Презентація "Топ-9 трендів STEM освіти"

Про матеріал
Презентація містить інтерактивні вправи, посилання на ресурси STEM освіти, задачі з елементами STEM- освіти, практичні завадння для роботи в групах (призначені вчителям і дітям), приклади проєктів з елементами STEАM-освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Я – STEM вчитель: як бути в тренді освіти”

Номер слайду 2

Сумне явище, коли голови учнів наповнені великою чи малою кількістю знань, але вони не навчились їх застосовувати. А. Дістервег (нім. недагог, політик)

Номер слайду 3

«Мозковий штурм» Який зміст ви вкладаєте в слово ТРЕНД в освіті, які асоціації у вас виникають.

Номер слайду 4

«Займи позицію» Якщо Ви є прихильником інноваційних технологій-оберіть картку зеленого кольору. Якщо твердо дотримуєтеся того, що використання традиційної методики достатньо - оранжевого кольору. .

Номер слайду 5

Топ-9 трендів STEM освіти. Розвиток ключових життєвих вмінь.комплексне багаторівневе розв’язання проблем; критичне мислення; креативність;взаємодія з людьми; емоційний інтелект;формування власної думки та прийняття рішень.

Номер слайду 6

2. «Імерсивні технології» Використання на уроках середовищ динамічної математики, таких як Geo. Gebra, змінює традиційні методики викладання, дозволяючи підвищити інтерес учнів до предмету, тобто сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу.

Номер слайду 7

Гра — це система, в якій гравці задіяні у вирішення штучного конфлікту, що визначається правилами. 3. «Гейміфікація навчання»

Номер слайду 8

4. Дослідно - проектна діяльність«Розумна ферма»;«Зробимо школу яскравішою. Шкільне подвір’я»; «Зробимо школу яскравішою. Сіра стіна»;«Цікаво, смачно та корисно»

Номер слайду 9

5. «Змішане навчання»

Номер слайду 10

6. «Медіаосвіта»

Номер слайду 11

7. Формувальне оцінювання

Номер слайду 12

8. Візуалізація. Процес представлення даних у вигляді зображення з метою максимальної зручності їх розуміння.

Номер слайду 13

9. «CLIL- навчання»(Content and language integrated learning)..\МО\How Predictable Are You_.mp4..\МО\The Monty Hall Problem - Explained.mp4

Номер слайду 14

Ресурси STEMhttp://vihart.com – набір відео на найрізноманітніші теми від спіралей до 𝜋;http://babbledabbledo.com - STEAM контент і естетика. Теми STEAM через експерименти і діяльність; http://tinkerlab.com - короткі та прості проекти;Ted. Ed http://hlamer.ru/channel/TED-Ed - просто про складне.http://www.tryengineering.org/lang/russian/play.php - STEM-ігри для дітей та дорослих.  

Номер слайду 15

Задачі з елементами STEM- освіти№1. На партах маємо два набори карток зі словами: "ЯК", "ТВОЇ", "СПРАВИ"; "HOW", "ARE", "YOU". Складіть з цих слів усі можливі варіанти речень кожною мовою. Порахуйте їх кількість та порівняйте зміст. Як твої справи? *How are you?Як справи твої?Твої справи як?Твої як справи?Справи твої як?Справи як твої?5 клас

Номер слайду 16

№2. Батьки вирішили зробити ремонт у ванній кімнаті, довжина якої 160 см ширина – 150 см. У магазині було запропоновано три види плитки для підлоги: 40×40 см по 51 грн за 1 плитку;30×30 см по 38 грн за 1 плитку;20×50 см по 24 грн за 1 плитку. Обчисліть: площу ванної кімнати у см2 , площу однієї плитки кожного виду; кількість плиток кожного виду, потрібну для підлоги цієї ванної кімнати і їх вартість.  5 клас

Номер слайду 17

№ 3. Гараж. У базовому асортименті виробника гаражів є моделі, у яких лише одне вікно й одні ворота. Василь вибирає гараж із «базових» моделей, у якого вікно та ворота розміщені так:5 клас. Дах гаража складається з двох однакових прямокутних секцій. Обчисліть площу всього даху. Запишіть хід своїх міркувань.

Номер слайду 18

№1. Розрахуйте кількість інгредієнтів для приготування 20 порцій борщу з урахуванням технологічної карти. (Одна порція – 250мл) Український борщ: технологічна карта на 1 л страви {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Інгредієнт. Маса в грамах. Буряк150 Капуста100 Картопля180 Морква50 Цибуля ріпчаста35 Олія20 Томатна паста 30 Цукор10 Перець солодкий25 Бульйон6006 клас

Номер слайду 19

№2. Подорожуючи містами Америки, турист занедужав. Він попросив у адміністратора готелю термометр для вимірювання температури власного тіла. Термометр показав таке значення 98,2˚ F. Знаючи , що значення температури F за шкалою Фаренгейта пов'язане зі значенням температури С за шкалою Цельсія формулою F = 1,8 C + 32, допоможіть туристові дізнатися підвищена в нього температура чи ні. Які дані покаже даний термометр, якщо температура мандрівника підніметься до 38 ˚С Відповідь: t ≈36,7˚ (температура не підвищена); 100,4˚F. 6 клас

Номер слайду 20

№3. Тести з географії. У школі, де навчається Олена, учитель географії дає учням тести. Максимальний бал, що можна отримати за виконання кожного тесту, дорівнює 100. Середній бал Олени за чотири перших тести дорівнює 60. За п’ятий тест вона отримала 80 балів. Чому дорівнює середній бал Олени з географії за всі п’ять тестів?6 клас

Номер слайду 21

№1. (завдання про нерівність трикутника) Обладнання: дерев’яні палички різної довжини.(Учні працюють в парах). На кожній парті є три набори паличок. Наприклад: 2 см, 3 см, 5 см; 2 см, 4 см, 5 см; 2 см, 5 см, 8 см Завдання: виміряти довжини паличок, скласти з кожного набору трикутники, порівняти довжину найбільшої палички із сумою двох інших. Якщо трикутник скласти можливо, порівняти кожну сторону трикутника із сумою довжин двох інших сторін. 7 клас

Номер слайду 22

№2. Під час уроку геометрії на тему «Трикутники» Миколка помітив відсутність лінійки. Нарисувати трикутник від руки йому не вдалося. Але він вийшов із ситуації, використавши обгортку з цукерки «Стріла» (фольговану, круглої форми). Як він це зробив?АБО:№3. Під час уроку геометрії на тему «Кути» Миколка помітив відсутність транспортира. Під час уроку вчителька попросила побудувати кут, градусна міра якого 45°. Побудувати кут від руки йому не вдавалося. Але він вийшов із ситуації, використавши обгортку з цукерки «Стріла». Як він це зробив?7 клас

Номер слайду 23

Загальний випадок:№4. Намалювати рамочку до фотокартки (прямокутну, квадратну) без використання креслярських інструментів, за наявності лише олівця та папірця з нерівними краями. Висновок: Пряму отримаємо склавши папір вдвічі. Прямий кут отримаємо, згорнувши папірець навпіл (розгорнутий кут), з’єднуючи сторони розгорнутого кута, утворивши другий згин.

Номер слайду 24

№1. Паркетчик, перевіряючи, чи має вирізаний чотирикутник форму квадрата, переконався, що діагоналі рівні і перетинаються під прямим кутом. Чи досить такої перевірки? Відповідь: Такої перевірки недостатньо. Існує чотирикутник, у якого діагоналі рівні і взаємно перпендикулярні, але не квадрат. №2. З фанери випиляли фігуру квадратної форми. Як перевірити, що вирізаний чотирикутник є квадратом? Відповідь: Повернути чотирикутник на 900 і вставити в розріз, що утворився в фанері. 8 клас

Номер слайду 25

№1. За рецептом для маринування огірків в 3 л маринаду входить 20 мл оцтової есенції (90%-ої концентрації). Чи може господиня, яка не має цього продуку, використати оцет 9%-ої концентрації? Якщо так, то що вона повинна врахувати та скільки оцту використати для приготування 3 л маринаду? 9 клас

Номер слайду 26

При вивченні теми додавання та віднімання векторів доцільно розглядати задачі, пов’язані з рухом човна, літака, повітряної кулі тощо. № 2. Пояснити, чому насправді не рухався віз у байці Крилова «Лебідь, рак та щука».9 клас

