Контрольна робота для 6 класу з теми "Міфи народів світу" на три варіантир за новою програмою зі змінами
Контрольна робота. Міфи народів світу6 клас
І варіант
Завдання 1- 9 по 0,5 б.
1.За тематикою не існує міфів…
А) фантастичних;Б) про явища природи;В) про походження людей та богів;
Г) про створення світу
2.За що був покараний Прометей Зевсом?
А) за те, що вкрав вогонь з Олімпу і не відкрив таємницю Зевсові;
Б) за те, що не шанував Зевса;
В) за те, що не здійснив жертвоприношення богам;
Г) за те, що навчив людей наукам, ремеслам.
3. Вирізьбив із слонової кістки статую прекрасної жінки та закохався в неї…
А) ПігмаліонБ) НарцисВ) ПарісГ) Орфей
4. Міф про Ямі та Яму належить до…
А)єгипетських ; Б) давньогрецьких; В) давньоіндійських; Г) давньослав'янських
5. Хто такий Ра в єгипетській міфології?
А) бог сонця;Б) бог вітру;В) бог дощів;Г) бог родючості
6. Лернейську гідру здолав герой
А) ГермесБ) ГераклВ) ГефестГ) Орфей
7. Установіть відповідність між міфом і персонажем:
1) про Прометея А) Еврісфей
2) про Пігмаліона Б) Гефест
3) про Геракла В) Мінотавр
4) про Дедала та Ікара Г) Афродіта
8. Установіть відповідність між богами та силами природи, які вони уособлюють:
1) Аполлон А) волога
2) ТефнутБ) вогонь , ковальство
3) Гефест В) світло, мистецтва, краса
4) Посейдон Г)морська стихія
9. Установіть послідовність подій міфу про Деметру та Персефону:
А) Аїд викрадає Персефону
Б) Мудре рішення Зевса
В) Чарівна дія зернят гранату
Г) Персефона грається з німфами, збирає квіти
10. Назвіть головного бога у давньоіндійській міфології (1б.)
11. Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Чим цікаві міфи давніх народів сучасному читачу?»(2б)
Контрольна робота. Міфи народів світу6 клас
ІІ варіант
Завдання 1- 9 по 0,5 б.
1. Розповідіпро богів, героїв, фантастичних істот, що передають уявлення давніх людей про походження та облаштування світу, називаються...
А) міфиБ) легендиВ) казкиГ) байки
2. Галатея – це…
А) німфа, закохана у НарцисаБ) богиня, розгнівана на Пігмаліона
В) статуя, яку оживила АфродітаГ) Дружина Орфея
3. Авгієві стайні почистив…
А) НарцисБ) ОрфейВ) ГераклГ) Прометей
4. Щоб врятувати кохану, Орфей…
А) спустився в царство мертвихБ) три дні співав для царя Еврісфея
В) переміг пса КербераГ) молився богам
5. Яма та Ямі були дітьми
А) Бога океанівБ) Бога СонцяВ) Бога громуГ)Хранителя світу
6. У міфі про потоп людині Ману врятуватися допоміг(ла)
А) рибкаБ) бог ВівасватВ) ЯмаГ) орел
7. Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою:
1) Пігмаліон А) Винахідник
2) Орфей Б) Закоханий у свій витвір
3) Дедал В) Закоханий співець
4) ПрометейГ) Приніс вогонь людям
8. Установіть відповідність між героями одного міфу
1)Ра А) Аїд
2) ПерсефонаБ) Авгій
3) Геракл В) Іо
4) Прометей Г) Апоп
9. Установіть послідовність подій міфу про Дедала та Ікара:
А) Дедал сумує за Батьківщиною
Б) Убитий горем батько поховав сина
В) Ікар не послухав батька і полинув до сонця
Г) Дедала вигнали з Афін
10. Назвіть головного бога у давньоєгипетській міфології (1б.)
11. Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Які риси характеру Геракла допомогли йому здійснити подвиги? Наведіть приклади»(2б)
Контрольна робота. Міфи народів світу6 клас
ІІІ варіант
Завдання 1- 9 по 0,5 б.
1. У міфах багатьох народів виникнення світу пов'язане з образом:
А) Світового Яйця.Б) Світової Гори.В) Світового Яблука.Г) Світового потопу
2. Образившись на людей, Тафнут перетворилася на :
А) кішку.Б) змію.В)голубкуГ) левицю
3. Чарівна сила мистецтва і кохання уславлюється в …
А) у міфі про Пігмаліона Б) у міфі про Яму і Ямі; В) у міфі про Ра і Тефнут; Г) у міфі про Нарциса
4. Хто з героїв міфів належить до категорії «вічних образів»?
А)Геракл; Б) Прометей; В) Брахма; Г) Тефнут
5. За давнім міфом боги створили ніч
А) щоб відпочити; Б) щоб сонце не так пекло ; В) щоб полегшити тягар скорботи Ямі; Г) щоб Тефнут повернулась до Єгипту
6. Символом чого є Апоп у міфі « Ра та Апоп»?
А) символом зла та темряви;Б) символом світла ;В) символом добра;
Г) символом Єгипту
7. Встановлюємо відповідність:
А. Володар світу, повелитель богів і людей, але підвладний Долі.
Б. Покровителька шлюбу, дружина Зевса, володарка Олімпу.
В. Він навчив смертних лікуватись, видобувати мідну руду
Г. Бог ковальства. Зевс примусив його прикувати до скелі непокірного титана.
1. Прометей.
2. Гефест.
3. Зевс.
4. Гера.
8. Установіть відповідність між персонажем та змістом міфу:
1) Ману А) Захотів повернути Евредіку з підземного царства
2) Орфей Б) Врятувався від потопу
3) АпопВ) Терпить муки, прикутий до скелі
4) Прометей Г) вступає у бій з Богом сонця
9.Установіть послідовність подій міфу про Прометея:
А) Людимали шанувати богів і приносити їм жертви
Б) Прометей навчив людей ремесл, медицині
В) Влада та Силавиконали вирок Зевса
Г) Орел щоранку прилітав та клював печінку Прометея
10. Назвіть головного бога у давньогрецькій міфології (1б.)
11. Дайте розгорнуту відповідь на запитання: « Як давні греки пояснювали природні цикли? Наведіть приклади з міфів»(2б)
Контрольна робота. Міфи народів світу 6 клас
І варіант
Завдання 1- 9 по 0,5 б.
1.За тематикою не існує міфів…
А) фантастичних; Б) про явища природи; В) про походження людей та богів;
Г) про створення світу
2.За що був покараний Прометей Зевсом?
А) за те, що вкрав вогонь з Олімпу і не відкрив таємницю Зевсові;
Б) за те, що не шанував Зевса;
В) за те, що не здійснив жертвоприношення богам;
Г) за те, що навчив людей наукам, ремеслам.
3. Вирізьбив із слонової кістки статую прекрасної жінки та закохався в неї…
А) Пігмаліон Б) Нарцис В) Паріс Г) Орфей
4. Міф про Ямі та Яму належить до…
А)єгипетських ; Б) давньогрецьких; В) давньоіндійських; Г) давньослав’янських
5. Хто такий Ра в єгипетській міфології?
А) бог сонця; Б) бог вітру; В) бог дощів; Г) бог родючості
6. Лернейську гідру здолав герой
А) Гермес Б) Геракл В) Гефест Г) Орфей
7. Установіть відповідність між міфом і персонажем:
1) про Прометея А) Еврісфей
2) про Пігмаліона Б) Гефест
3) про Геракла В) Мінотавр
4) про Дедала та Ікара Г) Афродіта
8. Установіть відповідність між богами та силами природи, які вони уособлюють:
1) Аполлон А) волога
2) Тефнут Б) вогонь , ковальство
3) Гефест В) світло, мистецтва, краса
4) Посейдон Г)морська стихія
9. Установіть послідовність подій міфу про Деметру та Персефону:
А) Аїд викрадає Персефону
Б) Мудре рішення Зевса
В) Чарівна дія зернят гранату
Г) Персефона грається з німфами, збирає квіти
10. Назвіть головного бога у давньоіндійській міфології (1б.)
11. Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Чим цікаві міфи давніх народів сучасному читачу?»(2б)
Контрольна робота. Міфи народів світу 6 клас
ІІ варіант
Завдання 1- 9 по 0,5 б.
