Варіант 1
1. Виконати дії:
а) 3,8 + (-7,3); б) -6,4 + 10,2; в) -4,6 + (-5,9); г) -7,6 + 7,6;
д) 2,8 – 5,3; е) – 19,6-4,6; ж) -6,6 – (-12,3); з) 3,8 – (-2,7).
2. Знайти корінь рівняння:
а) 7,16 + х = 4,25; б) y =;
3. М ( -3,5) і К(4,5). Зобразити точки на числовій прямій .
4. Знайти значення виразу: 8 - (а – 3,1), якщо а = - 3,6
5. Обчислити:
а) 7 + (-8) – (-12) – (-7) + 12 – 20; б).
6. Знайдіть значення виразу:
Варіант 2
1. Виконати дії:
а) -9,4 + 6,8; б) 14,3 + (-8,7); в) -2,8 + (-7,6); г) 4,7 + (-4,7);
д) 3,8 -4,4; е) –16,7 -5,5; ж) -2,2 – (-15,1); з) 5,6 – (-2,5).
2. Знайти корінь рівняння:
а) 8,96 + х = 4,18; б) y - 5 =; .
3. А ( -1,5) і Р(2,5). Зобразити точки на числовій прямій.
4. Знайти значення виразу 14,3 – (а + 2,3), якщо а = - 4,7.
5. Обчислити:
а) 12 + (-20) – (-11) + 18 – (-6) -10; б).
6. Знайдіть значення виразу:
Варіант 1
1. Виконати дії:
а) 3,8 + (-7,3); б) -6,4 + 10,2; в) -4,6 + (-5,9); г) -7,6 + 7,6;
д) 2,8 – 5,3; е) – 19,6-4,6; ж) -6,6 – (-12,3); з) 3,8 – (-2,7).
2. Знайти корінь рівняння:
а) 7,16 + х = 4,25; б) y =;
3. М ( -3,5) і К( 4,5). Зобразити точки на числовій прямій .
4. Знайти значення виразу: 8 - ( а – 3,1) , якщо а = - 3,6
5. Обчислити:
а) 7 + (-8) – (-12) – (-7) + 12 – 20; б) .
6. Знайдіть значення виразу:
Варіант 2
1. Виконати дії:
а) -9,4 + 6,8; б) 14,3 + (-8,7); в) -2,8 + (-7,6); г) 4,7 + (-4,7);
д) 3,8 -4,4; е) –16,7 -5,5; ж) -2,2 – (-15,1); з) 5,6 – (-2,5).
2. Знайти корінь рівняння:
а) 8,96 + х = 4,18; б) y - 5 =;
3. А ( -1,5) і Р( 2,5). Зобразити точки на числовій прямій.
4. Знайти значення виразу 14,3 – ( а + 2,3), якщо а = - 4,7.
5. Обчислити:
а) 12 + (-20) – (-11) + 18 – (-6) -10; б).
6. Знайдіть значення виразу: