Контрольна робота із зарубіжної літератури у 8 класі на тему: "Бароко та класицизм".

Про матеріал

Котрольна робота розроблена згідно із методичними рекомендаціями 2017/2018 навчального року. Завдання відкритої та закритої форми (тестові завдання з однією правильною відповіддю, розгорнуті відповіді на запитання та твір-мініатюра) у двох варіантах за творчістю Жан Батиста Мольєра, Луїса де Гонгора-і-Арготе, Джона Донна.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 6

Бароко і класицизм

Варіант I

I Тестові завдання

1. Термін «класицизм» походить від латинського «classicus» і означає:

а) «оригінальний»; б) «високий»; в) «зразковий»; г) «складний». 

2. Позначте хронологічні рамки доби бароко:

а) ХІІІ – ХVст; б) ХV – ХVІ ст.; в) ХVІ – ХVІІІ ст.; г) ХVІІ – ХІХ ст..

3. Укажіть країну, у якій виник класицизм: 

а) Англія; б) Франція; в) Італія; г) Іспанія. 

4. Укажіть назву театру, який заснував Мольєр: 

а) «Сучасний театр»; б) «Блискучий театр»; в) «Славетний театр»; г) «Класичний театр».

5. Укажіть героя, який є втіленням здорового глузду в комедії Мольєра: 

а) Клеонт; б) Дорант; в) пані Журден; г) Ніколь. 

6. Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму. 

а) єдність дії; б) єдність характерів; в) єдність місця; г) єдність часу. 

 

Завдання з вибором кількох правильних відповідей

7. Укажіть риси характеру пана Журдена: 

а) інтелігентність; б) самозасліпленість; в) брутальність;

г) довірливість;       д) чемність; е) освіченість.

 

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)

8. Установіть відповідність між літературним напрямом і його характерними рисами. 

а) Пишний, барвистий стиль;                                            1) Бароко; 

б) орієнтація на античність;                                               2) класицизм. 

в) тяжіння до контрастів, складної метафоричності; 

г) нормативність мистецтва.

 

II Розгорнуті відповіді на запитання

9. Проаналізуйте поезію Луїса де Гонгора-і-Арготе «Галерник».

10. Вкажіть основні риси бароко як літературного напряму та найяскравіших представників.

 

III Твір-мініатюра (одне питання на вибір учня)

11.

1) Над чим мене змусила замислитися барокова поезія (на прикладі прочитаних творів)?

2) Яким я уявляю героя барокової поезії (на прикладі прочитаних творів)?

3) Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх? 

4) Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби? 

5) У чому я вбачаю актуальність твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 6

Бароко і класицизм

Варіант II

I Тестові завдання

1. Укажіть значення слова barocco:

а) «філософський, мудрий»; б) «дивний, взірцевий»; в) «приємний, ласкавий»;

г) «вигадливий, химерний».

2. Класицизм виник як мистецтво:

а) розуму, правил і логіки; б) відображення реальних подій; в) зображення потойбічного світу; г) відображення людських почуттів. 

3. Укажіть, як називали добу класицизму у Франції: 

а) «доба Расіна»; б) «доба Мольєра»; в) «доба Корнеля»; г) «доба Лафонтена». 

4. Укажіть справжнє ім’я Мольєра: 

а) Жан Батіст Гренуй; б) Джон Гріффін; в) Жан Батіст Поклен;

г) Семюель Леггорн Клеменс. 

5. Укажіть основну пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра: 

а) до всього нового; б) до всього прекрасного; в) до всього старовинного;

г) до всього дворянського. 

6. Укажіть, чого, на думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя: 

а) багатства;  б)порядного чоловіка;  в) титулу; г) знайомств при дворі короля. 

 

Завдання з вибором кількох правильних відповідей

7. Укажіть, яких учителів запросив до себе пан Журден: 

а) учителя танців; б) учителя малювання; в) учителя музики; г) учителя фехтування. 

 

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)

8. Установіть відповідність між персонажами, які беруть участь у любовних колізіях п’єси «Міщанин-шляхтич». 

а) Клеонт;                                                        1) Ніколь; 

б) Ков’єль;                                                       2) Доримена; 

в) Журден;                                                       3) Люсіль. 

г) Дорант.

 

II Розгорнуті відповіді на запитання

9. Проаналізуйте поезію Джона Донна «Щоб мучить мене…».

10. Вкажіть основні риси класицизму як літературного напряму та найяскравіших представників.

 

III Твір-мініатюра (одне питання на вибір учня)

11.

1) Над чим мене змусила замислитися барокова поезія (на прикладі прочитаних творів)?

2) Яким я уявляю героя барокової поезії (на прикладі прочитаних творів)?

3) Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх? 

4) Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби? 

5) У чому я вбачаю актуальність твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Семеновських Оксана Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хрептак Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Густодим Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Губар Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Росоха Юлія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Савощенко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Лихач Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Отрощенко Юлія Олександрівна
    Дякую за матеріал.Дуре гарний!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Дранчак Мария
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
67841
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку