“Від того настрою , з яким ти вступаєш у новий день або в якусь справу, залежать твої успіхи, а можливо і невдачі” Конфуцій
Номер слайду 2
У – усміхненими. С - спокійними. П – прогресивнимиІ – ініціативними. Х - хоробрими
Номер слайду 3
Перевірка ДЗ: №2772−3=123=𝟏𝟖 2) (−1)−6=1(−1)6=11=1 3) 15−1=𝟏𝟏𝟓 4) (−9)−1=1−9= − 𝟏𝟗 5) ( 18 )−2=(8 1 )2=8212= 641=64 6) (− 23 )−3=(−3 2 )3=−3323=- 𝟐𝟕𝟖 7) (1 14 )−2=(5 4 )−2=(4 5 )2=4252= 𝟏𝟔𝟐𝟓 8) (−3 17 )−1=(−22 7 )−1=(−7 22 )1=−𝟕 𝟐𝟐 Площа басейну річки Дніпро – 504 000 км2 , в межах України – 291 400 км2
Номер слайду 4
Перевірка ДЗ: №2834𝑏−5=𝟒𝒃𝟓 2) 7𝑎−1𝑝=7𝑝𝑎1=𝟕𝒑𝒂 3) 𝑚𝑛−2𝑝7=𝒎𝒑𝟕𝒏𝟐 4) 𝑐−2 𝑝−5=𝟏𝒄𝟐 𝒑𝟓 Відстань від Землі до найближчої після Сонця зорі L Центавра дорівнює 4,1×𝟏𝟎𝟏𝟑 км
Номер слайду 5
“Нехай хто-небудь спробує викреслити з математики степені, і він побачить, що без них далеко не поїдеш ” Швидкість світла – 300 000 км/с = 3×𝟏𝟎𝟓 Відстань від Землі до Місяця – 384 400 000 м =3,844×𝟏𝟎𝟖
Номер слайду 6
Тема уроку: Властивості степеня з цілим показником. Розв'язування вправ
Номер слайду 7
ЦІЛІ НАШОГО УРОКУ: – маємо повторити означення степеня з цілим показником, його властивості,навчитись користуватись стандартним виглядом числа, застосувати набуті знання на практиці – ефективно використати час уроку – творчо підійти до роботи – активно співпрацювати
Номер слайду 8
Степінь числа у хіміїДіаметр молекули води дорівнює Маса електрона дорівнює
Номер слайду 9
Степінь у біологіїМаса пташки колібрі становить: Маса зубра становить:
Номер слайду 10
Встановіть відповідність і дізнаємось ім'я вченого, який замінив дію множення однакових множників степенем1.2.3.4.5.6.7.8.9.10. {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}РД1теа-1рекне
Номер слайду 11
Думаю, отже існую. Рене Декарт Французький математик і філософ. Став використовувати сучасний запис показника степеня в його “Геометрії” (1637), однак, тільки для натуральних показників.1-Р 5-Д2-е 6-е3-н 7-к4-е 8-а 9-р 10-т
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Девіз: “Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також вміти користуватися нею”Усні вправи: Назвіть числа, обернені до даних:7 ; 3 ; 0,5 ; 0,75 ; 10
Номер слайду 14
Усні вправи. Спростіть вираз:
Номер слайду 15
РОБОТА В ПАРІВправа “Знайди помилку”- 9- 81=6-15
Номер слайду 16
Руханка
Номер слайду 17
Виконайте вправу і ви дізнаєтесь в якому році до н.е. виникло поняття степеня. Обчисліть:1) (-5)⁰= 2) (𝟏𝟕)⁻¹=3) -8·2⁻³+3⁰ = 4) (𝟏𝟑)⁻² - (𝟏𝟗)⁻¹ =
Номер слайду 18
РОБОТА В ГРУПАХ(найбільша кількість балів 5)ЗАДАЧА ПРО ВІТАМІН С Під час хвороби на COVID-19 лікар призначив хворому вживати на день 500мг вітаміну С впродовж 14 днів. Переведіть число вітаміну С в кілограми та запишіть у стандартному вигляді.а ·10n , де 1≤ а <10, число n – ціле.
Номер слайду 19
Розв'язання 1 мг = 0,001 г = 0,0000001 кг = 1*10-6 кг500 мг = 500 *10-6 кг = 5*102 *10-6 кг = 5*10-4 (кг)– вітаміну С на добу1) 14*5*10-4 кг = 70*10-4 кг = 7*101*10-4 =7*10-3 (кг) – вітаміну С за 14 днів лікування
Номер слайду 20
Домашнє завдання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Повторити властивості степеня, стандартний вигляд числа п. 10-11І,ІІ рівень : №316 ; 320.ІІІ, ІV рівень: №330,355.
Номер слайду 21
Рефлексія. Сформували вміння використовувати знання про властивості степеня з цілим показником та стандартний вигляд числа на практиці. Я задоволений(а),мені все вдалось. Сформували вміння використовувати знання про властивості степеня з цілим показником та стандартний вигляд числа на практиці. Потрібно ще попрацювати. Було важко,буду ще працювати ,щоб навчитись використовувати знання про властивості степеня з цілим показником та стандартний вигляд числа на практиці.