Контрольна робота. "Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія" 5 клас. НУШ

Про матеріал

Діагностувальна робота, яка складена відповідно до модельної навчальної програми "Українська мова. 5-6 класи" для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Заболотний В. В., Лавринчук В. П., Плівачук К. В., Попова Т. Д.), охоплює теми "Звуки мови і мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос".

Перегляд файлу

 

                                     Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія.

                                                       Контрольна робота

                                                                    І варіант

Початковий рівень ( 0,5 б)

  1. Позначте рядок, в якому букви  я, ю, є  позначають два звуки.

а) місяць, листя, лящ;                                  б) зоря, любов, повідомлення;

в) проєкт, ідея, ящик;                                  г) полювання, поляна, столяр

 2.  У котрому рядку всі слова правильно поділено для переносу?

а) пере-нос, зо-ря, веч-ірка                                               б) под-звонити, приг-ода, со-я

в) читаю-ть, с-вято, о-лія,                                                 г) буль-йон, співа-ють, під-земний

 

3. Позначте слово, в якому звуків більше, ніж букв.

а) місяць              б) проїзд                  в) малювання           г) сметана

 

4. Позначте рядок, в якому наголос падає на другий склад.   

а) мати, вересень, привіт                                      б) зоря, йогурт, дочка

в) січень, математика, море                                 г) світло, небо, спина

 

5. Позначте рядок, в якому букви я, ю, є   позначають один звук. 

а) столиця, рядок, мюслі                          б) подвір’я, колія, маля

в) яма, сім’я, вечеря                                  г) людина, кольє, ювілей

6.    Позначте рядок, в якому всі слова не можна переносити з рядка в рядок:

а) їжа, єнот, явір, мить;                             б) ялина, тиша, шаль, тюль;

в)  рояль, баян, Яків, мрія, ясний.            г)  ясен, єгер, доля, сіль.

      

   Середній рівень ( 1 б)

7. Підкресліть у словах м’які приголосні звуки

Місяць, вітерець, фіалка, сяйво, полюс, більше

 

8. Підкресліть у словах букви я, ю, є , які позначають два звуки

Поєдинок, сонячний, святкувати, яблуко, пояснення, паляниця

 

9. Запишіть слова за алфавітом

Злива, заклик, зоря, зіронька, зварити, закон, змія, зорепад

 

Достатній рівень (2 б)

10. Установіть відповідність між словом та його характеристикою:

1 щавель;                                 А На одну букву більше, ніж звуків.

2 джміль;                                 Б На дві букви більше, ніж звуків.

3 сіль;                                      В Кількість букв і звуків однакова.

4 якір.                                      Г На два звуки більше, ніж букв

 

Високий рівень ( 4 б)

11. Напишіть 4-5 речень про те, чому важливо багато читати. У кожному слові поставте наголос; підкресліть три трискладові слова

 

                                                              

               

                                       Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія.

                                                                 Контрольна робота

                                                                    ІІ варіант

Початковий рівень ( 0,5 б)

  1. Позначте рядок, в якому букви  я, ю, є, ї  позначають два звуки.

а)листя, їжачок; сяйво:                                  б) зоря, любов, повідомлення;

в)лящ, поляна, столиця;                                 г) конвеєр, під’їзд, хвоя

 2.  У котрому рядку всі слова правильно поділено для переносу?

а) пе-ренос, зо-ря, вечі-рка                                               б) по-дзвонити, при-года, соль-ний

в) чит-ають, св-ято, о-лія,                                                 г) буль-йон, співаю-ть, підз-емний

 

3. Позначте слово, в якому букв  більше, ніж звуків.

а) місяць              б) проїзд                  в) татуювання           г) сметана

 

4. Позначте рядок, в якому наголос падає на перший склад.   

а) мати, вересень, привіт                                      б) зоря, йогурт, дочка

в) січень, математика, море                                 г) світло, небо, спина

 

5. Позначте рядок, в якому букви я, ю, є   позначають два звуки. 

а) столиця, рядок, мюслі                          б) подвір’я, колія, ювілей

в) яма, сім’я, вечеря                                  г) людина, кольє, малятко

6.    Позначте рядок, в якому всі слова  можна переносити з рядка в рядок:

а) їжа, єнот, явір, мить;                             б) ялина, тиша, ясний, баян;

в)  рояль, тюль, Яків, мрія, шаль.            г)  ясен, єгер, доля, сіль.

      

   Середній рівень ( 1 б)

7. Підкресліть у словах м’які приголосні звуки

Пісенька, грім, мюслі, голівонька, лютий, квітень

 

8. Підкресліть у словах букви я, ю, є , які позначають один звук

Поєдинок, сонячний, святкувати, яблуко, пояснення, паляниця

 

9. Запишіть слова за алфавітом

Літо, лінійка, лавка, лисиця, ластівка, лелека, липа, легенда

 

Достатній рівень (2 б)

10. Установіть відповідність між словом та його характеристикою:

1 вересень                               А На одну букву більше, ніж звуків.

2 дзенькіт;                                 Б На дві букви більше, ніж звуків.

3 паяльник;                                      В Кількість букв і звуків однакова.

4 ін’єкція                                      Г На два звуки більше, ніж букв

 

Високий рівень ( 4 б)

11. Напишіть 4-5 речень про те, чому важливо багато читати. У кожному слові поставте наголос; підкресліть три трискладові слова

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
1.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Малярчук Марина
    Загальна:
    1.7
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Додано
20 грудня 2022
Переглядів
3083
Оцінка розробки
1.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку