.  

Завдання на встановлення відповідності                                                        (4б)

13. Установіть відповідність між характеристиками та іменами персонажів роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного.

1. Не судилось їй щастя: змалку — сирітство, дівкою і жінкою — найми,  ще не народивши сина, стала заміжньою вдовою. Невилазні злидні зробили її жорстокою. І все ж вона любить сина. Та її материнська любов невіддільна від честі. Намагається не пустити сина на "слизьку дорогу". Не витримавши тяжких випробувань, викриває злочин.

а) Галя

 

2. Малою зростала без батька і матері; усе, що було, рознесли родичі. Дядько забрав поле, а її визискував як дармову робітницю. Найнялась до чужих людей. Жили з чоловіком мирно і люб'язно,  поки не  зустріла Чіпку. Серцем зрозуміла його високі поривання. Покохала таємно Чіпку, переживала за нього.

б) Максим

3. Уособлення дівочої краси, подружньої вірності, чесності, моральної чистоти.  Як і баба Оришка, є носієм доброти, людяності. У стосунках з нею найповніше розкривається духовний світ Чіпки. Виросла в багатстві та розкошах., проте  награбоване добро душить її. Щиро вірить, що своєю любов'ю відверне Чіпку від злодійства

в) Христя

 

4. Ріс рвучким і непостійним: до всього кидався із запалом, швидко схоплювався до роботи  та швидко й охолоджувався. Завжди вів перед у парубоцькій компанії. Гордий, волелюбний. Солдатчина розбестила і морально зіпсувала його. Це — тип гульвіси-«махамеда», який марно розтратив свою здорову силу та небуденну енергію.

г) Мотря

 

14. Установіть відповідність між елементами сюжету та  епізодами

1. Експозиція                 

а) сутички в родині, одруження Лавріна, пияцтво і смерть Кайдаша, розподіл спадщини;

2.  Зав’язка

б) груша всохла, і всі помирилися;

3.  Розвиток дії

в) розмова  молодих Кайдашів про дівчат, залицяння Карпа до Мотрі, оглядини в Довбишів;

4. Розв’язка

 

г) одруження Карпа з Мотрею, поява молодої сім’ї, побутові суперечки в родині.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Тетяна Яцук
    Дякую за роботу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яскал- Лосицька Любов
    Дуже ґрунтовна і структурована робота
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Равлюк Богдана Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
12230
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку