Контрольна робота для 7-го класу на тему «Вступ. Жанр балади у європейських літературах» (різнорівневі завдання)

Про матеріал
Дана контрольна робота складена за навчальною програмою для закладів загальної середньої освіти «Зарубіжна література 6-9 класи» рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698) За творами: «Король Лір і його дочки», «Як Робін Гуд став розбійником», «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном», Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «Рукавичка», Адам Міцкевич «Світязь», Роберт Льюїс Стівенсон «Балада про вересовий трунок».
Перегляд файлу

7 клас

Контрольна робота

Тема «Вступ. Жанр балади у європейських літературах»

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді ( кожна правильна відповідь на запитання 1-6 оцінюється в 0,5 бала   -  всього 3 бали).

1. Переспів –це:

а) авторський твір

б) відтворення тексту іншою мовою;

в) твір, написаний за мотивами іншого твору;

г) твір придуманий народом.

2. Хто з англійських письменників використав народну баладу про короля Ліра:

а) Оскар Уайльд;

б) Вільям Шекспір;

в)  Бернард Шоу.

3. Робін Гуд походив з:

а) Шервуду;

б) Ноттінгему;

в) Локслі.

4. Основна ідея твору «Рукавичка»:

а) прославлення сили духу Делоржа;

б) критика тогочасного суспільства;

в) прославлення лицарства.

5. Народна фантазія перетворила жінок Світязя на:

а) червоні маки

б) білі купави

в) білий бузок

6. Старий пікт відправив сина на смерть, бо:

а) не хотів бачити його мук;

б) не хотів осоромитися перед сином;

в) не був упевнений у силі духу сина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середній рівень 

За кожне  правильно виконане завдання – 1 бал.

7. Установіть відповідність між твором та героєм твору:

1. «Як Робін Гуд став розбійником»

а) безстрашний лицар.

2. «Рукавичка»                                                                

б) жалюгідний на вигляд жебрак

3. «Король Лір і його дочки»

в) кучері білі, уста мов корали (дивна істота)

4. «Світязь»

г) панував  собі на честь і славу

5. «Вересовий трунок»

д) володар шотланський

 

8. Установіть  відповідність між твором і тематикою  (один варіант зайвий):

 

1. «Рукавичка»

а) боротьба за правду,  захист убогих, вдів, сиріт

2. «Світязь» 

б) зображення поведінки людини, яка обстоює особисту гідність і честь

3. «Вересовий трунок»

в) сімейна трагедія батька, зрадженого дочками

4. «Як Робін Гуд  став розбійником»

г) уславлення патріотизму простих людей

5. «Король Лір і його дочки»                    

д) ствердження існування долі людини

 

е) боротьба за незалежність і свободу проти поневолювачів

 

9. Установіть  відповідність між письменниками і подіями  (один віріант зайвий):

1. Ф.Шиллер 

а) організовував таємні студентські товариства

2. А.Міцкевич                          

б) підтримував творчу дружбу з Й.Гете

3. Р.Стівенсон                          .

в) працював військовим кореспондентом

 

г) переклав кілька балад Ф.Війона

 

Достатній рівень 

Дайте відповіді на запитання:

(кожна правильна відповідь оцінюється в 1,5 бала).

10. Дати визначення, що таке символ. Навести приклади з  3-х вивчених творів.

11. Яка головна думка балади «Вересовий трунок».

 

 

 

Високий рівень  

(максимальна кількість балів за змістовне, грамотно виконане  завдання – 3 б.)

12. Творче завдання (обсяг-1 сторінка)

Напишіть твір-мініатюру (за вивченими баладами) на одну з тем:

^Заради чого варто жертвувати своїм життям?

^Які герої балад і чим вас вразили найбільше?

^Висловлювання про баладу, яка вам сподобалась найбільше.

 

docx
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку