Контрольна робота на тему: " 11.Країни Півн. Америки та Зах. Європи."

Про матеріал
Кластер: "11.Всесвітня історія.Розробки". Модуль: "Розділ ІІ."Держави Північної Америки та Західної Європи: Фомування постіндустріального суспільства. ". Проект: " 11 клас.І семестр.2 контр.всесвітня.Країни Півн. Америки та Зах. Європи." Представлена дидактична розробка - контрольна робота зберігається в формі doc.Word. Контрольний тест має ексклюзивний характер і є авторською роботою. Автор дозволяє обмежені дії спрямовані на зміну форми і змісту роботи(за умови збереження концепції-шаблону роботи). Станьте першим, хто оцінить розробку
Перегляд файлу

                                                                           ЗАВДАННЯ

з Всесвітньої історії для 11-го класу

Тема: «Країни Північної Америки та Західної Європи в ІІ пол. ХХ – на початку ХХІ ст.»

 

  І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді.       (№ 1-10 по 0,5 бала)

До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

 

1.Визначте якої етнополітичної та етнокультурної проблеми НЕ існує ( не існувало)…

А) « проблема Каталонії»        Б) «проблема Квебеку» 

                      В) « проблема Північної Ірландії»           Г) «проблема Шварцвальда»

 

2. Правильно  оберіть і позначте Президента США, провідника політико-економічного курсу «рейганоміка»

 

       А)           Б)           В)           Г)  

 

   3.Канцлер Німеччини ( з 2005 р.),голова  партії «Христянсько-соціальний союз» (ХСС).

 

    А)          Б)           В)             Г)  

 

4. «Німецьке економічне диво» — поняття, що використовується для позначення вражаючих темпів економічного та соціального розвитку Німеччини (ФРН) в …

         А) 1950-1960 ті рр.      Б) 1940-1950 ті рр.     В) 1970-1980 ті рр.      Г)1980-1990 ті рр.

 

5. «Римські договори» про створення Європейського Економічного Співтовариства (ЄЕС) були укладені в…

         А)  1963 р.        Б)  1992 р.     В)    1957 р.    Г) 1975 р.

 

6.На фото,зроблене в Північній Ірландії в 70-ті роки ХХ ст., зображені діти і військові – свідки  й « заручники» етнорелігійного  конфлікту між …

        А) мусульманами  і протестантами ;          Б) православними  і мусульманами ;

                              В) католиками і православними ;          Г) протестантами  і католиками

     

 

7.Представники якої молодіжної субкультури 60-70 х років ХХ ст. висували гасло « Мир. Любов. Свобода »

 

      А) байкери        Б) хіпі       В) скінхеди       Г) хіпстери

 

8.На яке рішення геополітичного характеру Великої Британії вказує цей

символічний малюнок…

 

А) Вихід Великої Британії з Євросоюзу

Б) Створення воєнно-космічних сил «швидкого реагування»

В) Формування нового політичного союзу під керівництвом Великої Британії                                             

Г) Намагання Великої Британії зайняти домінуючи позиції в економіці країн ЄС

 

 9. Політичний діяч США,правозахисник , харизматичний лідер громадського руху

   відомий проповідник,автор промови « Я мрію…»

А) Нельсон Мандела    Б) Мартін-Лютер Кінг    В)  Джозеф Маккарті    Г) Майкл Джексон

 

10. Символ сучасної НТР і світовий осередок  найбільших високотехнологічних компаній США…

А) «Кобальт-сіті»    Б)  « Срібна вежа»    В) « Кремнієва долина»   Г) «Ураніум-холл»

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.  ( №11-12  по 1 балу)

До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами  і літерами. Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, утворити т.з.  «логічні пари».

 

11. Доберіть до імен історичних постатей їхні характеристики:
 

    А). П’єр  Трюдо          Б) Франсуа Міттеран            В) Конрад Аденауер            Г) Рональд Рейган
 

1)  Перший канцлер ФРН, один із авторів « німецького економічного дива»

2) Перш ніж стати політиком, очолив профспілку акторів Голівуду, знімався у кінострічках. Президент США з 1980 р.
3)  Президент Франції, лідер Соціалістичної партії, багато зробив для покращання становища трудящих.

4) За  походженням — франко-канадець, з 1968 р. — лідер ліберальної партії: Прем'єр-міністр Канади, в 1968-1984 рр.

 

 

12. До понять доберіть відповідні тлумачення, поставивши у клітинку відповідну літеру.
  

  А)  « холодна війна»;    Б) "економічне диво";    В) «інтеграція»;      Г) "тетчеризм";

 

1. Надзвичайно швидкий економічний розвиток окремих країн на певних  історичних етапах.
2. Економічне, політичне, фінансове об'єднання країн, регіонів, створення міжнародних організацій.
3. Термін, що означає політичне, ідеологічне й воєнне протистояння  двох світових систем у світі у повоєнний час.
4. Низка реформ в економічній -соціальній, фінансовій сферах Великої Британії в 80-ті роки ХХ ст.., яка дозволила країні вийти на новий рівень розвитку.

 

ІІІ.Завдання на встановлення правильної послідовності. ( № 13 – 2 бала)

   До кожного завдання наведено перелік подій,розведених у часі та позначених літерами, які потрібно

   розташувати в правильній послідовності.

 

13.Розташуйте в хронологічній послідовності.

 

А) Підписання Маастрихтського договору,який започаткував ЄС.
Б)  радикально-революційні,молодіжні виступи-заворушення у Франції.
В) Об’єднання Німеччини.
Г) Легендарний музичний фестиваль « Вудсток».

 

 

IV.Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих  варіантів відповіді . 

   ( № 14 – 3 бала)

 

Форма відповіді має вигляд трьохзначного числа.

14.Визначте складові політичного та соціально-економічного курсу який проводився в Великій Британії

в 80-ті рр. ХХ ст. і мав назву «тетчеризм»

 

1.Збільшення податків з великого капіталу(транснаціональних корпорацій)

2 .Максимальна свобода приватного підприємництва.

3 .Націоналізація  основних  галузей промисловості.

4. Скорочення соціальних програм( «політика затягування пасків»)

5 .Посилення ролі профспілок(трейд-юніонов) у виробничому процесі

6. Підтримка приватної  освіти та охорони здоров’я.

7 . Згортання військово-політичного  співробітництва з США та НАТО.

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ

з Всесвітньої історії для 11-го класу

Тема: «Країни Північної Америки та Західної Європи в ІІ пол. ХХ – на початку ХХІ ст.»

 

 

   ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ

 

1.Г

2.В

3.Б

4.А

5.В

6.Г

7.Б

8.А

9.Б

10.В

 

11.  А4, Б3, В1, Г2

12. А3, Б1, В2, Г4

 

13. Б, Г, В, А

 

14.  2,4,6

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Антонюк Ліана Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Полянський П.Б.)
Додано
5 липня 2021
Переглядів
24535
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку