21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Контрольна робота "Людські стосунки. А. Чехов, Дж. Лондон" 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота у двох варіантах з різнорівневими завданнями. А. Чехов "Хамелеон", "Товстий і тонкий", Джек Лондон "Жага до життя"
Перегляд файлу

Контрольна робота

Людські стосунки. А.П.Чехов, Джек Лондон

 


1-варіант.                                                          I рівень. Тест

1.Укажи професію Хрюкіна:

а) кухар; б) золотар; в) тесля.

2.Укажи прізвище городовика:

а) Єлдирін; б) Очумєлов; в) Жигалов.

3. Укажи чин «тонкого»:

а) статський радник; б) колезький асесор; в) таємний радник.

4.Що було у лосячих мішечках у героїв оповідання «Любов до життя»

а) сірники; б) сіль; в) золото; г) сухарі.

5.Чого злякався головний герой, коли нахилився над калюжею?

а) запаху води; б) відбитку власного обличчя; в) гадюки.

6.Що сталося з Біллом після того, як він покинув головного героя?

а) він був на місці схованки припасів; б) його роздерли вовки; в) скористався припасами і вибрався з Півночі.

II – й рівень

1. Чим харчувався головний герой, коли його покинув Білл?

2. Де відбувається дія оповідання А. Чехова «Товстий і Тонкий»?

3. Про кого із персонажів оповідання «Хамелеон» ідеться в цитаті: «У сльозавих очах у нього вираз туги і жаху»? 

III – й рівень

1. Поясніть, чому героєві оповідання Д. Лондона було особливо прикро гинути від хворого вовка?

2. Як і чому змінюється ставлення Тонкого до Товстого?

IV – рівень

Творче завдання (на вибір)

  1. Чому люди перетворюються на «хамелеонів»?
  2. Герой, який викликає у мене повагу і захоплення. 

 

 

 

 

 

 

 

2-й варіант.

 I рівень. Тест

1.Укажи предмет, який тримав у руках городовик:

а) шаблю; б) ліхтар; в) решето.

2.Укажи ім’я персонажа, якого автор називає «тонкий»:

а) Михайло; б) Нафанаїл; в) Порфирій.

3. Хто з героїв носив прізвище Ванценбах?

а) Товстий; б) дружина Товстого; в) дружина Тонкого.

4. Що знайшов безіменний герой біля кісток людини, яку роздерли вовки?

а) набої; б) золото; в) посмертну записку.

5. Укажи назву корабля, на якому були вчені, що врятували головного героя:

а) «Бедфорд»; б) «Еспаньола», в) «Мічиган».

6. Що знайшли вчені, коли обстежили ліжко головного героя?

а) золото; б) гроші; в) сухарі; г) сіль і цукор.

II – рівень

1. Якої породи був собака, про якого йдеться в оповіданні «Хамелеон»?

2. Кому із героїв оповідання належать ці слова: «Надінь-но Єлдирін пальто. . . Щось вітром подуло. Морозить».

3. Що раніше залишив безіменний герой – золото чи рушницю? Чому?

III – рівень

1. Поясніть, як і чому змінюється ставлення Очумєлова до собаки в оповіданні «Хамелеон».

2. Що допомогло безіменному героєві Д.Лондона вижити в екстремальній ситуації?

IV – рівень

Творче завдання (на вибір)

1. Чому люди перетворюються на «хамелеонів»?

2. Герой, який викликає у мене повагу і захоплення. 

 

 

doc
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
3927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку