Матеріал спрямований на перевірку рівня навчальних досягнень з теми"Казки народів світу", містить тест з вибором однієї правильної відповіді, тест на встановлення відповідності, розгорнуті відповіді на запитання та творче завдання
Контрольна робота №1
Фольклор. Казки народів світу
І варіант
Тест з вибором однієї правильної відповіді
1. Вкажіть жанри фольклору.
А) прислів’я, оповідання, приказки;
б) загадки, повісті, легенди;
в) легенди, приказки, пісні.
2. Що змусило шакала, персонажа казки «Фарбований шакал» забігти в місто:
а) посуха у лісі; б) голод;
в) допитливість; г) прагнення похизуватися сміливістю.
3. Чому Малян мусив залишити рідний край:
а) Малян не хотів допомагати односельцям;
б) стріла Маляна влучила в поміщика;
в) Малян хотів побачити далекі країни;
г) Малян мріяв досягти успіху при дворі імператора.
4. Укажи, яка з цих казок була створена у Китаї:
а) «Момотаро, або Хлопчик – Персик»»;
б) «Пензлик Маляна»;
в) «Синдбад-мореплавець»;
г) «Фарбований шакал».
5. Як пояснює Синдбад-мореплавець, чому він вирушив у третю подорож:
а)він мріяв розбагатіти;
б) його переслідували вороги;
в) він вирушив визволяти з полону свої товаришів;
г)йому набридло розкішне життя.
6. Назвіть друзів Момотаро:
А) півень, кіт, собака;
Б) мавпа, фазан, кінь;
В) фазан, голуб, собака;
Г) мавпа, собака, фазан.
Тест на встановлення відповідності
7. Установіть відповідність між казкою та основою думкою казки
А) Справжні друзі завжди допоможуть у важких випробуваннях.
Б) Розум, кмітливість і винахідливість долають зло і жорстокість.
В) Справжній митець (художник) не повинен мати лихих намірів.
Г) Не можна здобути прихильності і поваги брехнею і хитрощами.
8. Установіть відповідність між героєм та предметом,з яким він пов̕ язаний.
1. Чандарава. 2. Момотаро. 3. Малян. 4. Синдбад
А) фарби. Б) просяні коржі. В) діжка з фарбою. Г) корабель. Д) лук.
Відповіді на запитання.
Твір-мініатюра «Казка вчить як на світі жить»
Контрольна робота №1
Фольклор. Казки народів світу
ІІ варіант
Тест з вибором однієї правильної відповіді
1.Вигаданість, боротьба добра і зла, чітка будова – це ознака…
А) фольклору; б) пісні; в) казки.
2. Виберіть види народних казок.
А) про тварин, чарівні, соціально-побутові;
Б) соціально-побутові, про тварин, фентезі;
В) про тварин, про людей, про природу.
3. Чому шакал, персонаж казки «Фарбований шакал», потрапив у дім маляра:
а) хотів там поживитися;
б) рятував життя дитині, на яку накинулись собаки;
в) рятував життя від розлючених собак;
г) мав намір перефарбувати хутро.
4. Як чарівний пензлик потрапив до Маляна:
а) Малян здобув його, перемігши велетня;
б) вчитель подарував пензлика Маляну;
в) Малян отримав пензлик у спадок від батька;
г) коли Малян прокинувся, то відчув, що тримає його в руці.
5. Укажи країну, яка є батьківщиною казки «Момотаро, або Хлопчик-Персик»:
а) Німеччина; б) Японія; в) Індія; г) Україна.
6.Які чарівні властивості мав пензлик Маляна:
а) Міг літати в далекі країни ;
б) Міг робити господаря пензлика невидимим;
в) Речі, намальовані цим пензликом ставали справжніми;
г) Речі, намальовані цим пензликом перетворювалися на золоті.
Тест на встановлення відповідності
7. Установіть відповідність між Героєм та його характеристикою
1. Чандарава. 2. Момотаро. 3. Малян. 4. Синдбад
А) Ріс як на дріжджах, вирішив подолати велетнів, мав вірних друзів.
Б) Шанував тигрів, левів, пантер, а своєї рідні зрікся.
В) Своїм мистецтвом допомагав простим і нужденним людям.
Г) завдяки кмітливості і винахідливості врятувався від неминучої смерті.
8. Назвіть героя та країну, де створена казка про нього
1. Момотаро. 2. Чандарава. 3. Синдбад. 4. Малян
А) Індія. Б) Китай. В) Японія. Г) Персія (Арабська країна)
Відповіді на запитання
Твір-мініатюра «Казка вчить як на світі жить»