11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Контрольна робота для 11 класу (академічний рівень) " Поезія поетів - шістдесятників"

Про матеріал
Контрольна робота (комбановані завдання : тести+есе).Тести допожуть учителю виявити ,як учні засвоїли матеріал,а складання есе, яке має бути коротким, суб'єктивним, емоційно забарвленим, покаже вміння та навички щодо написання есе.
Перегляд файлу


Українська література, 11 клас (академічний рівень)

Контрольна робота

Українська поезія другої половини ХХ - початку ХХІ ст.

Творчість В. Симоненка, Д. Павличка, І. Драча, Л. Костенко, В. Стуса

Тести

1.Не є характерною для поетів-шістдесятників рисою творчості:

А гуманізм             Б культ свободи            В активний патріотизм

 Г соціалістичний реалізм     Д духовний аристократизм

2.У назві збірки В. Стуса "Веселий цвинтар" використано

А метонімію Б синекдоху В оксиморон Г персоніфікацію Д алітерацію

3. Кого Олесь Гончар назвав "витязем молодої української поезії"?

А В. Стуса                    Б Л. Костенко                 В. В. Симоненка             Г. Д. Павличка     Д. І.Драча

4 .Хто з поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?

А В. Стус  Б Л. Костенко   В. В. Симоненко         Г. Д. Павличко             Д. Д. І.Драча

5. Встановіть відповідність між назвою твору та прізвищем автора

А В. Стус            1. « Українське альфреско»

Б Л. Костенко     2. « Ти знаєш,що ти  - людина»

В. В. Симоненко 3. « Два кольори»

Г. Д. Павличко    4. «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»)

Д.     І. Драч         5.  «Балада про соняшник»  

6. В алегоричних образах соняшника і сонця в «Баладі про соняшник» представлено:

А) поета і поезію; Б) Україну і українців В) реальне і фантастичне;  Г) матір і дитину

7.У жанрі колискової пісні написано вірш:

А. «Два кольори» Д. Павличка;                  Б.«Лебеді материнства» В.Симоненка.

В.«О земле втрачена, явися…» В.Стуса    Г.« Українське альфреско» Л.Костенко

8.Укажіть, який вірш В. Стуса перегукується з Шевченковим “Заповітом”: 

А.“На Колимі запахло чебрецем”;  Б.“Як добре те, що смерті не боюсь я”;

В.“О, земле втрачена, явися…       Г.«Господи, гніву пречистого...».

9.Події якого історичного періоду описані Ліною Костенко в романі «Маруся Чурай»?
А доби Руїни;  Б Хмельниччини; В початку козаччини;

Г роздроблення Київської Русі     Д після відміни кріпацтва.

10. Яку пісню мала на увазі Маруся, коли благала:«Дівчаточка, дівчатонька, дівчата! Цю не співайте, я ж іще жива»:а) «Зелененький барвіночку»;б) «Не плач, не журися…»;

в) «Ой не ходи, Грицю…»;г) «Грицю, Грицю, до роботи…».

11.«Щось у мене було від діда Тараса і від прадіда Сковороди»,- так про себе сказав(ла):

А В. Стус           Б Л. Костенко   В. В. Симоненко         Г. Д. Павличко             Д. Д. І.Драча

12. Творчість ………….— переплетіння багатьох тематик, інтонацій, сплетіння стількох колізій — червоного та чорного — що тільки диву даєшся, який невичерпаний запас духовності у цієї людини.  (на місці крапок  вставте прізвище поета (поетеси):

А В. Стус           Б Л. Костенко   В. В. Симоненко         Г. Д. Павличко             Д. Д. І.Драча

13.Напишіть есе «Дорога долі, дорога болю Василя Стуса»

або «Маруся Чурай – пісенна душа народу  (За романом Л. Костенко «Маруся Чурай»)»

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
2507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку