26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Контрольна робота на тему "Квадратні корені і дійсні числа"

Про матеріал
Дана контрольна робота розроблена у форматі ЗНО і містить два варіанти. Завдання 1-3 відповідають початковому рівню засвоєння знань учнів і є тестовими.Учень має вибрати одну правильну відповідь із чотирьох запропонованих. Завдання 4 відповідає середньому рівню засвоєння знань учнів. Учень повинен встановити відповідність між виразами та їх значеннями. Завдання 5-6 відповідає достатньому рівню засвоєння знань учнів,а задання 7-високому рівню засвоєння знань учнів і є завданнями відкритої форми. Пропонована контрольна робота розрахована на учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Квадратні корені і дійсні числа».

Варіант 1.

1.Обчислити значення виразу   

А)16 ; Б)45 ;В)51 ; Г)4.

2.Звільнитися від ірраціональності у знаменнику дробу  

А) 2 ;Б)2 ; 10 ;Г).

3.Винести множник з-під знака кореня .

А)3;  Б).; В); Г).

4.Встановити відповідність між виразами 1-3 та їхніми значеннями А-Г:

 

А

Б

В

Г

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

1) ˑ ;                                             А) 65,34;        

2) ;                                           Б)6;

3)    ;                                             В)135;

                                                                    Г)4 .

5.Обчислити значення вираз:

+ . 

6. Спростити вираз:    

( +)∙   .

7. Знайти значення виразу

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2.

1.Обчислити значення виразу    ˑ .

А)8 ; Б)16 ;В)64 ; Г)34.

2.Звільнитися від ірраціональності у знаменнику дробу   .

А) 2 ;Б)2 ; 14 ;Г).

3.Внести множник під знак кореня  3 .

А);  Б).; В); Г).

4.Встановити відповідність між виразами 1-3 та їхніми значеннями А-Г:

 

А

Б

В

Г

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

1) ;                                             А) 65,34;        

2) ;                                 Б)112;

3)    ;                                      В)2;

                                                            Г)8 .

5.Обчислити значення вираз:

+ .

6. Спростити вираз:  

( -).

7. Знайти значення виразу:

.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Якимець Леся Василівна
    Надзвичайно корисний матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Блажків Марія
Додано
19 серпня
Переглядів
80
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку