Контрольний тест
за темою «Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі»
І варіант
1. У якому рядку всі слова є іменниками? (1 бал)
А. Синь, тисяча, удень.
Б. Зорепад, четверо, зранку
В. Мужність, двоє, узимку.
Г. Сутінки, сотня, зілля.
2. У якому рядку всі слова пишуться з великої літери? (1 бал)
А. (М, м)ати (Б, б)ожа; (З, з)олоті (В, в)орота; (Г, г)азета « (Г,г)олос (У,у)країни».
Б. (Д,д)ніпро; (Г,г)голосіївський (П,п)арк, (Д,д)ень (У,у)чителя.
В. (Р,р)іздво; (К,к)онституція (У,у)країни; (Г,г)оверла.
3. У якому рядку наведено іменники, у котрих неправильно утворено форму кличного відмінка? (1 бал)
А. Друже, брате, товаришу.
Б. Краю, пташе, козаче.
В. Голуб, Сергіє, брату.
Г. Земляче, Андрію, батьку.
4. Разом потрібно писати всі прикметники рядка: (1 бал)
А воле/любний, науково/технічний
Б легко/атлетичний, право/бережний
В лісо/степовий, м'ясо/молочний
Г чорно/земний, блакитно/синій
5.Через дефіс потрібно писати всі займенники рядка: (1 бал)
А будь/хто, який/небудь
Б аби/хто, будь/який
В казна/хто, де/хто
Г хтозна/що, ані/який.
6. Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку: (1 бал)
А багатший, більш вірогідний, щонайрозвинутіший, найбільш цивілізований
Б менш відомий, пресильніший, найохайніший, найменш визначний
В дешевший, сліпіший, найнижчий, найбільш самостійний
Г повніший, більш прозорий, самий тонкий, найменш потужний
Д кращий, менш цікавий, якнайшвидший, більш видатніший.
7. Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в реченні: (1 бал)
А) Нарада почалася о чотирнадцятій. Б) Зустріч призначено на п’ять тридцять.
В) Вистава закінчилась за чверть на десяту . Г) Зараз за десять третя.
8. Установіть відповідність між словами |
і приналежністю їх до частин мови |
|
А іменник; |
1 |
мільйон, півтораста; |
Б прикметник; |
2 |
помиляється, малював; |
В дієслово; |
3 |
щирість, маля; |
Г займенник; |
4 |
твоїми, будь-який. |
Д числівник. |
||
( по 0,5 бала)
9. У словах на місці крапок вставити -н-, -нн- .
Греча...ий, скля...ий, бездога..ий, букве...ий, здорове...ий, широче...ий, соло...ий, осі...ій, солов'ї...ий, старови...ий. (1,5 бала)
10. Підібрати до поданих іменників потрібні за змістом прикметники. (1,5 бала)
З будь - яким словосполученням скласти й записати речення.
Путь, біль, степ, шимпанзе, тюль.