Номер слайду 27

№3."Симетрія відносно точки та прямої" 9 клас

Номер слайду 28

№1. У карооких батьків є четверо дітей, з яких двоє блакитнооких мають І і IV групи крові, а двоє карооких – ІІ і ІІІ. Карий колір очей домінує над блакитним. Яка ймовірність народження наступної блакитноокої дитини з І групою крові? Розв'язання: Оскільки у карооких батьків є блакитноокі діти, то батьки гетерозиготні за цією ознакою. Одна дитина має І групу крові, тому ген О повинен бути в обох батьків. Але є діти ІІ, ІІІ, ІV груп крові, тому один з батьків буде мати ген А, а другий – ген В. Отже, генотип батьків: Сс. АО, Сс. ВО, тобто вони гетерозиготні за обома ознаками і будуть створювати чотири типи гамет (С – ген кароокості,с – ген блакитноокості). Відповідь: 116. 10-11 клас

Номер слайду 29

№2. Швидкість внутрішньовенних вливань. 10-11 клас. Медична сестра хоче вдвічі збільшити час уведення розчину. Опишіть, як саме зміниться величина D, якщо час збільшиться вдвічі, а k і V при цьому залишаться тими самими?

Номер слайду 30

Макети для розрахунків комунальних витрат

Номер слайду 31

Теорема про 4 кольори

Номер слайду 32

Теорема про 4 кольори. Завдання: розфарбуйте карту, використовуючи лише 4 кольори так, щоб суміжні території були різного кольору.

Номер слайду 33

Проєкти з елементами STEАM-освіти.

Номер слайду 34

Проєкт «Розумна ферма» Класи: 6-9 Тривалість: 1 місяць Міжпредметні зв'язки : математика, фізика, біологія, хімія, географія, технології, мистецтво. Кількість груп: 7 груп (об'єднаних за напрямками по 4 учні в кожній) ОПИС ПРОЄКТУ: Проєкт представлений на прикладі утримання домашньої птиці, а саме курей.

Номер слайду 35

Біологія: дізнатися, які корми необхідні для курей, як запобігти захворювань, режим дня. Хімія: дізнатися про корисні елементи, які містяться в курячих яйцях, використання яєчної шкарлупи для домашніх цілей. Географія: скласти графік сходження сонця. Фізика: розробити механізм на основі важелів, наступаючи на які кури могли б відкрити годівниці, поїлки. Технології: виготовити годівницю та поїлку для курей, розробити макет приміщення для утримання птиці. Мистецтво: виготовити крашанки, писанки, драпанки. Математика: розв'язування задач на обчислення; наприклад: скільки кормів необхідно для певної кількості курей, яка їх вартість; об'єм кормів, який вміщає годівниця; на скільки відсотків «домашні» яйця дорожчі за придбані в супермаркеті і т.п.

Номер слайду 36

Проєкт: «Зробимо школу яскравішою. Шкільне подвір’я» Класи: 8 Тривалість: 2-3 тижніНавчальні предмети: математика, інформатика, основи економіки, образотворче мистецтво. К-сть учасників: Груповий Тип проєкту: Дослідницький, творчий, пізнавальний. Тематичне питання: практичне застосування обчислення площ многокутників до оздоблення шкільного подвір’я.

Номер слайду 37

Проєкт : «Зробимо школу яскравішою. Сіра стіна» Класи: 8 Тривалість: 2-3 тижніНавчальні предмети: математика, інформатика, основи економіки, образотворче мистецтво, естетика. За кількістю учасників : Груповий Тип проєкту: дослідницький, творчий, пізнавальний Тематичне питання: практичне застосування обчислення площ многокутників до оздоблення стіни шкільного спортзалу.

Номер слайду 38

Проєкт «Цікаво, смачно та корисно» Клас: 5 – 9 класів. Тривалість виконання: короткотривалий, розрахований на 2 – 4 уроки. Навчальні предмети: економіку, геометрію, фізику, хімію, географію, основи здоров’я, мистецтво. Кількість учнів: груповий Мета проєкту – формування інтересу учнів до місцевого виробництва, розвиток критичного мислення, креативності та командної роботи. Показати важливість співпраці різних груп для досягнення єдиної мети. Виховання поваги до праці та гордості за свій регіон. Екскурсія на місцеве виробництво.

Номер слайду 39

Номер слайду 40

pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
28 лютого 2022
Переглядів
773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку