28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Контрольна робота на тему " Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки ( 5 клас)"

Про матеріал

Контрольна робота дасть можливість перевірити рівень знань учнів з теми " Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки".

Контрольна робота дасть можливість перевірити рівень знань учнів з теми " Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки".

Перегляд файлу

Тематична контрольна робота ( 5 клас)

Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки

І варіант
Початковий рівень
1.  Що таке «Зоряний Віз»?
А Візок, прикрашений зірками;
Б назва міста;
В небесне сузір'я;
Г зоряний пил.
2.  Чому, за легендою, озеро назвали Синевірським («Як виникли Карпати»)?
А Щоб уславити воїна Синевіра;
Б бо воно було синє-синє;
В бо воно мало синій вир;
Г сподобалась назва.
3.  Що робив дурень протягом усієї подорожі до царського палацу?  ( «Летючий корабель»)

а) висипався, беріг сили для зустрічі з царем;

б) летів дуже швидко, без зупинок;

в) збирав подорожніх.

Середній рівень
1.  Що дали в дорогу  з їжі дурневі батьки? Чому? («Летючий корабель»)
2. Яку загадку загадав пан братам? Яка правильна відповідь? («Мудра дівчина»)
3. Чим закінчується казка «Яйце-райце»?
Достатній рівень
1.  Охарактеризуйте таких персонажів казки «Мудра дівчина»: Маруся, пан.
2. Що таке міф? Назвіть різновиди міфів. Наведіть декілька прикладів міфів, які ви прочитали.
3. Обґрунтуйте, чому людина — цар природи. («Чому пес живе коло людини?»)
Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
а) «Які магічні здібності я хотів би мати і чому?».
б)  «Мій улюблений казковий персонаж ».
в) «Чи завжди добро перемагає зло?» (За вивченими казками)

 

 

 

 

Тематична контрольна робота ( 5 клас)

Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки

II варіант
Початковий рівень

1.  Чому пес вирішив, що людина — найсильніша від усіх тварин? («Чому пес живе коло людини?»)
А Ті боявся навіть лев;
Б в неї була рушниця;
В вона годувала інших тварин;
Г  вона мала найгучніший голос.
2.  Яким чином приймали у запорожчі? («Прийом у запорожці»)
А перевіряли, чи вміє коза їздити верхи на коні;
Б перевіряли, чи вміє варити кашу;
В перевіряли, чи вправно володіє зброєю;
Г перевіряли, чи вміє танцювати гопака.
3.  Як відреагував цар на появу дурня з летючим кораблем? («Летючий корабель»)

а) одразу віддав йому дочку;

б) вигнав, тому що дурень був обідранцем; 

в)  почав випробовувати його.

Середній рівень
1. Назвіть будь-яке із завдань, які змія загадала виконати парубку. («Яйце-райце»)
2. Яким чином Маруся допомогла вирішити суперечку з лошам? («Мудра дівчина»)
3. Чим закінчується казка «Летючий корабель»?
Достатній рівень
1.  Охарактеризуйте таких персонажів казки «Мудра дівчина»: Маруся, пан.
2. Що таке казка? Назвіть ознаки казки.
3. Як, згідно з легендою, утворився «Зоряний Віз»?
Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
1)  «Який міф мені запам'ятався найбільше й чому?»
2)  «Мій улюблений казковий персонаж ».
3)  «Які магічні здібності я хотів би мати і чому?».

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку