9 клас
__ травня
Контрольна робота №6
Перший рівень (тести) 0.5 б
-
Типовим образом серед наведених прикладів є…
а) Мазепа б) Гобсек в) Гуллівер г) Чайльд Гарольд
-
У творі “Тев’є-молочник” до Тев’є звертаються…
а) Реб Тев’є б) Рабин Тев’є в) Шановний Тев’є г) Пане Тев’є
-
Ознаками нової драми у п’єсі “Ляльковий дім” є…
а) Відкритий фінал, наявність філософських ідей
б) Відмова жити розумом, бунтарство
в) Відкритий фінал, переплетення соціальних і морально-психологічних проблем
г) Містика та контрастний сюжет
-
“Квінтеснція ібсенізму” - відома праця…
а) Генріка Ібсена б) Бернарда Шоу в) Елайзи Дулітл г) Моріса Метерлінка
-
П’єса Б.Шоу “Пігмаліон” розпочинається…
а) Дією у лабороторії Гіґґінса на Вімпол-стріт б) На квітковому базарі
в) В магазині г) Біля церкви св.Павла на Ковент-Гардені
-
Особливістю комедії Гоголя “Ревізор” є те, що…
а) Немає позитивних і негативних персонажів б) Велика увага до костюмів акторів
в) У епіграфі - народна приказка г) Всі персонажі позитивні
Другий рівень - 1 б.
Впізнайте персонажа за цитатою
-
“Так от і скажіть, - раптом озвався він, - хіба погані в мене розваги? Хіба не цікаво заглянути в найпотаємніші куточки людського серця? Хіба не цікаво розгадати чуже життя й побачити його зсередини, без жодних прикрас? У мене погляд, як у Господа Бога, я зазираю в душі… А хіба можуть відмовити тому, в чиїх руках мішок із золотом?” - про кого ця цитата?
-
“Уже з самого імені видно, що воно колись пішло від башмака (...) Молоді чиновники підсміювалися і глузували з нього, скільки ставало канцелярської дотепності, розказували тут же при ньому всякі вигадані про нього історії, про його хазяйку, сімдесятилітню бабу, говорили що вона б’є його, допитувались, коли буде їхнє весілля, сипали на голову йому папірці, називаючи це снігом…” - про кого ця цитата?
-
“Здеріть з неї все це лахміття і спаліть! Подзвоніть до Вайтлі чи ще в якийсь універмаг і замовте новий одяг. Поки це все прибуде, закутайтие її в обгортковий папір” - хто і про кого так говорив?
Третій рівень - 2 б.
-
Чому комедію “Ревізор” називають новаторською? Надайте всі відомі вам ознаки.
-
Випишіть ознаки нової драми. Наведіть приклади п’єс, які відносяться до нової драми.
-
Згадайте сюжет роману Р.Бредбері “451 градус за Фаренгейтом”. Поміркуйте, чому Монтег пройшов трансформацію у своїх поглядах на книги та освіту? Висловте свою думку: чи було б вам комфортно в умовах, які описані в романі? Чи погодились би ви відмовитися від книг? Чи потрібна освіта взагалі, або людство спокійно може прожити без неї?