К-7 (підсумкова ) В-1 алгебра 8 клас
1. Виконайте дію: +
.
2. Виконайте дії: a) .
б)
:
3. Обчисліть: а) б)
4. Винесіть множник з-під знака кореня і спростіть
отриманий вираз:
5. Внесіть множник під знак кореня: 10
6. Розв’яжіть рівняння, використовуючи формулу
коренів квадратного рівняння: х² + 4х + 4 = 0.
7. Розв’яжіть рівняння використовуючи
теорему Вієта: х² + 2х – 8 = 0.
8. Побудуйте графік функції: y = – .
9. Знайдіть суму двох послідовних натуральних
чисел, якщо сума обернених їм чисел дорівнює .
К-7 (підсумкова ) В-2 алгебра 8 клас
1. Виконайте дію: +
.
2. Виконайте дії: a) .
б)
:
3. Обчисліть: а) б)
4. Винесіть множник з-під знака кореня і спростіть
отриманий вираз:
5. Внесіть множник під знак кореня: а) 10
6. Розв’яжіть рівняння, використовуючи формулу
коренів квадратного рівняння: х² - 10х + 25 = 0.
7. Розв’яжіть рівняння використовуючи
теорему Вієта: х² - 4х + 4 = 0.
8. Побудуйте графік функції: y = – .
9. Знайдіть суму двох послідовних натуральних
чисел, якщо сума обернених їм чисел дорівнює .
К-7 (підсумкова ) В-1 алгебра 8 клас
1. Виконайте дію: +
.
2. Виконайте дії: a) .
б)
:
3. Обчисліть: а) б)
4. Винесіть множник з-під знака кореня і спростіть
отриманий вираз:
5. Внесіть множник під знак кореня: 10
6. Розв’яжіть рівняння, використовуючи формулу
коренів квадратного рівняння: х² + 4х + 4 = 0.
7. Розв’яжіть рівняння використовуючи
теорему Вієта: х² + 2х – 8 = 0.
8. Побудуйте графік функції: y = – .
9. Знайдіть суму двох послідовних натуральних
чисел, якщо сума обернених їм чисел дорівнює .
К-7 (підсумкова ) В-2 алгебра 8 клас
1. Виконайте дію: +
.
2. Виконайте дії: a) .
б)
:
3. Обчисліть: а) б)
4. Винесіть множник з-під знака кореня і спростіть
отриманий вираз:
5. Внесіть множник під знак кореня: а) 10
6. Розв’яжіть рівняння, використовуючи формулу
коренів квадратного рівняння: х² - 10х + 25 = 0.
7. Розв’яжіть рівняння використовуючи
теорему Вієта: х² - 4х + 4 = 0.
8. Побудуйте графік функції: y = – .
9. Знайдіть суму двох послідовних натуральних
чисел, якщо сума обернених їм чисел дорівнює .
К-7 (підсумкова ) В-1 алгебра 8 клас
1. Виконайте дію: +
.
2. Виконайте дії: a) .
б)
:
3. Обчисліть: а) б)
4. Винесіть множник з-під знака кореня і спростіть
отриманий вираз:
5. Внесіть множник під знак кореня: 10
6. Розв’яжіть рівняння, використовуючи формулу
коренів квадратного рівняння: х² + 4х + 4 = 0.
7. Розв’яжіть рівняння використовуючи
теорему Вієта: х² + 2х – 8 = 0.
8. Побудуйте графік функції: y = – .
9. Знайдіть суму двох послідовних натуральних
чисел, якщо сума обернених їм чисел дорівнює .
К-7 (підсумкова ) В-2 алгебра 8 клас
1. Виконайте дію: +
.
2. Виконайте дії: a) .
б)
:
3. Обчисліть: а) б)
4. Винесіть множник з-під знака кореня і спростіть
отриманий вираз:
5. Внесіть множник під знак кореня: а) 10
6. Розв’яжіть рівняння, використовуючи формулу
коренів квадратного рівняння: х² - 10х + 25 = 0.
7. Розв’яжіть рівняння використовуючи
теорему Вієта: х² - 4х + 4 = 0.
8. Побудуйте графік функції: y = – .
9. Знайдіть суму двох послідовних натуральних
чисел, якщо сума обернених їм чисел дорівнює .
К-7 (підсумкова ) В-1 алгебра 8 клас
1. Виконайте дію: +
.
2. Виконайте дії: a) .
б)
:
3. Обчисліть: а) б)
4. Винесіть множник з-під знака кореня і спростіть
отриманий вираз:
5. Внесіть множник під знак кореня: 10
6. Розв’яжіть рівняння, використовуючи формулу
коренів квадратного рівняння: х² + 4х + 4 = 0.
7. Розв’яжіть рівняння використовуючи
теорему Вієта: х² + 2х – 8 = 0.
8. Побудуйте графік функції: y = – .
9. Знайдіть суму двох послідовних натуральних
чисел, якщо сума обернених їм чисел дорівнює .
К-7 (підсумкова ) В-2 алгебра 8 клас
1. Виконайте дію: +
.
2. Виконайте дії: a) .
б)
:
3. Обчисліть: а) б)
4. Винесіть множник з-під знака кореня і спростіть
отриманий вираз:
5. Внесіть множник під знак кореня: а) 10
6. Розв’яжіть рівняння, використовуючи формулу
коренів квадратного рівняння: х² - 10х + 25 = 0.
7. Розв’яжіть рівняння використовуючи
теорему Вієта: х² - 4х + 4 = 0.
8. Побудуйте графік функції: y = – .
9. Знайдіть суму двох послідовних натуральних
чисел, якщо сума обернених їм чисел дорівнює