18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Контрольна робота на тему "Квадратні корені і дійсні числа"

Про матеріал
Дана контрольна робота розроблена у форматі ЗНО і містить два варіанти. Завдання 1-3 відповідають початковому рівню засвоєння знань учнів і є тестовими.Учень має вибрати одну правильну відповідь із чотирьох запропонованих. Завдання 4 відповідає середньому рівню засвоєння знань учнів. Учень повинен встановити відповідність між виразами та їх значеннями. Завдання 5-6 відповідає достатньому рівню засвоєння знань учнів,а задання 7-високому рівню засвоєння знань учнів і є завданнями відкритої форми. Пропонована контрольна робота розрахована на учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Квадратні корені і дійсні числа».

Варіант 1.

1.Обчислити значення виразу   

А)16 ; Б)45 ;В)51 ; Г)4.

2.Звільнитися від ірраціональності у знаменнику дробу  

А) 2 ;Б)2 ; 10 ;Г).

3.Винести множник з-під знака кореня .

А)3;  Б).; В); Г).

4.Встановити відповідність між виразами 1-3 та їхніми значеннями А-Г:

 

А

Б

В

Г

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

1) ˑ ;                                             А) 65,34;        

2) ;                                           Б)6;

3)    ;                                             В)135;

                                                                    Г)4 .

5.Обчислити значення вираз:

+ . 

6. Спростити вираз:    

( +)∙   .

7. Знайти значення виразу

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2.

1.Обчислити значення виразу    ˑ .

А)8 ; Б)16 ;В)64 ; Г)34.

2.Звільнитися від ірраціональності у знаменнику дробу   .

А) 2 ;Б)2 ; 14 ;Г).

3.Внести множник під знак кореня  3 .

А);  Б).; В); Г).

4.Встановити відповідність між виразами 1-3 та їхніми значеннями А-Г:

 

А

Б

В

Г

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

1) ;                                             А) 65,34;        

2) ;                                 Б)112;

3)    ;                                      В)2;

                                                            Г)8 .

5.Обчислити значення вираз:

+ .

6. Спростити вираз:  

( -).

7. Знайти значення виразу:

.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Якимець Леся Василівна
    Надзвичайно корисний матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
2452
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку