Контрольна робота. Навички читання мовчки.

Про матеріал

Контрольна робата складається із текст, для читання мовчки і завдань ( 4 завдання закритого типу і 2 завдання відкритого типу) . Матеріал, дібраний для перевірки навички читання мовчки у 4 класі, у І семестрі. Текст і завдання відповідають вимогам чинних документів.

Перегляд файлу

Контрольна робота. Навички читання мовчки.

     Перевірка навички читання мовчки здійснюється в письмовій формі фронтально за  такими показниками: спосіб, темп, розуміння прочитаного ( 4 завдання закритого типу і 2 завдання відкритого типу).

     Вимоги до формування змісту та оцінювання тестової роботи з перевірки навички читання мовчки в 4 класі

з/п

Види завдань

Кількість завдань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Максимальна кількість балів

1.

Читання мовчки: спосіб і темп.

Спосіб читання мовчки оцінюється 1 балом за наявністю/відсутністю артикуляції під час читання.

Темп читання максимально оцінюється 3 балами. Вчитель враховує обсяг тексту, який учень встиг прочитати за три хвилини: повністю (3 бали), не менше 2/3 (2 бали), не менше половини (1 бал), менше половини (жодного бала).

1

4

4 бали

2.

Розуміння прочитаного

 

 

 

2.1

Завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей

4

1 бали

4 балів

2.2

Завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо)

2

 

2 бали

4 бали

Разом

7

-

12 балів

 

 

 

Прізвище, ім'я учня

К-сть сл/3хв

Бал за темп і спосіб читання

Усвідом

лення прочита- ного

Загаль ний бал

Рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий  рівень     __

Достатній рівень    __

Середній  рівень    __

Початковий рівень  __

 

1. Прочитай текс мовчки.

 

Посієш вчинок — виросте звичка

 

     Домовилися якось Андрійко, Михайлик, Оленка й Наталка провести разом неділю. Коли це почався дощ, і Наталка запросила всіх до себе додому.

      — Та ні, — каже Андрійко, — краще по домівках. Мені хочеться почитати.

     — У нас почитаєш, — мовила Наталка.

     — А мені вже їсти хочеться, — каже Оленка.

      — У нас поїмо, — відповіла Наталка.

     — А ми твоїм удома не заважатимемо? — питає Михаилик.

     — А їх нікого нема. У гості поїхали, — мовила Наталка.

      Зайшли в хату. Діти одразу почали роззуватися. Наталка побачила й каже:

      — Не треба. Гості заходять взуті.

      — Так у вас же прибрано, — каже Оленка.

      — Не біда, — мовить Наталка, — прибереться й ще.

      А хто прибирає в них, вона, бачте, не сказала!

      Все-таки ніхто Наталки не послухав. А коли зайшли до кімнати, задзвонив телефон.

     Кинулася Наталка до трубки і... І залунала весела розмова, бо дзвонила подруга. Наталка тільки махнула друзям рукою, мовляв, сідайте, чого стоїте.

     Посідали, та Андрійко довго не всидів. Підійшов до книжкової шафи, хотів книгу взяти. Наталка трубку відхилила й каже:

     — Ми тих книг не беремо... То для краси. Я зараз тобі сама якусь знайду.

     Та й знову в трубку защебетала:

     — А до мене саме друзі прийшли. Зараз буду пригощати пирогами, мама зранку Напекла. Шкода, що ти далеко.

      Довго ще Наталка розповідала своїй подрузі про гостей, про пироги, про те, як мама вчора поприбирала в хаті, що все аж блищить, і про кіно по телевізору, і про кактус на вікні, і про гусей надворі. Нарешті Наталка кладе трубку й каже:

     — Зараз з'їмо пирогів, вип'ємо соку. Добре?

      Діти кажуть «добре», та знову дзвонить телефон. Це вже інша подруга, але їй Наталка розповідає про те, що й першій. У перерві цієї розмови встигає загадати Оленці:

     — Принеси з кухні пироги, чашки, сік.

     — А чим застеляти стіл? — питає Оленка.

      — Ай, обійдеться, — мовила Наталка і знову допалася до телефону. А коли закінчила розмову, стіл уже був накритий і всі чекали Наталку.

     Тільки взялися до пирогів, як знов озвався телефон...

     Коли Наталка закінчила говорити, діти поїли пирогів, попили соку, прибрали після себе і збиралися вже йти додому.

     — Дякуємо, — мовили гуртом.

     Може, Наталка й сказала б їм: «На здоров'я», але знову озвався телефон. Вона тільки й мовила:

     Це через нього у нас пропала неділя...                                                               

(362 слова) З журналу

2. Виконай завдання.

Обери та познач правильну відповідь.

1. Продовж речення: « Якось Андрійко, Михайлик, Оленка й Наталка домовилися …»

А   відвідати бібліотеку

Б    провести разом неділю

В    піти на прогулянку

2. Хто з дітей запросив усіх до себе додому?

А     Наталка

Б      Оленка

В     Андрійко

3. Для чого потрібні книги в домашній бібліотеці Наталки?

А     для читання

Б     для краси

В     для колекції

4. Що робила Наталка , коли до неї прийшли гості?

А    частувала гостей

Б     розважала гостей

В     розмовляла по телефону

5. Продовж речення.

Наступного разу діти не прийдуть до Наталки, тому що

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Запиши, чого навчає ця історія.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гайдіна Наталія Петрівна
    Дякую. Матеріал цікавий. Для сприйняття корисний.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
13534
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку