Контрольна робота для 5 класу за темою "Рідна Україна. Світ природи"

Про матеріал

Контрольна робота для 5 класу за темою "Рідна Україна. Світ природи".

Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами:

Є. Гуцало "Лось", Г. Тютюнник "Дивак", М. Вінграновський "Сіроманець";

ТЛ: оповідання.

Перегляд файлу

 5 клас            Українська література

Рідна Україна. Світ природи (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)

Євген Гуцало «Лось»

  1. Лось провалився під лід, тому що:

А) втікаючи від вовків, вирішив перебігти через річку;

Б) хотів напитися з ополонки, а весняний лід виявився неміцним;

В) біля ополонки його сполошив постріл з рушниці й він втратив рівновагу;

Г) потрапив у розкладену людьми пастку.

2. Чому дядько Шпичак наприкінці твору хотів, щоб лось ожив?

А) пошкодував про свій вчинок;

Б) не повірив, що вбив такого дужого звіра;

В) боявся, що хлопці підуть скаржитися на нього до заповідника;

Г) не отримав з нього ніякої користі.

Григір Тютюнник «Дивак»

3. Кого захищав Олесь від діда Прокопа?

А) вовка;

Б) птаха;

В) лося;

Г) коня.

4. Головна думка оповідання:

А) кожна людина неповторна, індивідуальна;

Б) у світі виживає найсильніший;

В) кожна людина добра, талановита та щира;

Г) дивакам важко у спілкуванні з людьми.

Микола Вінграновський «Сіроманець»

5. До якої лікарні хотів відвести вовка Сашко?

А) імені Філатова;

Б) імені Скліфософського;

В) імені Амосова;

Г) імені Тодурова.

6. Чому Сіроманець прийшов помирати до села?

А) втомився від погонь та старості;

Б) почував себе винним перед Сашком;

В) знав, що інакше його вб’є Чепіжний;

Г) від горя, що йому не зможуть повернути зір.

Відкриті питання

7. Скласти сюжетний ланцюжок твору «Лось» (2 б.)

8. Чому Олеся всі вважали диваком? (1 б.)

9. Охарактеризувати Сіроманця. (2 б.)

10. Що таке оповідання? (1 б.)

doc
Додано
24 липня 2019
Переглядів
5613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку