Контрольна робота "Поетичне бачення світу М.Басьо, Р.Бернс,Г.Лонгфелло" 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота розроблена згідно методичних рекомендацій. Містить тестові завдання, відповіді на питання, творче завдання. Робота у трьох варіантах за творчістю М.Басьо, Р.Бернса, Г.Лонгфелло. Використано матеріали підручника Зарубіжна література 6 клас О.М.Ніколенко
Перегляд файлу

Контрольна робота.     Поетичне бачення світу

1-й варіант

1-й рівень. Тест

1.Укажіть країну, родом з якої був Р. Бернс:

А Великобританія; Б Ірландія; В Шотландія.

2. Батько та старший брат М. Басьо були:

А політиками; Б мандрівниками; В самураями; Г митцями.

3. Генрі Лонгфелло з дитинства захоплювався:

А пригодами; Б вивченням іноземних мов; В футболом.

 

2-й рівень. Дайте відповіді на запитання

1. Що є головним джерелом в поезії Японії?

2. Визначте тему поезії «Моє серце в Верховині».

3. Дайте пояснення, хто такий ліричний герой.

 

3-й рівень

1. Уважно прочитайте хайку Мацуо Басьо і визначте які емоції і почуття передаються в ньому.

Мандрівник – і все:

Це тепер моє ім’я.

Йде осінній дощ.

2. Що таке епітет? Випишіть епітети з поезії Р. Бернса «Моє серце в Верховині».

3. Чи змінилися індіанці після промови Гітчі- Маніто? Доведіть свою думку прикладами з тексту.

 

4-й рівень Творче завдання

Поміркуйте, чи позбавлений сучасний світ кривавої ворожнечі між народами. Що сказав би Гітчі- Маніто сучасним людям?

 

2-й варіант

1-й рівень. Тест

  1.               Р. Бернс сенс людського життя уявляв собі в образі:

А ячмінного колоса; Б соснової шишки; В зоряного неба.

  1.               Національним символом Японії є квітка:

А соняшника; Б ромашки; В хризантеми; Г орхідеї.

  1. Яку саме літературу представляє Генрі Лонгфелло?

А англійську; Б американську; В індійську.

 

2-й рівень. Дайте відповіді на запитання

  1. Як перекладається псевдонім Басьо? Чому саме його обрав собі поет?
  2. Що таке поема? Назвіть поему , яку читали на уроках.
  3. Хто такий Гітчі- Маніто? Чому він скликає народи?

 

3-й рівень

  1. Уважно прочитайте хайку Мацуо Басьо і визначте які емоції і почуття передаються в ньому.

В мандрах весь і вмру….

Вітер в душу наганя

Холод і журу.

2. Що таке епітет? Випишіть епітети з поезії Р. Бернса «Моє серце в Верховині».

3. Чи змінилися індіанці після промови Гітчі- Маніто? Доведіть свою думку прикладами з тексту.

 

4-й рівень Творче завдання

Поміркуйте, чи позбавлений сучасний світ кривавої ворожнечі між народами. Що сказав би Гітчі- Маніто сучасним людям?

 

 

3-й варіант

1-й рівень. Тест

1. Хто в родині Р. Бернса розповідав дітям казки, легенди, співав народні пісні?

А бабуся; Б матуся; В няня; Г тітонька.

2. Басьо дослівно означає:

А бананова хатинка; Б бананове дерево; В банановий пиріг.

3. Генрі Лонгфелло був великим патріотом своєї країни, його називали:

А «громадянином світу», Б «улюбленим поетом», В «божественним митцем».

 

2-й рівень. Дайте відповіді на запитання

1. Назвіть «сезонні слова», які використовує М. Басьо для опису осені.

2. Що таке хайку. Його побудова.

3. Яку ідею втілено в образі Люльки Згоди?

 

3-й рівень

  1.               Уважно прочитайте хайку Мацуо Басьо і визначте які емоції і почуття передаються в ньому.

На голій гілці

Самотній ворон тихо старіє.

Осінній вечір.

2. Що таке епітет? Випишіть епітети з поезії Р. Бернса «Моє серце в Верховині».

3. Чи змінилися індіанці після промови Гітчі- Маніто? Доведіть свою думку прикладами з тексту.

 

4-й рівень Творче завдання

Поміркуйте, чи позбавлений сучасний світ кривавої ворожнечі між народами. Що сказав би Гітчі- Маніто сучасним людям?

 

Контрольна робота розроблена згідно методичних рекомендацій. Містить тестові завдання, відповіді на питання, творче завдання.

Робота у трьох варіантах за творчістю М.Басьо, Р.Бернса, Г.Лонгфелло.

Використано матеріали підручника Зарубіжна література 6 клас О.М.Ніколенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кайдалова Жанна Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Губар Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 квітня 2021
Переглядів
12056
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку