7 клас
Контрольна робота
Тема «Вступ. Жанр балади у європейських літературах»
Завдання з вибором однієї правильної відповіді ( кожна правильна відповідь на запитання 1-6 оцінюється в 0,5 бала - всього 3 бали).
1. Переспів –це:
а) авторський твір
б) відтворення тексту іншою мовою;
в) твір, написаний за мотивами іншого твору;
г) твір придуманий народом.
2. Хто з англійських письменників використав народну баладу про короля Ліра:
а) Оскар Уайльд;
б) Вільям Шекспір;
в) Бернард Шоу.
3. Робін Гуд походив з:
а) Шервуду;
б) Ноттінгему;
в) Локслі.
4. Основна ідея твору «Рукавичка»:
а) прославлення сили духу Делоржа;
б) критика тогочасного суспільства;
в) прославлення лицарства.
5. Народна фантазія перетворила жінок Світязя на:
а) червоні маки
б) білі купави
в) білий бузок
6. Старий пікт відправив сина на смерть, бо:
а) не хотів бачити його мук;
б) не хотів осоромитися перед сином;
в) не був упевнений у силі духу сина.
Середній рівень
За кожне правильно виконане завдання – 1 бал.
7. Установіть відповідність між твором та героєм твору:
1. «Як Робін Гуд став розбійником» |
а) безстрашний лицар. |
2. «Рукавичка» |
б) жалюгідний на вигляд жебрак |
3. «Король Лір і його дочки» |
в) кучері білі, уста мов корали (дивна істота) |
4. «Світязь» |
г) панував собі на честь і славу |
5. «Вересовий трунок» |
д) володар шотланський |
8. Установіть відповідність між твором і тематикою (один варіант зайвий):
1. «Рукавичка» |
а) боротьба за правду, захист убогих, вдів, сиріт |
2. «Світязь» |
б) зображення поведінки людини, яка обстоює особисту гідність і честь |
3. «Вересовий трунок» |
в) сімейна трагедія батька, зрадженого дочками |
4. «Як Робін Гуд став розбійником» |
г) уславлення патріотизму простих людей |
5. «Король Лір і його дочки» |
д) ствердження існування долі людини |
|
е) боротьба за незалежність і свободу проти поневолювачів |
9. Установіть відповідність між письменниками і подіями (один віріант зайвий):
1. Ф.Шиллер |
а) організовував таємні студентські товариства |
2. А.Міцкевич |
б) підтримував творчу дружбу з Й.Гете |
3. Р.Стівенсон . |
в) працював військовим кореспондентом |
|
г) переклав кілька балад Ф.Війона |
Достатній рівень
Дайте відповіді на запитання:
(кожна правильна відповідь оцінюється в 1,5 бала).
10. Дати визначення, що таке символ. Навести приклади з 3-х вивчених творів.
11. Яка головна думка балади «Вересовий трунок».
Високий рівень
(максимальна кількість балів за змістовне, грамотно виконане завдання – 3 б.)
12. Творче завдання (обсяг-1 сторінка)
Напишіть твір-мініатюру (за вивченими баладами) на одну з тем:
^Заради чого варто жертвувати своїм життям?
^Які герої балад і чим вас вразили найбільше?
^Висловлювання про баладу, яка вам сподобалась найбільше.