Контрольна робота
«Орфографія», «Синтаксис», «Пунктуація»
Іваріант
Початковий рівень 4б
А вісь, іньший, столяр, бриньчати, свято
Б воротар, лікар, чотирма, кобзар, Харків
В малесенький, молодецький, льон, життя, рибальці
Г кавказький, тьмяний, доньчин, Радченко, дощь
А щоден…ик, від…ілити, зран…я, глинян…ий
Б широчен…ий, стін…ий, без…вучний, с…авець
В олов'ян…ий, навман…я, розв’язан…я, бов…аніти
Г дол….ємо, сезон…ий, склян…ий, століт…я
А мавп…ячий, пів…яблука, матір…ю, пір…я
Б п…ять, Лук…ян, дит…ясла, р…яска
В св…ято, зіп…явся, подвір…я, пам…ять
Г під…яремний, солом…яний, кров…ю, сузір…я
А ні/хто, де/який, аби/що, ні/котрий
Б ні/для/кого, ні/який, де/що, хтозна/що, аби/хто
В ні/скільки, ні/з/чим, де/хто, будь/що, казна/що
Г ні/чий, будь/який, ні/від/чого, казна/хто, будь/хто
Середній рівень 4б
А Мавка йде до калини, швидко ламає на ній червоні китиці ягід, звиває
собі віночок.
Б Понад морями пролягають тіні журби й тривоги, спогадів і снів.
В Життя, немов ріка, пливе в майбутнє, в завтрашнє, в безкрає.
Г З берега на берег можна добутися баржами або човнами.
А Вечірнє сонце, дякую за день!
Б Понад Дніпром козак іде, може, з вечорниці.
В Софія, як любовно називають собор кияни, - найстаріший пам’ятник, золота окраса
Києва.
Г А що, знайшли якого майстра, щоб наладив нам годинник на вежі?
Виділене слово Член речення
на чоло.
вмів римувать.
чубих диво-наречені.
тебе колиску синову гойдати. Д обставина
Варіант завершення Тип речення
Д складносурядне
Достатній рівень 2б
Полювання як ви потім побачите потребує чимало часу. Мої дні течуть тепер серед степу серед долини.
Високий рівень 2б