Контрольна робота по темі «Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття (Г. Аполлінер, Р.М. Рільке, поети «срібної доби»(А. Ахматова, Б. Пастернак, В

Про матеріал
Мета: визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу та їх умінь з даної теми; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, творчу уяву, зв’язне писемне мовлення, вміння аналізувати та застосовувати здобуті знання; виховувати в учнів співчуття, співпереживання, прагнення пізнати прекрасне, прививати любов до мистецтва слова.
Перегляд файлу

Тема: Контрольна робота по темі «Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття (Г. Аполлінер, Р.М. Рільке, поети «срібної доби»(А. Ахматова, Б. Пастернак, В. Маяковський)»

 

Мета: визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу та їх умінь з даної теми; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, творчу уяву, зв’язне писемне мовлення, вміння аналізувати та застосовувати здобуті знання; виховувати в учнів співчуття, співпереживання, прагнення пізнати прекрасне, прививати любов до мистецтва слова.

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Оголошення теми та мети уроку.

 

ІІІ. Основна частина уроку.

 

1. Інструктаж щодо написання контрольної роботи.

 

2. Виконання учнями завдань контрольної роботи.

 

І варіант

  1. Кому належить поняття «втрачена генерація»

а) Е. Хеменгуей;

б) Гертруда Стайн;

в) Г. Лорка.

  2. Хронологічні межі модернізму:

а) 40-50-ті роки ХХ століття;

б) 10-30-ті роки ХХ століття;

в) 90-ті р.р. ХІХ ст.

3. Що таке каліграми:

а) каліграфічно записані вірші;

б) вірші у вигляді малюнка;

в) вірші у прозі.

4. Р.М. Рільке народився:

а) в Празі в сім’ї чиновника;

б) у Франції в родині залізничника;

в) у США в багатодітній родині;

5. Хто із художників справив найбільший вплив на світогляд і творчість Гійома Аполлінера:

а) Пабло Пікассо;

б) Поль Гоген;

в) Сальвадор Далі?

6. Оберіть ім`я жінки, до якої звернені слова Р.М. Рільке «Згаси мій зір - я все ж тебе знайду…»

а) Лу Андреас-Саломе;

б)Анна Керн;

в) Анні Плейден

 

Середній рівень

  1. Установіть відповідність між  поетами та збірками  поетичних творів.

Р.М. Рільке

Г. Аполлінер

А. Ахматова

 «Реквієм»

«Сонети до Орфея»

«Алкоголі»

 

  1.               Установіть відповідність між авторами та їх творами.

В. Маяковський

Г. Аполлінер

А. Ахматова

Р.М. Рільке

Б. Пастернак

«Міст Мірабо»

«Орфей, Еврідіка , Гермес»

«Доктор Живаго»

«Зимова ніч»

«Послухайте»

Достатній рівень

  1.   Окресліть розмаїття літературних напрямів  і течій  літератури початку ХХ ст.  В чому проблема містифікації образу поета Г. Аполлінера?
  2. Проблематика творів поетів ХХ століття.
  3. Охарактеризуйте Еврідіку з твору Р.М. Рільке «Орфей, Гермес, Еврідіка»

 

Високий рівень

Виконайте одне завдання на вибір.

1. Висвітліть письмово питання «Трагічні долі митців «срібного віку» російської поезії».

2. Визначте основну тему й основну думку вірша Г. Аполлінера «Зарізана голубка і водограй».

 

ІІ варіант

1. «Втрачене покоління» - це

а) молоді люди, що покликані на фронт у віці 18 років, часто ще не закінчивши школу, рано почали вбивати;

б) люди, яким немає що втрачати;

в) люди, які можуть згубити все, що збудовано.

2. Як називається модерністський період розвитку російської поезії кінця ХІХ – початку ХХ століття.

а) «Золотим віком»;

б) «срібним віком»;

в) «бронзовим віком».

3. Хто із поетів писав свої вірші у вигляді каліграм:

а) Р.М.Рільке;

б) Г.Аполлінер;

в) Ф.Гарсіа Лорка;

4. Він творив свої вірші без розділових знаків, бо вважав, що «знаки пунктуації не мають значення, бо справжня пунктуація – ритм і паузи вірша»:

а) Б. Пастернак

б) Р.М.Рільке;

г) Гійом Аполлінер.

5. Відома поема якого з поетів стала реквіємом жертвам сталінського терору?

а) Бориса Пастернака;

б) Володимира Маяковського;

в) Анни Ахматової.

6. Кого з поетів називають «Орфеєм ХХ століття;

а) Г. Аполлінера;

б) Р.М. Рільке;

в) Ф.Г. Лорку?

Середній рівень

  1.         Установіть відповідність між поетами і літературними напрямками

А. Ахматова

Г. Аполлінер

Б. Пастернак

футуризм

акмеїзм

кубофутуризм

  1.        Установіть відповідність міх іменами поетів та країнами, які представляють митці

Р.М. Рільке

Г. Аполлінер

А. Ахматова

Росія

Австрія

Франція

 

Достатній рівень

  1. Назвіть ознаки модернізму й авангардизму.
  2. Передумови розвитку літератури «Срібної доби»
  3. Проаналізуйте твір Г. Аполлінена «Міст Мірабо»

 

Високий рівень

Виконайте одне завдання на вибір.

  1. Напишіть короткий відгук – ваше бачення значущості поетів-модерністів «Вони випереджали свій час»
  2. Образ Лу Андреас-Саломе і історії життя Р.М. Рільке.

 

 

IV. Підбиття підсумків уроку.

V. Домашнє завдання: добрати довідковий  матеріал до творчості  Дж. Оруелла та  його роман-антиутопію «1984»

 

 

docx
Додано
30 червня
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку