Контрольна робота на тему "Множення, ділення раціональних дробів" в шести варіантах для учнів 6 класу передбачає контроль знань, навичків , учінь учнів над процесами обчислювального характеру : добуток(частку) від'ємних чисел, чисел з різними знаками.
Контрольна робота
Тема «Множення, ділення раціональних чисел»
І варіант
1. Порівняти з нулем, якщо добуток має:
1) три від’ємних множника, один додатній;
2) дві тисячі двадцять два множника від’ємних;
3) два множника додатних, сто один від’ємний, число нуль.
2. Спростити вираз, звести подібні доданки:
1) 2,8(5b – 6a) – (7b – 8a) • 1,2;
2) 2) (2 а − 𝑏) - (4а - 8b).
3. Виконати дії: 1)36 •(-4); 2) -7,8 • (-7); 3) -5 • 1 ;
4) -70,98 : (-14); 5) : (- ).
4. Розв’язати рівняння:
1) – 8х = 72; 2) - : х = - .
5. Знайти значення виразу: 4,2 •(- 7) – 9,3 : (5,8 – 8,9).
6. Знайдіть значення виразу 6а – (3а – 9b), якщо а + 3b = -0,6 .
Контрольна робота
Тема «Множення, ділення раціональних чисел»
IІ варіант
1) Порівняти з нулем, якщо добуток має:
1) шість від’ємних множника, два додатних;
2) сім тисяч множників від’ємних;
3) три множника додатних, один від’ємний, число нуль.
2) Спростити вираз, звести подібні доданки:
1) 0,8 (6х -2,2) + 1,6(х – 4,1) ;
2) (5х - у) - (3х - 2у).
3) Виконати дії: 1) 25 • (-3); 2) -6,5• (-3); 3) - • 1 ;
4) -49,28 : (-16); 5) - : 28 .
4) Розв’язати рівняння:
1) -1,7х = -5,4 ; 2) -3 х = .
5) Знайти значення виразу: 4,3• (-7) – 9,6 : (9,2 – 10,8).
6) Знайдіть значення виразу 17х – (2х -5у), якщо 3х – у = -0,8 .
Контрольна робота
Тема «Множення, ділення раціональних чисел»
IIІ варіант
1. Порівняти з нулем, якщо добуток має:
1)тридцять три від’ємних множника, один додатній;
2) сорок дві тисячі від’ємних множників;
3) двадцять множників додатних, один від’ємний, число нуль.
2. Спростити вираз, звести подібні доданки:
1) 2,5 (4а -8,1b) – (3а – 4b)• 1,4; 2) (5х - у) - (2х -5у) .
3. Виконати дії: 1) 55 • (-2); 2) -8,4• (-5) ; 3) - •1 ;
4) -19,26 : (-18) ; 5) -16 : 5 .
4. Розв’язати рівняння:
1) 0,6х = -2,4; 2) -2х = - .
5. Знайти значення виразу: 2,3 (-8) – 9,8 : (6,7 – 8,1).
6. Знайти значення виразу 9n – (n + 4m), якщо 2n – m = -0,7.
Контрольна робота
Тема «Множення, ділення раціональних чисел»
ІV варіант
1. Порівняти з нулем, якщо добуток має:
1) сім від’ємних множників , один додатній;
2) двадцять два від’ємних множника ;
3) один множник додатній, один від’ємний, число нуль.
2. Спростити вираз, звести подібні доданки:
1) 1,5 (8х – 6у) – ( 5у – 3х ) • 2,4;
2) (3 m - n) - (6 𝑚 − 4 n).
3. Виконати дії: 1) 43 • (-4); 2) -7,3 •(-6); 3) -6 • ;
4) -28,98 (-14); 5) -3 : 2 .
4. Розв’язати рівняння:
1) -1,2x = -3,6 ; 2) -2x = .
5. Знайти значення виразу: 3,2 (-6 ) – 7,8 : (8,8 – 10,1).
6. Знайти значення виразу 7а – (а – 3b), якщо 2а + b = -0,9
Контрольна робота
Тема «Множення, ділення раціональних чисел»
V варіант
1. Порівняти з нулем, якщо добуток має:
1) три від’ємних множника, один додатній;
2) дві тисячі двадцять два множника від’ємних;
3) два множника додатних, сто один від’ємний, число нуль.
2. Спростити вираз, звести подібні доданки:
1) 1,7(а - 4) + 0,6(6 – 2а) ;
2) -8 (а + b) – 4(a – 0,6b).
3. Виконати дії: 1) 61 •(-3); 2) -5,4• (-3) ; 3) - 5 • 1 ;
4) -16,32 : (-16); 5) -3 : .
4. Розв’язати рівняння:
1) : x = - ; 2) -2 : x = - 1 .
5. Знайти значення виразу: 7,2 (8 - 10) – 4,9 : ( - 1,4 +0,7).
6. Знайти значення виразу 4(3x -5у) – 2(x - у), якщо 9у – 5x = -0,7
Контрольна робота
Тема «Множення, ділення раціональних чисел»
VІ варіант
1. Порівняти з нулем, якщо добуток має:
1) сто три від’ємних множника, один додатній;
2) сорок чотири від’ємних множника;
3) тридцять два множника додатних, сто два від’ємних, число нуль.
2. Спростити вираз, звести подібні доданки:
1) 3,2 (5а – 2) + 8,2 (4 – 6а) ; 2) -16 (а - b) – 2(b – 0,5a).
3. Виконати дії: 1) 10 (-2) ; 2) - 0,4 • (-5) ; 3) - 4 • 2 ;
4) -48,24 : (-24) ; 5) -2 : 3 .
4. Розв’язати рівняння:
1) - 𝑥 = −9; 2) 1 : x = - 1 .
5. Знайти значення виразу: -6,3 : 0,9 + 1,4 : (-7)• (-0,15) .
6. Знайти значення виразу 3a –(a + 2b), якщо a – b = 0,3 .