Контрольна робота на тему "Додавання відємних чисел"

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 6 класу. Перевіряє рівень засвоєння знань про відємні та додатні числа.
Перегляд файлу

Варіант 1

1.   Виконати дії:

      а) 3,8 + (-7,3);  б) -6,4 + 10,2;    в) -4,6 + (-5,9);       г) -7,6 + 7,6;  

      д) 2,8 – 5,3;       е) – 19,6-4,6;     ж)  -6,6 – (-12,3);    з) 3,8 – (-2,7).

2.    Знайти корінь рівняння:

      а) 7,16 + х = 4,25;   б) y =; 

3.    М ( -3,5) і К(4,5). Зобразити точки на числовій прямій .

4. Знайти значення виразу: 8 - (а – 3,1), якщо а = - 3,6    

5.  Обчислити:

        а) 7 + (-8) – (-12) – (-7) + 12 – 20; б).

6.  Знайдіть значення виразу:

 

 

 

Варіант 2

  1.   Виконати дії:

    а) -9,4 + 6,8;  б) 14,3 + (-8,7);   в) -2,8 + (-7,6);       г) 4,7 + (-4,7);  

    д) 3,8 -4,4;      е) –16,7 -5,5;     ж) -2,2 – (-15,1);    з) 5,6 – (-2,5).

 2.    Знайти корінь рівняння:

   а) 8,96 + х = 4,18;      б) y - 5 =; .

 3. А ( -1,5) і Р(2,5). Зобразити точки на числовій прямій.

   4.   Знайти значення виразу 14,3 – (а + 2,3), якщо а = - 4,7.

   5.  Обчислити:

     а) 12 + (-20) – (-11) + 18 – (-6) -10;  б).

 6. Знайдіть значення виразу:

 

 

 

Варіант 1

1.   Виконати дії:

      а) 3,8 + (-7,3);    б) -6,4 + 10,2;    в) -4,6 + (-5,9);       г) -7,6 + 7,6;  

      д) 2,8 – 5,3;        е) – 19,6-4,6;     ж)  -6,6 – (-12,3);    з) 3,8 – (-2,7).

2.    Знайти корінь рівняння:

      а) 7,16 + х = 4,25;   б) y =; 

3.    М ( -3,5) і К( 4,5). Зобразити точки на числовій прямій .

4. Знайти значення виразу: 8 - ( а – 3,1) ,  якщо а = - 3,6    

5.  Обчислити:

        а) 7 + (-8) – (-12) – (-7) + 12 – 20;  б) .

6.  Знайдіть значення виразу:

 

 

 

Варіант 2

  1.   Виконати дії:

    а) -9,4 + 6,8;    б) 14,3 + (-8,7);    в) -2,8 + (-7,6);       г) 4,7 + (-4,7);  

    д) 3,8 -4,4;        е) –16,7 -5,5;     ж)  -2,2 – (-15,1);    з) 5,6 – (-2,5).

 2.    Знайти корінь рівняння:

   а) 8,96 + х = 4,18;      б) y - 5 =;

 3. А ( -1,5) і Р( 2,5). Зобразити точки на числовій прямій.

   4.   Знайти значення виразу 14,3 – ( а + 2,3), якщо а = - 4,7.

   5.  Обчислити:

     а) 12 + (-20) – (-11) + 18 – (-6) -10;  б).

 6. Знайдіть значення виразу:

 

doc
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку