Контрольна робота «Гумористичні твори».

Про матеріал
Мета: виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; вміння застосовувати здобуті знання під час виконання практичних завдань; акумулювати здобуті знання, формувати кругозір школярів; виховувати інтерес до наслідків власної праці, пошану до творчої діяльності, пунктуальність, раціональність у використанні навчального часу.
Перегляд файлу

Контрольна робота «Гумористичні твори».

Мета: виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; вміння застосовувати здобуті знання під час виконання практичних завдань; акумулювати здобуті знання, формувати кругозір школярів; виховувати інтерес до наслідків власної праці, пошану до творчої діяльності, пунктуальність, раціональність у використанні навчального часу.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.Обладнання: тестові завдання і питання для контролю за темою у 2-х варіантах з різними рівняннями навчальних досягнень школярів.

I. Організаційний моментII. Оголошення теми, мети урокуIII. Пояснення вчителем питань, які стосуються проведення контрольної роботиIV. Виконання завдань контрольної роботи

І варіант

1.Укажи, хто з митців творив у жанрі співомовки:
А П. Глазовий;Б Л. Глібов;В С. Руданський;Г Т. Шевченко

2. Коли відбувається дія в байці Л. Глібова «Муха і Бджола»?
А навесні;Б улітку;В восени;Г узимку

3.Хто з письменників підписувався псевдонімом Дідусь Кенар?
А Степан Руданський;Б Павло Глазовий;В Леонід Глібов;Г Степан Олійник.

4. Яку рису характеру людини Л.Глібов критикує на прикладі поведінки Жаби («Жаба й Віл»):
А лінь;Б підступність;В заздрість.Г жорстокість.

5. Чим частували козаків у польського короля (С. Руданський. «Запорожці у короля»):
А пивом і м’ясом;Б медом і сметаною;В борщем і варениками;Г млинцями і вином.

6. З якого твору П Глазового ці рядки: «Наука доводить, Що людина, безперечно, Від мавпи походить»?
А «Найважча роль»;Б «Заморські гості»;В «Еволюція»;Г «Похвала».

7. Установи відповідність між героями й рисами, які вони уособлюють у творі.

1 Лисиця («Щука» Л. Глібова);

А прагнення працювати;

2 Запорожці («Запорожці у короля» С. Руданського);

Б хитрощі, корисливість;

3 Муха («Муха й Бджола» Л. Глібова;

В вихованість, культурність;

 

Г гідність, кмітливість;

4 Туристи («Заморські гості»)

Д пихатість.

8. Гумор це…

9. Поясни мораль байки «Муха і Бджола».

10. Напиши твір-мініатюру на одну із поданих тем.
1. Кмітливість і дотепність як риси українського національного характеру.
2. Чого нас навчають байки Л. Глібова?
3. Таємниця сміху у творах П. Глазового

ІІ варіант

1. Серед поданих письменників виберіть, хто писав гумористичні твори:
А Т. Шевченко;Б П. Глазовий;В В. Близнець;Г І. Калинець.

2. Якої байки Л. Глібова стосується таке прислів’я: «Без труда — нема плода»?
А «Жаба і Віл»;Б «Щука»;В «Муха і Бджола»;Г «Лебідь, Рак і Щука».

3. Який із цих творів алегоричний?
А «Жаба й Віл» Л. Глібова;Б «Запорожці у короля» С. Руданського;
В «Еволюція» Павло Глазового;Г «Найважча роль» П. Глазового.

4. У якому з цих творів викривається пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною?
А «Запорожці у короля» С. Руданського;
Б «Похвала» П. ГлазовогоВ » Жаба й Віл» Л. Глібова;Г » Найважча роль» П. Глазового.

5. Що означає слово шаплик (за байкою Л. Глібова «Щука»)?
А самець щуки;
Б посудина з ручками для носіння рідини;
В адвокат, захисник обвинуваченого в суді;
Г урочистий обід, що влаштовують на честь кого-небудь.

6. З якого твору П. Глазового ці рядки: «Він на сцені в третій дії Викочує бочку!»?
А «Найважча роль»;Б «Заморські гості»;В «Еволюція»;Г «Похвала».

7.Установіть відповідність між теоретичними поняттями і їхніми визначеннями.

1. Байка.

А Гостре висміювання, критика чогось або когось.

2. Гумор.

Б Доброзичливий, жартівливий сміх.

3. Мораль.

В Двопланове художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ.

4. Сатира.

Г Невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту.

 

Д Повчальний висновок наприкінці твору.

8. Алегорія це…

9. Доведи, що твір С. Руданського «Запорожці у короля» є співомовкою.

10. Напиши твір-мініатюру на одну із поданих тем.
1. Гумор — велика сила.
2. Чого нас навчають байки Л. Глібова?
3. Таємниця сміху у творах П. Глазового.

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання

 

 

docx
Додано
20 липня
Переглядів
140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку