Орієнтовні завдання для моніторингу знань учнів 3 класу з природознавства . Тема «Гриби. Бактерії. Охорона рослинного і тваринного світу"
вимогам навчальних програм та Орієнтовним критеріям оцінювання учнів початкових класів
Контрольна робота «Гриби. Бактерії. Охорона рослинного і тваринного світу» Дата ____
учня (учениці)___ класу Прізвище____________________
І - варіант
1. Будова шапинкового гриба складається із…
а) шапинки,ніжки і грибниці; б) шапинки,ніжки ;
в) шапинки,ніжки і коріння.
2.Чим розмножуються гриби?
а) спорами і частинками грибниці; б)частинками грибниці ;
в) спорами.
3.Бактерії бувають…
а)корисні та хвороботворні; б) хвороботворні; в) корисні.
4. Розподіли перелічені гриби на групи:
Мухомор, маслюк, печериця, опеньок несправжній,білий гриб, жовчний гриб.
отруйні гриби |
їстівні гриби |
|
|
|
|
|
|
5. Які рослини занесені до Червоної книги України? З'єднай лініями.
Контрольна робота «Гриби. Бактерії. Охорона рослинного і тваринного світу» Дата ____
учня (учениці)___ класу Прізвище____________________
ІІ- варіант
1. Будова шапинкового гриба складається із…
а) шапинки,ніжки і коріння ; б) шапинки,ніжки ;
в) шапинки,ніжки і грибниці.
2.Бактерії називають «санітарами» природи, тому що вони…
а) збагачують ґрунт поживними речовинами ;
б) забруднюють ґрунт і воду; в) спричиняють захворювання.
3.Бактерії бувають…
а) хвороботворні; б) корисні та хвороботворні; в) корисні.
4. Розподіли перелічені гриби на групи:
Бліда поганка, лисичка , печериця ,несправжня лисичка, жовчний гриб, опеньок осінній
отруйні гриби |
їстівні гриби |
|
|
|
|
|
|
5. Які тварини занесені до Червоної книги України? З'єднай лініями.
6. Дай визначення:
________________-ділянка землі , де охороняється вся природа: рослини, тварини, ґрунти, повітря,вода.
7. Запиши, які дії людини задають шкоди рослинному і тваринному світу :
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Доповни речення:
Учені зберігають, вивчають і розмножують рідкісні рослини в ________________________________.
7. Запиши, які дії людини сприяють збереженню рослинного і тваринного світу :
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________