Контрольна робота.«Нові тенденції у драматургії кінця 19 – початку 20 століття. Г.Ібсен, Б.Шоу » 9 клас

Про матеріал

Контрольна робота «Нові тенденції у драматургії кінця 19 – початку 20 століття» містить різнорівневі завдання. Робота побудована за матеріалом підручника Ковбасенко Ю.І. Зарубіжна література 9 клас, охоплює творчість Г.Ібсена та Б.Шоу.

Перегляд файлу

Контрольна робота.   Нові тенденції у драматургії кінця 19 – початку 20 століття. Г.Ібсен, Б.Шоу

І варіант

Початковий  рівень

1. Засновником «нової драми»  вважають:

а) А. Чехова;    в) М. Метерлінка;

б) Б. Шоу;         г) Г. Ібсена.

2. Позначте ім’я персонажа, якому належать ці слова: «Знаєте, пане, річ у тім, що ви не можете взяти собі дівчину, от ніби взяли й поклали в кишеню камінчик десь на узбережжі»:

а) Фру Лінне; б) Крогстад; в) Пірс; г) Пікерінг.

3. Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», вісім років приховувала, що:

а) не кохає свого чоловіка;   б) змушена віддавати великий борг;

в) закохана в доктора Ранка;    г) витратила батькові гроші.

4. Визначте, які риси характеру не притаманні Торвальду Хельмеру:

а) жорстокість та егоїзм;

б) хвальковитість та лицемірство;

в) співчуття та розуміння;

г) самовпевненість та кар’єризм.

5. Риси характеру, властиві головній героїні п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:

а) легковажність, безсоромність;   б) пихатість, зарозумілість;

в) почуття власної гідності та природна моральність;

г) цинізм та кар’єризм.

6.Укажіть ім’я персонажа, за якого погрожує вийти заміж Елайза:

а) Фредді; б) Фред; в) Альфред; г) Торвальд.

 

Середній рівень

1.Установіть відповідність між реплікою та персонажем.

1. «Ох ви,жорстокий тиране! Я ж не можу розмовляти з вами:………………А Нора

     Ви все обертаєте проти мене, хоч би що я не казала – все не так».

2. «Рік тому я не мав ніякої рідні в світі, окрім двох-трьох, та й ті…………Б Елайза

    Знатися зі мною не хотіли. А нині маю 50 родичів……………………… В Хіггінс

3. «Тобі не спадає на думку, що це ж уперше ми з тобою, ………………Г А. Дулітл

    чоловік з дружиною, сіли поговорити серйозно?»

2. Установіть послідовність подій у драмі Ібсена «Ляльковий дім».

А. У поштовій скриньці лежить лист від Крогстада.

Б.  Нора підробляє підпис батька не векселі.

В.  Зустріч з Крістіною, подругою дитинства.

Г. Хвороба Хельмера.

Д. Чоловік дізнається про злочин Нори.

3. Складіть сенкан до образу  Елайзи. (Іменник, 2-3 прикметника, 3 дієслова, речення- висновок).

 

Достатній рівень

1. Назвіть характерні особливості «нової драми».

2. Співставте образи головних героїв із драми «Пігмаліон» і давньогрецького міфу «Пігмаліон » (Хіггінс і скульптор Пігмаліон). Чий образ вам більше імпонує. Поясніть свій вибір.

3. Поясніть, чому Хельмер нічого не знає про справжнє життя своєї дружини Нори.

 

Високий рівень

Виконати одне із завдань.

1. Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).

2. Проблеми, порушені у драмі Ібсена «Ляльковий дім», є актуальними в наш час.

3. У п’єсі Б.Шоу «Пігмаліон» завдяки античному міфу порушені сучасні проблеми.

 

 

 

 

Контрольна робота.   Нові тенденції у драматургії кінця 19 – початку 20 століття. Г.Ібсен, Б.Шоу

ІІ варіант

Початковий рівень

  1.          Позначте поняття, яке вигадав Б. Шоу, визначаючи особливості «нової драми»:

а) ібсенізм; б) романтизм; в) драматизм; г) аналітична композиція.

2. Основна проблема п’єси «Ляльковий дім» - це проблема:

а) батьків і дітей;           в) становлення жінки як особистості;

б) вірності та зради;       г) влади грошей.

3. Визначте персонажа, якому належать ці слова: «це сталося сьогодні ввечері, коли диво примусило себе чекати. Я побачила, що ти не той, за кого я тебе вважала».

а) Елайза Дулітл; б) Нора Хельмер; в) місіс Пірс; г) фру Лінне.

4. Яким є насправді Торвальд Хельмер, він показав, коли:

а) отримав листа від Крогстада;  б) дістав підвищення по службі;

в) дізнався про кохання Ранка до Нори;

г) у Нори не виходив на репетиції танець тарантела.

5. Головна героїня п’єси Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза, яку професор Хіггінгс випадково зустрів на вулиці, вирізнялася:

а) не зовсім чесним ставленням до покупців; б) пихатістю, грубістю;

в) жахливою вимовою; г) лагідністю, відкритістю, гарними манерами.

6. Про що замислювався Хіггінгс із п’єси «Пігмаліон», коли розпочинав екперимент?

а) Про те, що скаже батько дівчини;   б) що буде робити Еліза далі;

в) що скажуть у вищому світі; г) як зробити з квіткарки герцогиню.

 

Середній рівень

  1. Установіть відповідність між реплікою і персонажем.
  1. «Я прийшов тільки глянути, як у вас справи.

 Я ввесь день про вас думав.………………………………………………… А Хіггінс

Лихвар , такий як я, також, бачте, не позбавлений того, що зветься серцем».

2.«Облиште її, мамо. Хай вона говорить сама за себе.

Тоді ви зразу переконаєтеся,……………                                                   Б Нора

що вона не має жодної думки,

яку б я не вложив у її вуста»……………………………….........................В Крогстад

3.«Така, яка я тепер,

я не можу тобі бути дружиною»………………………………………..      Г Елайза

2. Установіть послідовність подій у п’єсі «Пігмаліон».

А. Елайза  вперше потрапляє на шляхетний прийом.

Б. Батько Елайзи вимагає, щоб дочка повернулася додому.

В. Елайза продає на вулиці квіти.

Г. Елайза розповідає про здоров’я своєї тітки.

3. Складіть сенкан до образу  Хельмера. (Іменник, 2-3 прикметника, 3 дієслова, речення- висновок).

 

Достатній рівень

1. Визначте ознаки «нової драми» у творі Г. Ібсена «Ляльковий дім».

2. Прослідкуйте за еволюцією образу Елайзи. Які риси характеру дівчини були незмінними?

3. Які риси, на ваш погляд, зближують  творчість Г. Ібсена та Б. Шоу?

 

Високий рівень

Виконати одне із завдань.

1. Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).

2. Проблеми, порушені у драмі Ібсена «Ляльковий дім», є актуальними в наш час.

3. У п’єсі Б.Шоу «Пігмаліон» завдяки античному міфу порушені сучасні проблеми.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. _ _Wiramon
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
3 квітня 2021
Переглядів
13984
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку