Контрольна робота для сімейної форми навчання з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 6 класу (Д.Біда) за ІІ семестр

Про матеріал
Контрольна робота для сімейної форми навчання з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 6 класу (Д.Біда) за ІІ семестр
Перегляд файлу

Контрольна робота для сімейної форми навчання з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 6 класу (Д.Біда) за ІІ семестр

І рівень. Виберіть одну правильну відповідь. (3 б.)

1. Позначте рядок, у якому записані лише об’єкти живої природи:

а) Земля, рослини, тварини

б) бактерії, вода, гори

в) кисень, Місяць, людина

г) гриби, рослини, тварини

 

2. Які пристосування до життя у водному середовищі у тварин

а) дихають легенями

б) мають крила

в) обтічна форма тіла

г) вкрите лускою

 

3. Кого з організмів відносять до пасивних хижаків?

а) павук

б) лева

в) лелека

г) сокола

 

4. Позначте рядок, у якому записані лише об’єкти неживої природи:

а) кисень, вода , гриби

б) камінь, повітря, вода

в) планети, рослини, тварини

г) моря, бактерії, рослини

 

5. Яка послідовність правильно відображає передавання енергії в ланцюгу живлення?

а) сосна > дятел > сокіл > короїд

б) короїд >сосна > дятел > сокіл

в) сосна > короїд > дятел > сокіл

г) сосна > дятел > короїд > сосна

 

6. Укажіть найбільшу планету Сонячної системи:

а) Сатурн

б) Нептун

в) Юпітер

г) Меркурій

 

7.  Яка здатність людини відповідає зосередженості в певний момент часу на предметах чи явищах?

а) мозок

б) пам’ять

в) увага

г) улюблений урок

 

8. Форма симбіозу, за якої співіснування є корисним та обов’язковим для обох симбіонтів:

а) екологічна ніша

б) паразитизм

в) квартирантство

г) нахлібництво

 

9. Сукупність організмів, які живуть на одній території, називають…

а) угрупованням

б) екосистемою

в) чинниками природи

г) середовищем життя

 

10. У садівництві найчастіше використовують метод вегетативного розмноження…

а) живцями

б) кореневими паростками

в) щепленням

г) відсадками

 

11. Яку назву має глобальна екологічна проблема, унаслідок якої підвищується температура повітря?

а) озонові діри

б) парниковий ефект

в) сонячна радіація

г) температурний ефект

 

12.  В екосистемах організмами-руйнівниками називають:

а) рослини, тварини

б) гриби, тварини

в) бактерії, гриби

г) рослини, бактерії

ІІ рівень. Встановіть відповідність між термінами та їх визначенням. (3 б.)

 

  1. місячні біоритми

 

а) виникають внаслідок обертання Землі навколо своєї осі. Мають період близько 24 годин.

  1. добові біоритми

 

б). пов'язані з обертанням Землі навколо Сонця. Мають період рік.

  1. сезонні біоритми

 

в) зумовлені впливом Місяця. Мають період 24 години 50 хвилин

 

 

ІІІ рівень.  У відповідність поданих переліків небесних тіл за групами (3 б.)

 

1)     геніальність

а) вищий рівень розвитку здібностей людини, що дає змогу досягти значних успіхів у діяльності

 

 

2)     обдарованість

б) природні можливості людини, що є наслідком функціональної властивості мозку, органів чуття

 

 

3)     талант

в) система здібностей людини, яка дозволяє досягнути успіху в одній чи кількох сферах

 

 

 

 

ІV рівень. Дайте пояснення. (3 б.)

Як ви вважаєте, чи впливає людина на середовища життя організмів? Які її дії  покращують, а які — погіршують середовище життя організмів?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Наталія Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Куряченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 квітня
Переглядів
9288
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку