27 травня о 18:00Вебінар: Узагальнення досвіду методичної роботи вчителя за рік: проста та ефективна модель ведення звітної документації

Контрольна робота "Підсумкова за 1 семестр 10 класу" (тест)

Про матеріал
Контрольна робота складається з 12 тестових питань. а також творчого завдання
Перегляд файлу

10 клас Підсумкова контрольна робота з української літератури за 1 семестр

1.    «Великим артистом зору», «всеобіймаючим оком Правобережної України» І. Франко назвав

А Івана Нечуя-Левицького;

Б Панаса Мирного;

В Івана Карпенка-Карого;

Г Михайла Коцюбинського;

Д Василя Стефаника.

2.    До Покутської трійці належить

А Леся Українка;

Б Іван Франко;

В  Михайло Коцюбинський;

Г  Ольга Кобилянська;

Д  Василь Стефаник.

3.    «Будинок з багатьма прибудовами і надбудовами» ‒ так О. Білецький охарак­теризував композицію твору

А «Кайдашева сім'я» І. Нечуя-Левицького;

Б «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика;

В «Лісова пісня» Лесі Українки;

Г «Хазяїн» І. Карпенка-Карого;

Д «Мойсей» І. Франка.

4.    До драматичних належать твори

А «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського, «Мойсей» І. Франка;

Б «Лісова пісня» Лесі Українки, «Мартин Боруля» І. Карпенка-Карого;

В «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика, «Земля» О. Кобилянської; Г«Камінний хрест» В. Стефаника, «Intermezzo» М. Коцюбинського;

Д «Кайдашева сім'я» І. Нечуя-Левицького, «Гімн» І. Франка.

5.    Прочитайте рядки

Мої дні течуть тепер серед степу, серед долини, налитої зеленим хлібом. Безконечні стежки, скриті, інтимні, наче для самих близьких, водять мене по нивах, а ниви котять та й котять зелені хвилі і хлюпають ними аж в краї неба.

Це пейзаж із твору

А «Кайдашева сім'я» І. Нечуя-Левицького;

Б «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика;

В «Земля» О. Кобилянської;

Г «Intermezzo» М. Коцюбинського;

Д  «Лісова пісня» Лесі Українки.

6.    Прочитайте рядки

...був уже леґінь, стрункий і міцний, як смерічка, мастив кучері маслом, носив широкий черес і пишну кресаню...

Це портрет

А Лавріна («Кайдашева сім'я» І. Нечуя-Левицького);

Б Максима Ґудзя («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика);
В Лукаша («Лісова пісня» Лесі Українки);
Г Михайла («Земля» О. Кобилянської);

Д Івана («Тіні забутих предків» М. Коцюбинського);

7.    Від першої особи ведеться розповідь у творі
А «Земля» О. Кобилянської;

Б  «Intermezzo» М. Коцюбинського;

В  «Камінний хрест» В. Стефаника;

Г  «Мойсей» І. Франка;

Д  «Лісова пісня» Лесі Українки;

8.    Незламність духу, несхитна віра в перемогу поневолених мас ‒ провідний мотив твору

А «Земля» О. Кобилянської;;
Б «Камінний хрест» В. Стефаника;
В «Contra spem spero!» Лесі Українки;
Г «Гімн» І. Франка;
Д «Intermezzo» М. Коцюбинського;

9.    Прочитайте рядки

Він не вмер, він ще живе!
Хоч від тисяч літ родився,
Та аж вчора розповився
І о власній силі йде.

Віршовий розмір вірша «Гімн» І. Франка

А ямб;
Б хорей;
В дактиль;
Г амфібрахій;
Д анапест.

10. Прочитайте рядки.

Зрушились зими, збудились води, і задзвеніла земля од співу потоків... Зеленим духом дихнули смереки, зеленим сміхом засміялися трави, на всьому світі тільки дві барви: у зеленій ‒  земля, у блакитній ‒ небо...

В уривку («Тіні забутих предків» М. Коцюбинського) використано

А  інверсію, метонімію, порівняння;

Б  повтор, синекдоху, символ;

В  антоніми, гіперболу, іронію;

Г  епітет, персоніфікацію, тавтологію;

Д  тавтологію, оксиморон, алегорію.

11. Установіть відповідність

Літературний напрям (течія)

А  реалізм;
Б  класицизм;
В  імпресіонізм;
Г  експресіонізм;
Д  неоромантизм.

Назва твору

1      «Intermezzo» М. Коцюбинського;

2      «Лісова пісня» Лесі Українки;

3      «Камінний хрест» В. Стефаника;

4      «Кайдашева сім'я» І. Нечуя-Левицького.

 

12.Установіть  відповідність

Герой

1      Чіпка («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика);

2      Карпо («Кайдашева сім'я» І. Нечуя-Левицького);

3      Іван («Тіні забутих предків» М. Коцюбинського);

4      Націєвський («Мартин Боруля» І. Карпенка-Карого).

Уривок із твору

А Чи ти здуріла, чи що? Неначе хату одірвати так легко, як шматок хліба одкраяти? Ти не знаєш, що то буде коштувати?

Б А я йду з ночі повз її хату та й дивлю­ся ‒ кочеється шос кругле, гейби капшук... Якби був догадався та зняв свої гачі, може б ними відьму імив, а так пропало...

В Воли в ярмі, та й ті ревуть, а то щоб душа християнська всяку до­гану, всяку кривду терпіла і не озвалась! Не така в мене вдача! Я так: або вирятуйся, або пропади!

Г У нас многії баришні од мене тануть, і ви розтаїте…

Д Грицьку, братику! Ти бачиш? Кров безневинно ллється... Діда Уласа ледве живого підняли на вітер... Не даймо!..

 Високий рівень

 

Напишіть творчість якого письменника вам найбільше запам’яталась і чому?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Alla
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
30 січня 2020
Переглядів
2304
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку