Контрольна робота на тему " Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки ( 5 клас)"

Про матеріал

Контрольна робота дасть можливість перевірити рівень знань учнів з теми " Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки".

Контрольна робота дасть можливість перевірити рівень знань учнів з теми " Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки".

Перегляд файлу

Тематична контрольна робота ( 5 клас)

Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки

І варіант
Початковий рівень
1.  Що таке «Зоряний Віз»?
А Візок, прикрашений зірками;
Б назва міста;
В небесне сузір'я;
Г зоряний пил.
2.  Чому, за легендою, озеро назвали Синевірським («Як виникли Карпати»)?
А Щоб уславити воїна Синевіра;
Б бо воно було синє-синє;
В бо воно мало синій вир;
Г сподобалась назва.
3.  Що робив дурень протягом усієї подорожі до царського палацу?  ( «Летючий корабель»)

а) висипався, беріг сили для зустрічі з царем;

б) летів дуже швидко, без зупинок;

в) збирав подорожніх.

Середній рівень
1.  Що дали в дорогу  з їжі дурневі батьки? Чому? («Летючий корабель»)
2. Яку загадку загадав пан братам? Яка правильна відповідь? («Мудра дівчина»)
3. Чим закінчується казка «Яйце-райце»?
Достатній рівень
1.  Охарактеризуйте таких персонажів казки «Мудра дівчина»: Маруся, пан.
2. Що таке міф? Назвіть різновиди міфів. Наведіть декілька прикладів міфів, які ви прочитали.
3. Обґрунтуйте, чому людина — цар природи. («Чому пес живе коло людини?»)
Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
а) «Які магічні здібності я хотів би мати і чому?».
б)  «Мій улюблений казковий персонаж ».
в) «Чи завжди добро перемагає зло?» (За вивченими казками)

 

 

 

 

Тематична контрольна робота ( 5 клас)

Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки

II варіант
Початковий рівень

1.  Чому пес вирішив, що людина — найсильніша від усіх тварин? («Чому пес живе коло людини?»)
А Ті боявся навіть лев;
Б в неї була рушниця;
В вона годувала інших тварин;
Г  вона мала найгучніший голос.
2.  Яким чином приймали у запорожчі? («Прийом у запорожці»)
А перевіряли, чи вміє коза їздити верхи на коні;
Б перевіряли, чи вміє варити кашу;
В перевіряли, чи вправно володіє зброєю;
Г перевіряли, чи вміє танцювати гопака.
3.  Як відреагував цар на появу дурня з летючим кораблем? («Летючий корабель»)

а) одразу віддав йому дочку;

б) вигнав, тому що дурень був обідранцем; 

в)  почав випробовувати його.

Середній рівень
1. Назвіть будь-яке із завдань, які змія загадала виконати парубку. («Яйце-райце»)
2. Яким чином Маруся допомогла вирішити суперечку з лошам? («Мудра дівчина»)
3. Чим закінчується казка «Летючий корабель»?
Достатній рівень
1.  Охарактеризуйте таких персонажів казки «Мудра дівчина»: Маруся, пан.
2. Що таке казка? Назвіть ознаки казки.
3. Як, згідно з легендою, утворився «Зоряний Віз»?
Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
1)  «Який міф мені запам'ятався найбільше й чому?»
2)  «Мій улюблений казковий персонаж ».
3)  «Які магічні здібності я хотів би мати і чому?».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Голуб Оксана Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
14596
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку