23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Контрольна робота "Індія.Китай"

Про матеріал
Контрольна робота з всесвітньої історії з теми"Індія та Китай". Може використовуватися в шкільній програмі, професійно-технічних закладах.
Перегляд файлу

Контрольна робота з всесвітньої історії з теми: «Японія, Китай та Індія після Першої світової війни»

І варіант

  1. Хто зображений на фото?                                             

А) С.Ятсен; Б) М.Ганді; В) М.Дзедун; Г) О.Горті

Картинки по запросу мао цзэдун

  1. Яке поняття характеризує твердження?

Дії державних органів у сфері економіки, політики та соціуму, спрямовані на нарощування військової потужності держави:

А) революція; Б)фашизм; В) мілітаризація; Г) Гоміндан

3. З якою країною Японія перебувала у ворожих відносинах?

А) Індією; Б) СРСР; В) В’єтнамом; Г) Китаєм

ІІ рівень

4.Встановіть відповідність.

1.Нанкін                       А) столиця Китаю;

2.Голова «Союзу китайського відродження»  Б) столиця Індії;

3.сатьяграхи В) Сунь Ятсен 

4. «рисові бунти»                                             Г) метод ненасильницького опору

                      Д) кризове явище в Японії

5. Яку мету переслідував "соляний похід"?           6. Як називають Японію?

ІІІ рівень

7. Вставте пропущені слова:

Під час боротьби між Гомінданом і ____ було сформовано провідні ідеї китайських комуністів. Рух за встановлення радянської влади в Китаї зазнав____, але не був знищеним. Гомінданівські керівники прийняли ______. У 1930-1934 рр. армія ____ здійснила п’ять походів проти радянських районів.

8. Охарактеризуйте реформи уряду Чан Кайші.

IV рівень

9.Прочитайте та дайте відповідь на запитання.

Я не вірю у швидкі ненасильницькі шляхи до успіху. Справжнє добро ніколи не може стати результатом неправди і насильства... Я твердо вірю в те, що воля, завойована кровопролиттям і обманом, — не воля...

Ненасильство — найпотужніша сила, яку має у своєму розпорядженні людство. Вона більш потужна, ніж найпотужніше знаряддя руйнування, створене людською винахідливістю».

1. Чи можна було досягти незалежності такими методами?2. Які його твердження ви не поділяєте? Чому?

ІІ варіант

  1. Хто зображений на фото ?

https://history.vn.ua/lesson/world-history-2017-lessons-10-class/world-history-2017-lessons-10-class.files/image037.jpg
 

А) Ю. Підсудський; Б) Т.Масарик; В) М.Ганді; Г) С.Ятсен

  1.  Яке поняття характеризує твердження?

Перша правляча політична партія в історії  Республіканського Китаю, існує з 1912 року?

А) «санація»;Б) «Гоміндан»;В) Комуністична партія; Г) фашистська організація

3.В якій країні стався потужний землетрус після Першої світової війни?

А) Єгипті; Б) Китаї; В) Японії; Г) Індії

ІІ рівень

4.Встановіть відповідність.

1. Сварадж  А) самоврядування, незалежність

2. Деколонізація Б) надання незалежності або суверенітету

3. Меморандум В) генерал Індії;

4. Танак   Г) генерал Японії

                                                                                                   Д) дипломатичний документ

5. Чому Ганді засуджував насилля?                                         6. З ким вела суперництво Японія?

ІІІ рівень

7. Вставте пропущені слова:

Ідеологією індійського національного руху став ____. У 1918 р. ____ перетворився на масову загальноіндійську партію. У березні 1930 р. ____ в супроводі своїх послідовників вирушив у тритижневий похід до узбережжя Аравійського моря, щоби випарити ____ із морської води.

8. Охарактеризуйте діяльність Сунь Ятсена.

IV рівень 

9.Прочитайте та дайте відповідь на питання.

Незмінний керівник Китайської Народної Республіки Мао Дзедун давав такі правила життя:

1.Те, що мислиме, те здійсненне.      2.Бідність спонукає до змін, до дій, до революції.

3. Без руйнування немає творення.  4. У інтелігенції є хвіст, на який треба вилити відро холодної води.

1. Що у своїх ідеях хотів донести Мао Дзедун?

2. Які думки діяча ви поділяєте? Чому?

3. Які думки діяча ви не поділяєте? Чому?

docx
Додав(-ла)
Кучер Карина
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Щупак І.Я., Морозова Л.В.)
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
2435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку