контрольна робота для екстернатів

Про матеріал
контрольна робота з географії 7 клас для екстернатної форми навчання, різнорівневі завдання
Перегляд файлу

Контрольна робота з географії

на тему «Євразія»

за ІІ семестр

уч _____    ____    класу

Олександрійського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів № 10

_____________________________________________________

(ПІБ учня)

Варіант І

І рівень (0,5 бала)

1. Крайня південна точка Євразії — мис:

а) Челюскін; б) Піай;                         в) Дежньова.

2. Євразія розташована:

а) у трьох півкулях;                           б) у чотирьох півкулях

3. Найбільша за площею держава Євразії:

а) Китай;      б) Індія;               в) Росія.

4. У Центральній і Східній Азії проживають представники раси:

  а) європеоїдної;  б) монголоїдної;         в) негроїдної.

5. Територію Євразії формує:
а) одна велика давня платформа;  б) декілька невеликих давніх платформ.

6. Які ґрунти переважають у зоні степів Євразії:
а) бурі лісові;   б) дерново-підзолисті;  в) коричневі;       г) жовтоземи;  д) чорноземи.

ІІ рівень (1 бал)

7. Який ландшафт Євразії описаний нижче: «Високі дерева впереміж з низькими, тонкі – з товстими, молоді – із старими. Вони ростуть ярусами, шарами, налягають одне на одного, досягають 70-80 і більше метрів у висоту” 

а) вологі екваторіальні ліси;    б) тайга;  в) мішані ліси;  г) лісостеп.

8. Визначте правильність наведеного твердження: «Тільки в Євразії тропічний кліматичний пояс не утворює суцільної смуги. У Південно-Східній Азії межують субтропічний і субекваторіальний пояси».                                                                       Так                        Ні

9. Прочитайте текст і визначте, про яку річку Євразії йдеться: «Це найдовша та найповноводніша річка материка. Вона бере початок на схилах Тібету, а впадає в Східнокитайське море. На річці трапляються катастрофічні повені та паводки, пов’язані з літніми мусонними вітрами».

_______________________________________________________________________________________

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Установіть відповідність.
1.Арктичні пустелі                      А. Динне та хлібне дерева, манго.
2.Тайга                                        Б. Мохи та лишайники.
3.Вологі екваторіальні ліси               В. Ковила, типчак, тонконіг..                                           

Г. Ялина, сосна, модрина.

_______________________________________________________________________________________

11.   Установіть послідовність змін рослин у Євразії при просуванні від екватора на північ.

а) дуб;   б) журавлина;    в) саксаул;    г) сандалове дерево.

_______________________________________________________________________________________

ІV рівень (3 бала)

12. Проаналізуйте розташування природних зон Євразії вздовж 50 паралелі.  Вкажіть  причини саме такого розташування природних зон.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка: __________

docx
Додано
1 червня 2021
Переглядів
1124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку