Контрольна робота. Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця XIX – початку ХХ століття. Сучасна література в юнацькому читанні

Про матеріал
Контрольна робота. Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця XIX – початку ХХ століття. Сучасна література в юнацькому читанні.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця XIX – початку ХХ століття. Сучасна література в юнацькому читанні

Варіант 1

І рівень (правильна відповідь 0,5 б.)

1. Що таке верлібр?

А літературний напрям;                                     Б вільний вірш; 

В троп;                                                                 Г сонет.

2.  Рядки «Найперше — музика у слові!» взято з вірша П. Верлена:

А «Забуті арієти»;                                               Б «Так тихо серце плаче...»;

В «Поетичне мистецтво»;                                  Г «Осіння пісня».

3. Слово «сугестія» у перекладі означає:

А спогад;                                                             Б навіювання;

В мрія;                                                                 Г сон.

4. Синій птах у творі Метерлінка - це:

А символ щастя;                                                 Б символ любові;

В символ благодаті;                                           Г символ таємничості.

5. Про моральний обов’язок перед тими, хто пішов з життя, Тільтіль і Мітіль дізнаються у:

А Палаці Ночі;                                                     Б Лісі;

В Країні Спогадів;                                               Г Садах  Блаженств.

6. В оповіданні Мо Яня «Геній» розповідь ведеться від імені…

А Цзян Дачжі;                                                      Б однокласника головного героя;

В батька головного героя;                                   Г учителя

ІІ рівень (правильна відповідь 1 б.)

7. Установіть відповідність між авторами та їхніми творами.


1 Бодлер

2 Верлен

3 Рембо

4 Вітмен

 

А «Голосівки»

Б «Відповідності»

В «Осіння пісня»

Г «Весняна гроза»

Д «Листя трави»


8.Установіть послідовність подій у творі М. Метерлінка «Синій птах».

А у Садах Блаженств діти потрапляють в обійми Гладких Блаженств.

Б Тільтіль і Мітіль прокинулися вранці і помітили, що все навколо змінилося, стало кращим.

В Діти потрапляють до Країни Спогадів і зустрічають своїх померлих Дідуся і Бабусю, братів і сестер.

Г Фея завітала в будинок лісоруба.

9.Установіть відповідність між героями оповідання «Геній» та їхніми іменами.


1 головний герой

2 однокласник

3 учитель

4 учений

 

А Цзян Дачжі

Б Барвистий кнур

В Вовк

Г Лу Сюн

Д Лі Си


 


ІІІ рівень (правильна відповідь 1,5 б.)

10. Розкрийте значення терміну символізм.

11. Доведіть, що Цзян Дачжі демонструє духовну стійкість на шляху до своєї мети.

IV рівень (3 бали) )(одна тема на вибір учня )

Напишіть твір-есе «Символічний зміст образу Синього птаха».

Напишіть есе на тему: «Краса людських стосунків у драмі-феєрії «Синій птах» Моріса Метерлінка».

Напишіть есе про актуальні проблеми сучасного світу в оповіданні Мо Яня «Геній».

 

Контрольна робота за II семестр

Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця XIX – початку ХХ століття. Сучасна література в юнацькому читанні

Варіант 2

І рівень (правильна відповідь 0,5 б.)

1. Позначте назву літературної течії, що характеризується  зображенням особистих вражень, мінливості миттєвих відчуттів:

А   реалізм;                                           Б   романтизм;

В   імпресіонізм;                                  Г   натуралізм.

2. Позначте засіб художньої виразності, на якому побудовано поезію Ш.Бодлера «Альбатрос»:

А   асонанс;                                          Б   антитеза;

В   алітерація;                                      Г   анафора.

3. Вкажіть найхарактернішу рису лірики П.Верлена:

А   містичність;                                   Б   філософічність;

В   ірраціональність;                           Г   музичність.

4. У феї Берилюни (М.Метерлінк «Синій птах») дуже хвора онучка. Що з нею?

А вона хоче бути щасливою;                         Б вона всім заздрить;

В вона не може прокинутися;                        Г) у неї пневмонія.

5. Метерлінк називав свій театр:

А театром мовчання;                            Б театром абсурду;

В театром тиші;                                    Г) театром сну.

6. Відомий китайський письменник Мо Янь — лауреат…

А Гонкурівської премії;                       Б Нобелівської премії;

В премії імені Йоганна Гете;               Г премії імені Астрід Ліндгрен.

ІІ рівень (правильна відповідь 1 б.)

7. Установіть відповідність між авторами та їхніми поетичними творами.


1 Рембо

2 Верлен

3 Бодлер

4 Вітмен

 

А «Пісня про себе»

Б «Альбатрос»

В «Моя циганерія»

Г «Sіlentium»

Д «Осіння пісня»


8. Установіть послідовність подій у творі М. Метерлінка «Синій птах».

А У Царстві Майбутнього діти знайомляться з іще не народженими дітьми.

Б Діти зустрічають в лісі душі дерев і тварин.

В Тільтіль і Мітіль вирушають у подорож.

Г Синій птах знайшовся в будинку Тільтіля і Мітіль.

9. Установіть послідовність подій в оповіданні «Геній».

А Цзян Дачжі вдарили м’ячем у голову.

Б Цзян Дачжі повертається додому, щоб досліджувати і прогнозувати землетруси.

В Цзян Дачжі навчається в університеті.

Г Цзян Дачжі проводить дослідження на кавуновому полі.

ІІІ рівень (правильна відповідь 1,5 б.)

10. Розкрийте значення терміну модернізм.
11. Поясніть, чому Метерлінк завершує п’єсу тим, що птах відлітає від героїв.

IV рівень (3 бали)(одна тема на вибір учня )

Напишіть твір-есе «Символічний зміст образу Синього птаха».

Напишіть есе на тему: «Краса людських стосунків у драмі-феєрії «Синій птах» Моріса Метерлінка».

Напишіть есе про актуальні проблеми сучасного світу в оповіданні Мо Яня «Геній».

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.3
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Мартиненко Наталія Петрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Ярош Іван
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
  3. Подгайная Марина
    Дякую, мені дуже сподобалась ця робота: обсяг, завдання, матеріал - все чітко й доречно! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Васалатій Ксенія Парфеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
11574
Оцінка розробки
4.3 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку