Контрольна робота для 5 класу за темою "Літературні казки. Із народної мудрості".
Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами:
І. Франко "Фарбований Лис", В. Королів-Старий "Хуха-Моховинка", В. Симоненко "Цар Плаксій та Лоскотон", Г. Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії";
ТЛ: літературна казка, віршована мова, загадка, прислів'я, приказка, акровірш.
5 клас Українська література
Літературні казки. Із народної мудрості (Тестові завдання, відкриті питання)
Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (4 б.)
А) літературна казка написана віршованою мовою;
Б) у літературній казці є головні та другорядні персонажі;
В) літературну казку склала одна людина - письменник;
Г) у літературній казці є описи зовнішності персонажів.
2. Віршованою мовою написано казку:
А) «Фарбований Лис» І.Франка;
Б) «Цар Плаксій та Лоскотон» В.Симоненка;
В) «Хуха-Моховинка» В.Короліва-Старого;
Г) «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» Г.Малик.
3. Живучи в козячому хлівці, Хуха-Моховинка вдень і вночі мріяла про:
А) ігри здітьми;
Б) життя в хаті з людьми;
В) повернення до своєї батьківщини;
Г) смачну їжу.
4. Що трапилося з Першим Недорадником наприкінці твору?
А) був викрадений Недочеревиком, а потім безслідно пропав;
Б) потрапив за грати, а потім, домальований Алею, зник з Недоладії;
В) став жорстоким королем Недоладії;
Г) потрапив за грати і лопнув зі злості.
Встановлення послідовності подій (1 б.)
1. Помста одурених звірів.
2. Лис пробирається на базар.
3. У діжці з фарбою.
4. Царювання Лиса.
Відкриті питання
6. Що ви знаєте про Хух? (1 б.)
7. Які життєві позиції Царя Плаксія та Лоскотона? (1 б.)
8. Охарактеризувати Алю. (1 б.)
9. Напишіть тему та ідею одного з прочитаних творів («Фарбований Лис», «Хуха-Моховинка», «Цар Плаксій та Лоскотон», «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії). (1 б.)
10. Напишіть приклад загадки. (1 б.)
11. Чим відрізняється прислів’я від приказки? (1 б.)
12. Що таке акровірш? (1 б.)