1. Розповіді про богів, героїв, фантастичних істот, що передають уявлення давніх людей про походження та облаштування світу, називаються...
А) міфи Б) легенди В) казки Г) байки
2. Галатея – це…
А) німфа, закохана у Нарциса Б) богиня, розгнівана на Пігмаліона
В) статуя, яку оживила Афродіта Г) Дружина Орфея
3. Авгієві стайні почистив…
А) Нарцис Б) Орфей В) Геракл Г) Прометей
4. Щоб врятувати кохану, Орфей…
А) спустився в царство мертвих Б) три дні співав для царя Еврісфея
В) переміг пса Кербера Г) молився богам
5. Яма та Ямі були дітьми
А) Бога океанів Б) Бога Сонця В) Бога грому Г) Хранителя світу
6. У міфі про потоп людині Ману врятуватися допоміг(ла)
А) рибка Б) бог Вівасват В) Яма Г) орел
7. Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою:
1) Пігмаліон А) Винахідник
2) Орфей Б) Закоханий у свій витвір
3) Дедал В) Закоханий співець
4) Прометей Г) Приніс вогонь людям
8. Установіть відповідність між героями одного міфу
1) Ра А) Аїд
2) Персефона Б) Авгій
3) Геракл В) Іо
4) Прометей Г) Апоп
9. Установіть послідовність подій міфу про Дедала та Ікара:
А) Дедал сумує за Батьківщиною
Б) Убитий горем батько поховав сина
В) Ікар не послухав батька і полинув до сонця
Г) Дедала вигнали з Афін
10. Назвіть головного бога у давньоєгипетській міфології (1б.)
11. Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Які риси характеру Геракла допомогли йому здійснити подвиги? Наведіть приклади»(2б)
Контрольна робота. Міфи народів світу 6 клас
ІІІ варіант
Завдання 1- 9 по 0,5 б.
1. У міфах багатьох народів виникнення світу пов'язане з образом:
А) Світового Яйця. Б) Світової Гори. В) Світового Яблука. Г) Світового потопу
2. Образившись на людей, Тафнут перетворилася на :
А) кішку. Б) змію. В) голубку Г) левицю
3. Чарівна сила мистецтва і кохання уславлюється в …
А) у міфі про Пігмаліона Б) у міфі про Яму і Ямі; В) у міфі про Ра і Тефнут; Г) у міфі про Нарциса
4. Хто з героїв міфів належить до категорії «вічних образів»?
А)Геракл; Б) Прометей; В) Брахма; Г) Тефнут
5. За давнім міфом боги створили ніч
А) щоб відпочити; Б) щоб сонце не так пекло ; В) щоб полегшити тягар скорботи Ямі; Г) щоб Тефнут повернулась до Єгипту
6. Символом чого є Апоп у міфі « Ра та Апоп»?
А) символом зла та темряви; Б) символом світла ; В) символом добра;
Г) символом Єгипту
7. Встановлюємо відповідність:
А. Володар світу, повелитель богів і людей, але підвладний Долі.
Б. Покровителька шлюбу, дружина Зевса, володарка Олімпу.
В. Він навчив смертних лікуватись, видобувати мідну руду
Г. Бог ковальства. Зевс примусив його прикувати до скелі непокірного титана.
1. Прометей.
2. Гефест.
3. Зевс.
4. Гера.
8. Установіть відповідність між персонажем та змістом міфу:
1) Ману А) Захотів повернути Евредіку з підземного царства
2) Орфей Б) Врятувався від потопу
3) Апоп В) Терпить муки, прикутий до скелі
4) Прометей Г) вступає у бій з Богом сонця
9.Установіть послідовність подій міфу про Прометея:
А) Люди мали шанувати богів і приносити їм жертви
Б) Прометей навчив людей ремесл, медицині
В) Влада та Сила виконали вирок Зевса
Г) Орел щоранку прилітав та клював печінку Прометея
10. Назвіть головного бога у давньогрецькій міфології (1б.)
11. Дайте розгорнуту відповідь на запитання: « Як давні греки пояснювали природні цикли? Наведіть приклади з міфів»(2б)