Контрольна робота
Література романтизму. Поезія «чистого мистецтва»
I-в.
1. Одне із імен Ернст-Теодор-Амадей Гофман змінив на честь:
А) В.А.Моцарта; Б) Е.М.Хемінгуея; В) Т. Драйзера.
2. Малюк Цахес був наділений духовною цінністю:
А) впевненістю; Б) прагненням бути першим; В) доброзичливістю.
3. Студент Бальтазар відрізняється від інших героїв:
А) романтичною уявою; Б) освіченістю; В) чарівними здібностями.
4. Визначте, як перекладається назва вірша «Silentium»:
А) тиша,мовчання; Б) ніжне прислухання; В) прагнення до мрії.
5. Кому,на думку літературознавців, поет присвятив поезію «Silentium»:
А) Л.Менделеєвій; Б) М.Лазич; В) Е.Петерсон; Г) О.Денисьєвій.
6. Об’єктом зображення у творах Фета є:
А) життя народу; Б) природа,людські почуття; В) природа і міфологічні історії.
II-в.
1. Чарівна сила малюка Цахеса полягала у:
А) надзвичайній фізичній силі; Б) умінні перетворюватися на різних істот; В) здібності присвоювати чужі досягнення.
2. Людей,схожих на Цахеса, автор називає:
А) ентузіастами; Б) філістерами; В) альтруїстами.
3. Чари Цахеса знищив:
А) професор Мош Терпін; Б) фея Рожа Гожа; В) чарівник Проспер Альпанус.
4 .Традиції якого літературного напряму розробляв Тютчев:
А) реалізму; Б) романтизму; В) класицизму; г) модернізму.
5. Назвіть друге прізвище А.Фета:
А) Пашнін; Б) Вершинін; В) Шеншин; Г) Шершинов.
6. Предметом зображення у вірші «Шепіт….» є:
А) дія; Б) миттєве переживання; В) уявні картини.
II. Дайте відповіді на запитання
I-в.
1.Назвіть провідні теми у творчості Ф.І.Тютчева.
2.Назвіть особливості поезії «Шепіт…»
3.Назвіть головних героїв-ентузіастів у повісті «Малюк Цахес…»
II- в.
1.Назвіть особливості поезії «Я прийшов до тебе мила».
2.Назвіть імена фантастичних осіб, які зустрічаються у повісті «Малюк Цахес…»
3.Які мотиви притаманні поезії Тютчева.
III. Поясніть значення термінів, написавши невелику статтю до літературознавчого словника.
1-в. «чисте мистецтво».
2. Поясніть, як ви розумієте вислів: «Ти думку висловив – і вмить Уже неправда в ній горить».
2-й в. «романтизм».
2. Як ви вважаєте, чому частина російського суспільства не сприйняла вірш Фета «Шепіт…»?
IV. Творче завдання.
Напишіть лист другу, у якому висловіть свої враження від прочитаних творів («Малюк Цахес…», або поезії А.Фета, Ф. Тютчева.