20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Контрольна робота з теми "Квадратні рівняння".

Про матеріал
Дана контрольна робота складається із 6 завдань і розроблена у форматі ЗНО. Завдання 1,2- тестові і відповідають початковому рівню засвоєння знань учнями. Завдання 3- це завдання на встановлення відповідності між рівняннями та їх коренями і відповідає середньому рівню засвоєння знань учнями. Завдання 4-6 відповідають достатньому та високому рівню засвоєння знань учнями і є завданнями відкритої форми з розгорнутими відповіддями. Текст контрольної роботи розрахований на учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми:«Квадратні рівняння».

Варіант №1.

1.Знайти дискримінант квадратного рівняння  -6x-1=0.

А)16; Б)1; В)49 ; Г)56.

2.Скласти квадратне рівняння з цілими коефіцієнтами, корені якого 3 і 4.

А)+7x+12=0;Б)-7x+12=0;В)-7x-12=0;Г)+7x-12=0

.3.Встановити відповідність між рівняннями 1-4 та їх коренями А-Д:

  1. +3x-2=0;          А)3.
  2. -4x=0;                 Б)-2 ;0,5.
  3. В)0 ; 4.
  4. -3 -4=0           Г)-2 ; 2.

                                  Д)Рівняння коренів немає.

4.Скоротити дріб    .

5.Друкарка повинна була надрукувати 120 сторінок тексту за певний час. Проте вона друкувала щогодини на 2 сторінки більше ,ніж планувала , тому закінчила роботу на 3 години раніше. Скільки сторінок тексту вона  повинна була друкувати щогодини?

6.Не розв´язуючи рівняння +11x-5=0 , знайти значення виразу  +  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант №2.

1.Знайти дискримінант квадратного рівняння  -7x+1=0.

А)81; Б)17; В)36 ; Г)92.

2.Скласти квадратне рівняння з цілими коефіцієнтами, корені якого 6 і 3.

А)-9x+18=0;Б)-9x-18=0;В)+9x+18=0;Г)+9x-18=0

.3.Встановити відповідність між рівняннями 1-4 та їх коренями А-Д:

  1. -2x-3=0;                 А)-1 ; 3.
  2. -4x=0;                   Б) 0,5.
  3. В)0 ; 4.
  4. -2 -24=0          Г)-2 ; 2.

                                  Д)Рівняння коренів немає.

4.Скоротити дріб    .

5.Катер проплив 28 км за течією річки на 1 годину швидше , ніж 30 км проти течії. Знайти власну швидкість катера ,якщо швидкість течії річки 2 км/год .

6.Не розв´язуючи рівняння +7x-4=0 , знайти значення вираз +.

 

docx
Додав(-ла)
Блажків Марія
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
22 серпня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку