Контрольна робота. Поетичне бачення світу
1-й варіант
1-й рівень. Тест
1.Укажіть країну, родом з якої був Р. Бернс:
А Великобританія; Б Ірландія; В Шотландія.
2. Батько та старший брат М. Басьо були:
А політиками; Б мандрівниками; В самураями; Г митцями.
3. Генрі Лонгфелло з дитинства захоплювався:
А пригодами; Б вивченням іноземних мов; В футболом.
2-й рівень. Дайте відповіді на запитання
1. Що є головним джерелом в поезії Японії?
2. Визначте тему поезії «Моє серце в Верховині».
3. Дайте пояснення, хто такий ліричний герой.
3-й рівень
1. Уважно прочитайте хайку Мацуо Басьо і визначте які емоції і почуття передаються в ньому.
Мандрівник – і все:
Це тепер моє ім’я.
Йде осінній дощ.
2. Що таке епітет? Випишіть епітети з поезії Р. Бернса «Моє серце в Верховині».
3. Чи змінилися індіанці після промови Гітчі- Маніто? Доведіть свою думку прикладами з тексту.
4-й рівень Творче завдання
Поміркуйте, чи позбавлений сучасний світ кривавої ворожнечі між народами. Що сказав би Гітчі- Маніто сучасним людям?
2-й варіант
1-й рівень. Тест
А ячмінного колоса; Б соснової шишки; В зоряного неба.
А соняшника; Б ромашки; В хризантеми; Г орхідеї.
А англійську; Б американську; В індійську.
2-й рівень. Дайте відповіді на запитання
3-й рівень
В мандрах весь і вмру….
Вітер в душу наганя
Холод і журу.
2. Що таке епітет? Випишіть епітети з поезії Р. Бернса «Моє серце в Верховині».
3. Чи змінилися індіанці після промови Гітчі- Маніто? Доведіть свою думку прикладами з тексту.
4-й рівень Творче завдання
Поміркуйте, чи позбавлений сучасний світ кривавої ворожнечі між народами. Що сказав би Гітчі- Маніто сучасним людям?
3-й варіант
1-й рівень. Тест
1. Хто в родині Р. Бернса розповідав дітям казки, легенди, співав народні пісні?
А бабуся; Б матуся; В няня; Г тітонька.
2. Басьо дослівно означає:
А бананова хатинка; Б бананове дерево; В банановий пиріг.
3. Генрі Лонгфелло був великим патріотом своєї країни, його називали:
А «громадянином світу», Б «улюбленим поетом», В «божественним митцем».
2-й рівень. Дайте відповіді на запитання
1. Назвіть «сезонні слова», які використовує М. Басьо для опису осені.
2. Що таке хайку. Його побудова.
3. Яку ідею втілено в образі Люльки Згоди?
3-й рівень
На голій гілці
Самотній ворон тихо старіє.
Осінній вечір.
2. Що таке епітет? Випишіть епітети з поезії Р. Бернса «Моє серце в Верховині».
3. Чи змінилися індіанці після промови Гітчі- Маніто? Доведіть свою думку прикладами з тексту.
4-й рівень Творче завдання
Поміркуйте, чи позбавлений сучасний світ кривавої ворожнечі між народами. Що сказав би Гітчі- Маніто сучасним людям?
Контрольна робота розроблена згідно методичних рекомендацій. Містить тестові завдання, відповіді на питання, творче завдання.
Робота у трьох варіантах за творчістю М.Басьо, Р.Бернса, Г.Лонгфелло.
Використано матеріали підручника Зарубіжна література 6 клас О.М.Ніколенко