Контрольна робота Дружба і кохання ( творчість Роберта Бернса, Генріха Гейне, Шолом- Алейхема).

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 7 класу за розділом "Дружба і кохання. Дітям запропоновано завдання тестового характеру, скласти характеристику героїв у вигляді інформаційного гроно, завдання творчого характеру.
Перегляд файлу

                                 Контрольна робота
   Дружба і кохання ( творчість Роберта Бернса, Генріха Гейне, Шолом- Алейхема).   Тест

             Початковий та середній рівні  ( 6 балів)
1. Поезія про кохання якого   поета зачаровує щирістю, мелодійністю:
   а) Генріха Гейне;           б) Роберта Бернса;                в) Адама Міцкевича.

2.  Кому присвячені поезії поета про кохання Р.Бернса, зокрема «Моя любов – рожевий
      квіт…»;
   а) чарівній незнайомці;        б)  подрузі дитинства;                   в) своїй дружині.

3. Яким віршовим розміром написана поезія «Моя любов – рожевий квіт…»:
   а) хореєм;                    б) ямбом;                          в) дактилем.

5. Генріх Гейне назвав свою збірку так, як відомий поет епохи Відродження:
   а) Дж. Боккаччо;  б) Вільям Шекспір;         В) Франческо Петрарка;

6. Про яке кохання йдеться у вірші Г. Гейне « Коли настав чудовий май»:
   а) трагічне;         б) таємне,            в) взаємне, щасливе.

7. Яка доля спіткала поезію     Г. Гейне « Коли настав чудовий май»:
   а) поезія була відразу забута;                                б) була популярною за життя поета;        
   в) увійшла до скарбниці європейської любовної лірики.

8. Як перекладається доброзичливе вітання «Шолом алейхем»:
   а) «Мир вам»;           б) «Здрастуйте»;        в) «Мир  вам», «Здрастуйте».

9. Ким став Щолом Алейхем для літератури свого народу:
   а) письменником-мігрантом;   б) засновником національної літератури;  в) вигнанцем.

10. Хто є оповідачем у повісті:
   а) сам автор;        б) Шимек у старості;       в) незнайомець.

11. Ким була Бузя для Шимека:
   а) подругою дитинства;     б) донькою старшого брата;       в) випадковою знайомою.

12. Шимек дивився на Бузю і згадував:
   а) себе малого;                 б) розповідь свого брата про доньку Бузю;
   в) «Пісню пісень», яку вивчав перед  Паскою з учителем у школі.

13. Мовою кого звертається до Шимека Бузя:    
   а) мовою вчителя зі школи;    б) Мовою Суламіф;        в) лагідною маминою мовою.

14. Як Шимек дізнався про Бузине весілля:   
   а) Повідомив знайомий із села;   б) мати сказала вдома; в) батько повідомив у листі.

15. У серці Шимека палає гнів на:
   а) самого себе;    б) на Бузю, що його не дочекалася; в) на нареченого його Бузі.
16. Якою любов’ю Шимек кохає Бузю:
   а) любов’ю, що жевріла ще з дитинства;       б) любов’ю ніжною, вічною, неповторною;
   в) святою, полум’яною, пекельною, яку так чудово оспівано у «Пісні пісень».

17. Якою була реакція Бузі на освічення в коханні Шимека:
   а) вона мовчки дивилася у зоряне небо;     б) її дзвінкий сміх розірвав нічну темряву;
   в) Бузя плакала, і цілий  світ обгорнувся смутком.

18. Хто це - «людина повітря»:           
   а) єврейська дитина;   б) типовий  персонаж письменника;   в) герой із одного твору.

                 Достатній рівень ( 3 бали)
   1. Схарактеризуйте душевний  стан ліричного героя з поезій Р. Бернса та Г. Гейге.
       Що у них     спільного?
    2. Складіть інформаційне гроно Бузя, Шимек.
                   Високий рівень    ( 3 бали)
1.Розкажіть історію кохання Шимека та Бузі від імені одного з героїв, запишіть  її..

                                                РАЗОМ: 12 балів.

docx
Додав(-ла)
Щербак Ольга
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
13 лютого 2023
Переглядів
2590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку