Майстер-клас "Створення інтерактивного квесту з географії"

Про матеріал
Основна мета данної розробки- розповсюдження досвіду зі створення квест-уроку на інтерактивних платформах мережі Інтернет. Використання квест- технології стимулює учнів до засвоєння географічних знань, мотивує до вивчення додаткового матеріалу, дає можливість реалізувати свої здібності в більш сприятливій, психологічно позитивній атмосфері.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала:вчитель ЗЗСО І-ІІІ ст № 2м. Костянтинівка. Стальна О. Р. Майстер – клас «Створенняінтерактивного квесту з географії»

Номер слайду 2

Привітання Добрий день, шановні друзі! Вітаю Вас на майстер - класі, який познайомить вас з додатковими можливостями використання квест-технолігій на уроках географії та природознавства.

Номер слайду 3

Мотивація Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». Можливість різнобічного розвитку учня пропонують саме сучасні методики навчання і новітні технічні здобутки. Використання квест-технологій на сучасному етапі може бути втілено за допомогою багатьох серверів, які пропонує мережа Інтернет. Розглянемо алгоритм створення квесту.

Номер слайду 4

Визначення теми квесту. Для квесту має бути присутній ігровий елемент, але в той же час має бути зрозумілою проблема. Наприклад, з метою узагальнення знань учнів у 7 класі створюємо квест-пригоду " У пошуках скарбів".

Номер слайду 5

Пошук сайту, на якому розміщено шаблон для створення квесту. Ми будемо використовувати інтерактивні інтернет- сервіси Padlet , Genial.ly, які надають великі можливості для роботи.

Номер слайду 6

Формулювання завдання, правил, сюжету. Для данної роботи ми створюємо творчі, цікаві, захопливі задачі, для розв’язання яких необхідно креативно і оригінально застосувати наявні знання. Сюжет повинен зацікавити і захопити, але в той же час має відповідати навчальній меті ( пошуки скарбів, детективна історія тощо).

Номер слайду 7

Створюємо інтерактивну карту. Знаходимо джерела інформації, якими будемо користуватися під час створення квесту. Обираємо інтернет-сервіс, наприклад Genial.ly, реєструємоcя або заходимо під своїм аккаунтом у Google. За допомогою можливостей браузера Google перекладаємо на українську мову для подальшого використання ( правою кнопкою миші). Обираємо готовий шаблон. У нашому випадку, створюємо власну панель, завантажуючи зображення стародавньої карти. На карту додаємо інтерактивні позначки. За кожною позначкою мандрівників чекає наступне завдання квесту та додаткове джерело інформації ( цікаві факти, відео- ресурси тощо) . Для цього наповнюємо інтерактивний елемент текстом, зображеннями або додаємо активні посилання. За бажанням можна додати додаткові зображення та елементи які пропонує сервіс. Він зручний та простий у використанні. Зберігаємо готовий квест на платформі та надаємо активне посилання учням.

Номер слайду 8

Доведення результативності: створення інтерактивного квесту " У пошуках скарбів"https://view.genial.ly/60a38a217f621f0d08d01760/interactive-content-kvest-u-poshukah-skarbiv

Номер слайду 9

Рефлексія. Вправа " Акрослово". Учасники майстер-класу дають характеристику нашої роботи «зашифровану» в буквах слова "Географія" .

Номер слайду 10

pptx
Додано
7 червня 2021
Переглядів
1112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку